Evo 4T 300 Factory

Mamy zaszczyt zaprezentować nową linię EVO Factory My 20!
Duże doświadczenie oraz wiedza toskańskich inżynierów pozwoliły zbudować motocykl z bezkonkurencyjną ramą oraz silnikiem zapewniającym najwyższy poziom wydajności. W porównaniu z modelem Standard, który już w sam w sobie miał wiele usprawnień ergonomii czy wyglądu, wersja Factory dodaje całe serie części i rozwiązań tak, że motocykl jest od razu gotowy do boju na torze.

 

Silnik

W modelu 300 4-suwowym zastosowane nowy, jeszcze wydajniejszy tytanowy tłumik oraz całkiem nowy komputer pokładowy. To pozwala zwiększyć stabilność iskry (dzięki zwiększonej ogólnej mocy elektrycznej) oraz zoptymalizować spalanie w każdym zakresie obrotów silnika.

 

Podwozie
Patrząc pod względem ramy oraz wyglądu wersja Factory różnię się od standardowej następującymi komponentami:

  • Nowa kalibracja hydrauliki zawieszenia oraz poprawki kompresji zapewniają optymalne ustawienie niezależnie od warunków
  • Anodowane na złoto półki obrabiane z jednego kawałka metalu technologią CNC. Poza zmniejszeniem wagi oraz poprawieniem zwinności pozwalają kierowcy na przesuwanie uchwytów kierownicy w przód i tył tak można było ustawić motocykl idealnie pod kierowcę.
  • Tylne zawieszenie z wydłużonym rozstawem osi oraz możliwością regulacji kompreji oraz odbicia. Pozwala na dokładniejszą regulację.
  • Nowa ustawienie hydrauliki tylnego zawieszenia: dostarcza dużo więcej kontroli niskich prędkości pracy zawieszenia co poprawia balans oraz stabilność w trakcie jazdy.
  • Geometria tylnego zawieszenia dopracowana pod kątem sprężyny. Zwiększa łagodność pracy w trakcie silnych uderzeń.
  • Usprawnienie kiwaczki: większa czułość i progresywność – zapewniają lepszą przyczepność.
  • Zrywka zapłonu zapewnia jeszcze większe bezpieczeństwo jazdy.
  • Anodowane na czarno korki kierownicy doskonale chronią manetki.
  • Anodowane na czarno napinacze łańcucha, które zapewniają największą precyzję napinania łańcucha.
  • Podnóżki wycięte z jednego kawałka antypoślizgowej stali zapewniają poza lepszą przyczepnością buta również zmniejszenie wagi
  • Tarcze hamulcowe marki Galfer pozwalają zwiększyć moc hamowania oraz oszczędzić wagi jednocześnie nadając sportowego wyglądu
  • Pompy sprzęgła i hamulca marki BrakTec dla poprawionego hamowania
  • Anodowane na czarno pokrywki pomp hamulca i sprzęgła.
  • Tylny hamulec z systemem zapobiegania wibracjom.
  • Nowe, złote felgi marki Excel.
  • Opony X-Light Michelin maksymalizują przyczepność w każdych warunkach
  • Nowy wygląd oraz nowe grafiki. Duch sportowy tego motocyklu jest bardziej charakterystyczny dzięki nowym grafikom w kolorach Beta Factory czyli czerwony, biały, niebieski wraz z złotymi akcentami.

Cena detaliczna brutto: 43 600 zł

Cena ma charakter informacyjny

RAMA

ALUMINIUM

ROZSTAW OSI

1305 MM

DŁUGOŚĆ

1990 MM

SZEROKOŚĆ

850 MM

WYSOKOŚĆ

1115 MM

WYSOKOŚĆ SIEDZENIA

660 MM

PRZEŚWIT

310 MM

WYSOKOŚĆ STOPEK

348 MM

POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA

2,8 L

REZERWA

0,5 L

POJEMNOŚĆ SYSTEMU CHŁODZENIA

0,6L

PRZEDNIE ZAWIESZENIE

HYDRAULICZNE LAGI Ø 38 MM

TYLNE ZAWIESZENIE

AMORTYZATOR Z REGULACJĄ ODBICIA I KOMPRESJI

SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO

62 MM

SKOK KOŁA PRZEDNIEGO

165 MM

SKOK KOŁA TYLNEGO

180 MM

PRZEDNI HAMULEC

TARCZA Ø185 MM Z CZTEROTŁOCZKOWYM ZACISKIEM

TYLNY HAMULEC

TARCZA Ø160 MM Z DWUTŁOCZKOWYM ZACISKIEM

PRZEDNIA FELGA

21X1,6

TYLNA FELGA

18X2,15

PRZEDNIA OPONA

2,75 – 21 MICHELIN X-LIGHT

TYLNA OPONA

4.00 R 18 MICHELIN X-LIGHT

TYP SILNIKA

JEDNO-CYLINDROWY, 4-SUWOWY, 4-ZAWOROWY, CHŁODZONY CIECZĄ

ŚREDNICA

84 MM

SKOK

53,6 MM

POJEMNOŚĆ

297,3CC

STOPIEŃ SPRĘŻANIA

11:1

ZAPŁON

ELEKTRONICZNY

ŚWIECA

NGK MR7BI-8

GAŹNIK

MIKUNI

SPRZĘGŁO

ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE

PRZEŁOŻENIE PIERWOTNE

Z.18/63

SKRZYNIA BIEGÓW

5-CIO BIEGOWA

PRZENIESIENIE NAPĘDU

ŁAŃCUCH

OLEJ SILNIKOWY

SAE 15W/50 (900CC)

SPALANIE

3,3 L/100KM

EMISJA SPALIN

77 G/KM CO2

BETA DYSTRYBUCJA POLSKA Sp. z o.o.

Kontakt

info@betamotorpolska.pl

Marketing

marketing@betamotorpolska.pl