Trial Evo 4T 300 MY22

Beta prezentuje nowe EVO MY 2022.

Betamotor kontynuuje udoskonalanie swojej gamy Trial, wprowadzając ulepszenia tegorocznego modelu mające wpływ przede wszystkim na styl i zawieszenie motocykla.

EVO otrzymał już szereg poważnych aktualizacji silnika, ramy i zawieszenia przez cały okres jego eksploatacji. Ten motocykl nadal odnosi sukcesy w zawodach trial, gdzie stanowi idealną bazę dla spersonalizowanych ustawień zawodników tegorocznego oficjalnego zespołu Beta – Matteo Grattaroli, Benoita Bincaza, Lorenzo Gandoli, Aniola Gelaberta i Sondre Hagi. Dlatego w wersji MY 2022 Beta postanowiła skupić się na szczegółach, wychodząc naprzeciw potrzebom stale rosnącej bazy użytkowników i podkreślając charakterystyczną funkcjonalność i niezawodność swoich modeli. Doświadczenie Bety zdobyte w zawodach trial przyczynia się bezpośrednio do rozwoju jej produktów dla użytkownika końcowego, o czym świadczą wyniki uzyskane przez gamę w mistrzostwach krajowych i międzynarodowych.

Gama EVO jest jedną z najszerszych w tej klasie i nadal oferuje łącznie 6 różnych modeli stworzonych w celu zaspokojenia potrzeb wszystkich motocyklistów, z których każdy ma swoją unikalną osobowość.

EVO 300 4T
4-suwowy model może pochwalić się pojemnością silnika 300 cm3 i zapewnia idealną równowagę między osiągami, mocą silnika i ogólną użytecznością. Ten silnik oferuje zupełnie inne podejście do jazdy niż jego dwusuwowy brat. Dzięki dużemu momentowi obrotowemu i liniowemu, niezwykle progresywnemu dostarczaniu mocy, jest to idealny pojazd dla każdego zawodnika szukającego maszyny odpowiedniej do mniej wymagającego użytku wyczynowego i wspinaczki motocyklowej.

Wizualnie dokonano większych zmian w grafice motocykla, a wiele detali – takich jak kierownica – zmieniło kolor, aby uzyskać bardziej nowoczesny i agresywny wygląd.

Skrzynka filtra powietrza jest teraz czerwona. Funkcjonalnie filtr jest taki sam jak wcześniej, czyli dedykowany filtr piankowy TwinAir. Filtr jest dostępny od góry przez małą pokrywę lub po zdjęciu tylnego błotnika w kilku prostych krokach.

Również rama jest teraz pomalowana na charakterystyczny czerwony kolor Beta, aby podkreślić piękno hydroformowanej konstrukcji aluminiowej – charakterystyczną cechę EVO.

Zawieszenie zostało zaktualizowane o zmienione ustawienia widelca, aby zoptymalizować krzywą tłumienia zarówno w stanie w pełni ściśniętym, jak i w pełni rozciągniętym. Udało się to osiągnąć poprzez modyfikację zarówno mechanicznych ustawień zawieszenia, jak i objętości oleju zawartego w kartridżach – przy różnych ilościach stosowanych po prawej i lewej stronie widelca. Oznacza to, że EVO jest wyposażony w asymetryczny widelec, w którym kartridże po lewej i prawej stronie różnią się zarówno funkcjonalnie, jak i objętością wewnętrzną. Lewa strona ma regulowaną długość sprężyny, by móc ustawiać wysokość jazdy, podczas gdy funkcje hydrauliczne widelca można regulować na prawej ladze, tak by dostosowywać zachowanie tłumienia i reakcję przedniego zawieszenia. Dzięki zastosowaniu różnych objętości oleju, skalibrowanych specjalnie dla lewej i prawej strony, poprawiono zarówno progresywność widelca, jak i precyzję przekazywania odczuć z jazdy.

Zachowano natomiast funkcje przełącznika wyboru mapy. EVO oferuje wybór dwóch różnych map silnika wybieranych przez kierowcę za pomocą przycisku praktycznie umieszczonego na pokrywie zbiornika. To umiejscowienie sprawia, że przycisk jest łatwo dostępny, a jednocześnie zapewnia ochronę przed uderzeniami i niezamierzonym użyciem, a wskaźnik LED pozwala kierowcy natychmiast zidentyfikować, która mapa jest aktualnie używana.

Cena detaliczna brutto: 47 818 zł

Cena ma charakter informacyjny

RAMA

ALUMINIUM

ROZSTAW OSI

1305 MM

DŁUGOŚĆ

1990 MM

SZEROKOŚĆ

850 MM

WYSOKOŚĆ

1115 MM

WYSOKOŚĆ SIEDZENIA

660 MM

PRZEŚWIT

310 MM

WYSOKOŚĆ STOPEK

348 MM

POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA

2,8 L

REZERWA

0,5 L

POJEMNOŚĆ SYSTEMU CHŁODZENIA

0,6L

PRZEDNIE ZAWIESZENIE

HYDRAULICZNE LAGI Ø 38 MM

TYLNE ZAWIESZENIE

AMORTYZATOR POJEDYNCZY

SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO

60 MM

SKOK KOŁA PRZEDNIEGO

165 MM

SKOK KOŁA TYLNEGO

180 MM

PRZEDNI HAMULEC

TARCZA Ø185 MM Z CZTEROTŁOCZKOWYM ZACISKIEM

TYLNY HAMULEC

TARCZA Ø160 MM Z DWUTŁOCZKOWYM ZACISKIEM

PRZEDNIA FELGA

21X1,6 – 32 SZPRYCHY

TYLNA FELGA

18X2,15 – 32 SZPRYCHY

PRZEDNIA OPONA

2,75 – 21

TYLNA OPONA

4.00 R 18 

TYP SILNIKAJEDNO-CYLINDROWY, 4-SUWOWY, 4-ZAWOROWY, CHŁODZONY CIECZĄ
ŚREDNICA84 MM
SKOK53,6 MM
POJEMNOŚĆ297,3 CC
STOPIEŃ SPRĘŻANIA9,7:1
ZAPŁONELEKTRONICZNY
ŚWIECANGK MR7BI-8
SMAROWANIEMIESZANKA
GAŹNIKMIKUNI
WYPRZEDZENIE ZAPŁONUZMIENNE
SPRZĘGŁOZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE
PRZEŁOŻENIE PIERWOTNEZ.18/63
SKRZYNIA BIEGÓW5-CIO BIEGOWA
PRZENIESIENIE NAPĘDUŁAŃCUCH
OLEJ SILNIKOWYSAE 10W/50 (900CC)
SPALANIE3,3 L/100KM
EMISJA SPALIN77 G/KM CO2

BETA DYSTRYBUCJA POLSKA Sp. z o.o.

Kontakt

info@betamotorpolska.pl

Marketing

marketing@betamotorpolska.pl