Evo 4T 300 Factory
Mamy zaszczyt zaprezentować nową linię EVO Factory My 20!
Duże doświadczenie oraz wiedza toskańskich inżynierów pozwoliły zbudować motocykl z bezkonkurencyjną ramą oraz silnikiem zapewniającym najwyższy poziom wydajności. W porównaniu z modelem Standard, który już w sam w sobie miał wiele usprawnień ergonomii czy wyglądu, wersja Factory dodaje całe serie części i rozwiązań tak, że motocykl jest od razu gotowy do boju na torze.
Silnik
W modelu 300 4-suwowym zastosowane nowy, jeszcze wydajniejszy tytanowy tłumik oraz całkiem nowy komputer pokładowy. To pozwala zwiększyć stabilność iskry (dzięki zwiększonej ogólnej mocy elektrycznej) oraz zoptymalizować spalanie w każdym zakresie obrotów silnika.
Podwozie
Patrząc pod względem ramy oraz wyglądu wersja Factory różnię się od standardowej następującymi komponentami:
- Nowa kalibracja hydrauliki zawieszenia oraz poprawki kompresji zapewniają optymalne ustawienie niezależnie od warunków
- Anodowane na złoto półki obrabiane z jednego kawałka metalu technologią CNC. Poza zmniejszeniem wagi oraz poprawieniem zwinności pozwalają kierowcy na przesuwanie uchwytów kierownicy w przód i tył tak można było ustawić motocykl idealnie pod kierowcę.
- Tylne zawieszenie z wydłużonym rozstawem osi oraz możliwością regulacji kompreji oraz odbicia. Pozwala na dokładniejszą regulację.
- Nowa ustawienie hydrauliki tylnego zawieszenia: dostarcza dużo więcej kontroli niskich prędkości pracy zawieszenia co poprawia balans oraz stabilność w trakcie jazdy.
- Geometria tylnego zawieszenia dopracowana pod kątem sprężyny. Zwiększa łagodność pracy w trakcie silnych uderzeń.
- Usprawnienie kiwaczki: większa czułość i progresywność – zapewniają lepszą przyczepność.
- Zrywka zapłonu zapewnia jeszcze większe bezpieczeństwo jazdy.
- Anodowane na czarno korki kierownicy doskonale chronią manetki.
- Anodowane na czarno napinacze łańcucha, które zapewniają największą precyzję napinania łańcucha.
- Podnóżki wycięte z jednego kawałka antypoślizgowej stali zapewniają poza lepszą przyczepnością buta również zmniejszenie wagi
- Tarcze hamulcowe marki Galfer pozwalają zwiększyć moc hamowania oraz oszczędzić wagi jednocześnie nadając sportowego wyglądu
- Pompy sprzęgła i hamulca marki BrakTec dla poprawionego hamowania
- Anodowane na czarno pokrywki pomp hamulca i sprzęgła.
- Tylny hamulec z systemem zapobiegania wibracjom.
- Nowe, złote felgi marki Excel.
- Opony X-Light Michelin maksymalizują przyczepność w każdych warunkach
- Nowy wygląd oraz nowe grafiki. Duch sportowy tego motocyklu jest bardziej charakterystyczny dzięki nowym grafikom w kolorach Beta Factory czyli czerwony, biały, niebieski wraz z złotymi akcentami.
Cena detaliczna brutto: 43 600 zł
Cena ma charakter informacyjny
RAMA | ALUMINIUM |
ROZSTAW OSI | 1305 MM |
DŁUGOŚĆ | 1990 MM |
SZEROKOŚĆ | 850 MM |
WYSOKOŚĆ | 1115 MM |
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA | 660 MM |
PRZEŚWIT | 310 MM |
WYSOKOŚĆ STOPEK | 348 MM |
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA | 2,8 L |
REZERWA | 0,5 L |
POJEMNOŚĆ SYSTEMU CHŁODZENIA | 0,6L |
PRZEDNIE ZAWIESZENIE | HYDRAULICZNE LAGI Ø 38 MM |
TYLNE ZAWIESZENIE | AMORTYZATOR Z REGULACJĄ ODBICIA I KOMPRESJI |
SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO | 62 MM |
SKOK KOŁA PRZEDNIEGO | 165 MM |
SKOK KOŁA TYLNEGO | 180 MM |
PRZEDNI HAMULEC | TARCZA Ø185 MM Z CZTEROTŁOCZKOWYM ZACISKIEM |
TYLNY HAMULEC | TARCZA Ø160 MM Z DWUTŁOCZKOWYM ZACISKIEM |
PRZEDNIA FELGA | 21X1,6 |
TYLNA FELGA | 18X2,15 |
PRZEDNIA OPONA | 2,75 – 21 MICHELIN X-LIGHT |
TYLNA OPONA | 4.00 R 18 MICHELIN X-LIGHT |
TYP SILNIKA | JEDNO-CYLINDROWY, 4-SUWOWY, 4-ZAWOROWY, CHŁODZONY CIECZĄ |
ŚREDNICA | 84 MM |
SKOK | 53,6 MM |
POJEMNOŚĆ | 297,3CC |
STOPIEŃ SPRĘŻANIA | 11:1 |
ZAPŁON | ELEKTRONICZNY |
ŚWIECA | NGK MR7BI-8 |
GAŹNIK | MIKUNI |
SPRZĘGŁO | ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE |
PRZEŁOŻENIE PIERWOTNE | Z.18/63 |
SKRZYNIA BIEGÓW | 5-CIO BIEGOWA |
PRZENIESIENIE NAPĘDU | ŁAŃCUCH |
OLEJ SILNIKOWY | SAE 15W/50 (900CC) |
SPALANIE | 3,3 L/100KM |
EMISJA SPALIN | 77 G/KM CO2 |