Evo 2T 250 Factory

Mamy zaszczyt zaprezentować nową linię EVO Factory My 20!
Duże doświadczenie oraz wiedza toskańskich inżynierów pozwoliły zbudować motocykl z bezkonkurencyjną ramą oraz silnikiem zapewniającym najwyższy poziom wydajności. W porównaniu z modelem Standard, który już w sam w sobie miał wiele usprawnień ergonomii czy wyglądu, wersja Factory dodaje całe serie części i rozwiązań tak, że motocykl jest od razu gotowy do boju na torze.

 

Silnik
Wersja silnika Factory odróżnia się od silnika standardowego następującymi komponentami:

Czarne magnezowe kartery dzięki nim motocykl wygląda bardziej atrakcyjnie oraz jest lżejszy, co pozwala zwiększyć zwinność prowadzenia.

Tytanowy króciec ssący znacznie poprawia wydajność oraz obniża wagę.

Profilowane dyski sprzęgłowe zapewniają najwyższą precyzję sprzęgła w każdych warunkach

Zoptymalizowane mapy zapłonowe zapewniają dobrą sterowność na niskich obrotach bez pogarszania mocy średnich i wysokich obrotów

Anodowane na czarno korki wlewu oleju

 

 

Podwozie
Patrząc pod względem ramy oraz wyglądu wersja Factory różnię się od standardowej następującymi komponentami:

Nowa kalibracja hydrauliki zawieszenia oraz poprawki kompresji zapewniają optymalne ustawienie niezależnie od warunków

Anodowane na złoto półki obrabiane z jednego kawałka metalu technologią CNC. Poza zmniejszeniem wagi oraz poprawieniem zwinności pozwalają kierowcy na przesuwanie uchwytów kierownicy w przód i tył tak można było ustawić motocykl idealnie pod kierowcę.

Tylne zawieszenie z wydłużonym rozstawem osi oraz możliwością regulacji kompreji oraz odbicia. Pozwala na dokładniejszą regulację.

Nowa ustawienie hydrauliki tylnego zawieszenia: dostarcza dużo więcej kontroli niskich prędkości pracy zawieszenia co poprawia balans oraz stabilność w trakcie jazdy.

Geometria tylnego zawieszenia dopracowana pod kątem sprężyny. Zwiększa łagodność pracy w trakcie silnych uderzeń.

Usprawnienie kiwaczki: większa czułość i progresywność – zapewniają lepszą przyczepność.

Zrywka zapłonu zapewnia jeszcze większe bezpieczeństwo jazdy.

Anodowane na czarno korki kierownicy chronią manetki.

Anodowane na czarno napinacze łańcucha, które zapewniają największą precyzję napinania łańcucha.

Podnóżki wycięte z jednego kawałka antypoślizgowej stali zapewniają poza lepszą przyczepnością buta również zmniejszenie wagi

Tarcze hamulcowe marki Galfer pozwalają zwiększyć moc hamowania oraz oszczędzić wagi jednocześnie nadając sportowego wyglądu

Pompy sprzęgła i hamulca marki BrakTec dla poprawionego hamowania

Anodowane na czarno pokrywki pomp hamulca i sprzęgła.

Tylny hamulec z systemem zapobiegania wibracjom.

-Nowe złote felgi marki Excel.

Opony X-Light Michelin maksymalizują przyczepność w każdych warunkach

Nowy wygląd oraz nowe grafiki. Duch sportowy tego motocyklu jest bardziej charakterystyczny dzięki nowym grafikom w kolorach Beta Factory czyli czerwony, biały, niebieski wraz z złotymi akcentami.

Cena detaliczna brutto: zł

Cena ma charakter informacyjny

RAMA

HYDROFORMOWANY STOP

ROZSTAW OSI

1305 MM

DŁUGOŚĆ

1990 MM

SZEROKOŚĆ

850 MM

WYSOKOŚĆ

1115 MM

WYSOKOŚĆ SIEDZENIA

660 MM

PRZEŚWIT

310 MM

WYSOKOŚĆ STOPEK

348 MM

POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA

2,8 L

REZERWA

0,5 L

POJEMNOŚĆ SYSTEMU CHŁODZENIA

0,6L

PRZEDNIE ZAWIESZENIE

HYDRAULICZNE LAGI Ø 38 MM

TYLNE ZAWIESZENIE

AMORTYZATOR Z REGULACJĄ ODBICIA I KOMPRESJI

SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO

62 MM

SKOK KOŁA PRZEDNIEGO

165 MM

SKOK KOŁA TYLNEGO

180 MM

PRZEDNI HAMULEC

TARCZA Ø185 MM Z CZTEROTŁOCZKOWYM ZACISKIEM

TYLNY HAMULEC

TARCZA Ø160 MM Z DWUTŁOCZKOWYM ZACISKIEM

PRZEDNIA FELGA

21X1,6

TYLNA FELGA

18X2,15

PRZEDNIA OPONA

2,75 – 21 MICHELIN X-LIGHT

TYLNA OPONA

4.00 R 18 MICHELIN X-LIGHT

TYP SILNIKA

JEDNO-CYLINDROWY, 2-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZĄ

ŚREDNICA

72,5 MM

SKOK

60,5 MM

POJEMNOŚĆ

249,7 CC

STOPIEŃ SPRĘŻANIA

9,0:1

ZAPŁON

ELEKTRONICZNY 12V-110W

ŚWIECA

NGK GR7CI8

SMAROWANIE

MIESZANKA

GAŹNIK

KEIHIN PWK 28MM

SPRZĘGŁO

ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE

PRZEŁOŻENIE PIERWOTNE

Z.22/69

SKRZYNIA BIEGÓW

6-CIO BIEGOWA

PRZENIESIENIE NAPĘDU

ŁAŃCUCH

OLEJ SILNIKOWY

SAE 10W/30 (550CC)

SPALANIE

2,9 L/100KM

EMISJA SPALIN

68 G/KM CO2

BETA DYSTRYBUCJA POLSKA Sp. z o.o.

Kontakt

info@betamotorpolska.pl

Marketing

marketing@betamotorpolska.pl