Trial Evo 2T 250 Factory My21

 

Beta prezentuje nową wersję Evo Factory My 2021.

Doświadczenie nabyte na najważniejszych i najlepiej rozpoznawanych zawodach świata pozwoliły na dalsze poprawianie wydajności wersji Factory, tworząc motocykl zgodny z duchem wyścigu. Wydział prac badawczo-rozwojowych, współpracując z Beta Factory Team oraz zawodnikami Matteo Grattarola – nowym mistrzem świata w kategorii trial, i Benoit’em Bincaz,  był w stanie po raz kolejny podnieść poprzeczkę dla Evo Factory, poprzez aktualizację ustawień ramy co poskutkowało poprawieniem sterowności i poprawieniem reaktywności sterowania na każdej z możliwych do spotkania przeszkodzie. Linia Evo Factory My 2021 zawiera 4 różne silniki: w wersji 2-suwowej pojemności 125, 250 oraz 300, natomiast w wersji 4-suwowej pojemność 300cc.

Każda z 4 wersji charakteryzuje się swoją własną odrębną osobowością czyniąc linię Factory odpowiednią dla każdego zawodnika.

 

Silnik

Silniki Factory różnią się od swoich odpowiednich w wersji standard następującymi cechami:

2-Suwy

  • Czarne magnezowe kartery: lepiej wyglądają i pozwalają znacznie obniżyć wagę pojazdu co poprawia sterowność.
  • Tytanowy dyfuzor: poprawia wydajność i zmniejsza wagę.
  • Profilowane tarcze sprzęgłowe: zapewniają precyzję sprzęgła w każdych warunkach jazdy.
  • Cylinder z zoptymalizowanymi czasami: wydobywa pełnię charakteru silnika bez szkody dla łatwości w kontroli.
  • Głowica z specjalnie przygotowanymi pojemnością i kompresją (tylko 300): zwiększa wydajność silnika natomiast czerwone malowanie poprawia charakter ‘Factory’ motocykla.
  • Zoptymalizowane mapy ECU: zapewniają wyśmienitą jezdność na niskich obrotach bez zakłócania wydajności średnich i wysokich obrotów.
  • Anodowane na czarno korki olejowe.

4-Suwy

Silnik trzysetki w czterosuwie w nowym EVO Factory MY 2021 jest wyposażony w lżejszy, jeszcze bardziej wysoko-wydajny tytanowy tłumik oraz nowy komputer pokładowy. Zwiększa to stabilność iskry zapłonowej (dzięki zwiększonej mocy elektrycznej) oraz w konsekwencji poprawia spalanie w całym zakresie obrotów.

 

Rama

Pod kątem wyglądu i nadwozia nowe Evo Factory MY 2021 różnią się od modeli  w wersji standard następującymi cechami:

  • Nowa kalibracja lag: zapewnia optymalne ustawienie bez względu na warunki
  • Złote anodowane wycięte z jednego kawałka półki: poza redukcją wagi i zwiększeniem sztywności pozwalają również kierowcy przestawić kierownicę w przód i w tył, tak by ustawić pojazd do stanu perfekcyjnego.
  • Tylne zawieszenie z nową kalibracją: bardziej progresywna hydraulika pozwala na bardziej szczegółową kalibrację amortyzatora.
  • Nowa czerwona sprężyna amortyzatora: zapewnia poprawiony balans i stabilność w trakcie jazdy.
  • Nowa geometria prowadzenia sprężyny w tylnym zawieszeniu: poprawia reakcję amortyzatora na silne uderzenia.
  • Ulepszona kiwaczka: zapewnia większą czułość, responsywność i trakcję.
  • Magnetyczna zrywka: zapewnia bezpieczeństwo
  • Czarne anodowane korki na kierownicy: chronią gripy i manetkę gazu
  • Anodowane na czarno napinacze łańcucha: dzięki temu można napiąć łańcuch bardzo precyzyjnie.
  • Wycięte maszynowo podnóżki wykonane z antypoślizgowej stali: poza oczywistym poprawieniem przyczepności do buta, zmniejszają również wagę motocykla.
  • Wyścigowe tarcze hamulcowe Galfer: znacznie poprawiają siłę hamowania, zmniejszają wagę i nadają bardziej wyścigowego wyglądu.
  • Pompa sprzęgła i hamulca BrakTec: poprawiona czułość sprzęgła i hamulca.
  • Tylny zacisk wyposażony w system anty-wibracyjny.
  • Złote felgi Excel.
  • Opony Michelin X-light: maksymalizują przyczepność niezależnie od warunków jazdy
  • Nowy wygląd plastików i okleiny: sportowy duch motocykla jest wyodrębniony dzięki nowym grafikom w kolorach Beta Factory czyli białym, czerwonym i niebieskim wraz z złotymi akcentami.

Cena detaliczna brutto: 37 219 zł

Cena ma charakter informacyjny

RAMA

HYDROFORMOWANY STOP

ROZSTAW OSI

1305 MM

DŁUGOŚĆ

1990 MM

SZEROKOŚĆ

850 MM

WYSOKOŚĆ

1115 MM

WYSOKOŚĆ SIEDZENIA

660 MM

PRZEŚWIT

310 MM

WYSOKOŚĆ STOPEK

348 MM

POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA

2,8 L

REZERWA

0,5 L

POJEMNOŚĆ SYSTEMU CHŁODZENIA

0,6L

PRZEDNIE ZAWIESZENIE

HYDRAULICZNE LAGI Ø 38 MM

TYLNE ZAWIESZENIE

AMORTYZATOR Z REGULACJĄ ODBICIA I KOMPRESJI

SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO

62 MM

SKOK KOŁA PRZEDNIEGO

165 MM

SKOK KOŁA TYLNEGO

180 MM

PRZEDNI HAMULEC

TARCZA Ø185 MM Z CZTEROTŁOCZKOWYM ZACISKIEM

TYLNY HAMULEC

TARCZA Ø160 MM Z DWUTŁOCZKOWYM ZACISKIEM

PRZEDNIA FELGA

21X1,6

TYLNA FELGA

18X2,15

PRZEDNIA OPONA

2,75 – 21 MICHELIN X-LIGHT

TYLNA OPONA

4.00 R 18 MICHELIN X-LIGHT

 

TYP SILNIKA

JEDNO-CYLINDROWY, 2-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZĄ

ŚREDNICA

72,5 MM

SKOK

60,5 MM

POJEMNOŚĆ

249,7 CC

STOPIEŃ SPRĘŻANIA

9,0:1

KARTERY

MAGNEZOWE

DYFUZOR

TYTANOWY

ZAPŁON

ELEKTRONICZNY 12V-110W

ŚWIECA

NGK GR7CI8

SMAROWANIE

MIESZANKA

GAŹNIK

KEIHIN PWK 28MM

SPRZĘGŁO

ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE

PRZEŁOŻENIE PIERWOTNE

Z.22/69

SKRZYNIA BIEGÓW

6-CIO BIEGOWA

PRZENIESIENIE NAPĘDU

ŁAŃCUCH

OLEJ SILNIKOWY

SAE 10W/30 (550CC)

SPALANIE

2,9 L/100KM

EMISJA SPALIN

68 G/KM CO2

 

BETA DYSTRYBUCJA POLSKA Sp. z o.o.

Kontakt

info@betamotorpolska.pl

Marketing

marketing@betamotorpolska.pl