Evo 2T 250 Factory
Mamy zaszczyt zaprezentować nową linię EVO Factory My 20!
Duże doświadczenie oraz wiedza toskańskich inżynierów pozwoliły zbudować motocykl z bezkonkurencyjną ramą oraz silnikiem zapewniającym najwyższy poziom wydajności. W porównaniu z modelem Standard, który już w sam w sobie miał wiele usprawnień ergonomii czy wyglądu, wersja Factory dodaje całe serie części i rozwiązań tak, że motocykl jest od razu gotowy do boju na torze.
Silnik
Wersja silnika Factory odróżnia się od silnika standardowego następującymi komponentami:
–Czarne magnezowe kartery dzięki nim motocykl wygląda bardziej atrakcyjnie oraz jest lżejszy, co pozwala zwiększyć zwinność prowadzenia.
–Tytanowy króciec ssący znacznie poprawia wydajność oraz obniża wagę.
–Profilowane dyski sprzęgłowe zapewniają najwyższą precyzję sprzęgła w każdych warunkach
–Zoptymalizowane mapy zapłonowe zapewniają dobrą sterowność na niskich obrotach bez pogarszania mocy średnich i wysokich obrotów
–Anodowane na czarno korki wlewu oleju
Podwozie
Patrząc pod względem ramy oraz wyglądu wersja Factory różnię się od standardowej następującymi komponentami:
–Nowa kalibracja hydrauliki zawieszenia oraz poprawki kompresji zapewniają optymalne ustawienie niezależnie od warunków
–Anodowane na złoto półki obrabiane z jednego kawałka metalu technologią CNC. Poza zmniejszeniem wagi oraz poprawieniem zwinności pozwalają kierowcy na przesuwanie uchwytów kierownicy w przód i tył tak można było ustawić motocykl idealnie pod kierowcę.
–Tylne zawieszenie z wydłużonym rozstawem osi oraz możliwością regulacji kompreji oraz odbicia. Pozwala na dokładniejszą regulację.
–Nowa ustawienie hydrauliki tylnego zawieszenia: dostarcza dużo więcej kontroli niskich prędkości pracy zawieszenia co poprawia balans oraz stabilność w trakcie jazdy.
–Geometria tylnego zawieszenia dopracowana pod kątem sprężyny. Zwiększa łagodność pracy w trakcie silnych uderzeń.
–Usprawnienie kiwaczki: większa czułość i progresywność – zapewniają lepszą przyczepność.
– Zrywka zapłonu zapewnia jeszcze większe bezpieczeństwo jazdy.
–Anodowane na czarno korki kierownicy chronią manetki.
–Anodowane na czarno napinacze łańcucha, które zapewniają największą precyzję napinania łańcucha.
–Podnóżki wycięte z jednego kawałka antypoślizgowej stali zapewniają poza lepszą przyczepnością buta również zmniejszenie wagi
–Tarcze hamulcowe marki Galfer pozwalają zwiększyć moc hamowania oraz oszczędzić wagi jednocześnie nadając sportowego wyglądu
–Pompy sprzęgła i hamulca marki BrakTec dla poprawionego hamowania
–Anodowane na czarno pokrywki pomp hamulca i sprzęgła.
–Tylny hamulec z systemem zapobiegania wibracjom.
-Nowe złote felgi marki Excel.
–Opony X-Light Michelin maksymalizują przyczepność w każdych warunkach
–Nowy wygląd oraz nowe grafiki. Duch sportowy tego motocyklu jest bardziej charakterystyczny dzięki nowym grafikom w kolorach Beta Factory czyli czerwony, biały, niebieski wraz z złotymi akcentami.
Cena detaliczna brutto: zł
Cena ma charakter informacyjny
RAMA | HYDROFORMOWANY STOP |
ROZSTAW OSI | 1305 MM |
DŁUGOŚĆ | 1990 MM |
SZEROKOŚĆ | 850 MM |
WYSOKOŚĆ | 1115 MM |
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA | 660 MM |
PRZEŚWIT | 310 MM |
WYSOKOŚĆ STOPEK | 348 MM |
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA | 2,8 L |
REZERWA | 0,5 L |
POJEMNOŚĆ SYSTEMU CHŁODZENIA | 0,6L |
PRZEDNIE ZAWIESZENIE | HYDRAULICZNE LAGI Ø 38 MM |
TYLNE ZAWIESZENIE | AMORTYZATOR Z REGULACJĄ ODBICIA I KOMPRESJI |
SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO | 62 MM |
SKOK KOŁA PRZEDNIEGO | 165 MM |
SKOK KOŁA TYLNEGO | 180 MM |
PRZEDNI HAMULEC | TARCZA Ø185 MM Z CZTEROTŁOCZKOWYM ZACISKIEM |
TYLNY HAMULEC | TARCZA Ø160 MM Z DWUTŁOCZKOWYM ZACISKIEM |
PRZEDNIA FELGA | 21X1,6 |
TYLNA FELGA | 18X2,15 |
PRZEDNIA OPONA | 2,75 – 21 MICHELIN X-LIGHT |
TYLNA OPONA | 4.00 R 18 MICHELIN X-LIGHT |
TYP SILNIKA | JEDNO-CYLINDROWY, 2-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZĄ |
ŚREDNICA | 72,5 MM |
SKOK | 60,5 MM |
POJEMNOŚĆ | 249,7 CC |
STOPIEŃ SPRĘŻANIA | 9,0:1 |
ZAPŁON | ELEKTRONICZNY 12V-110W |
ŚWIECA | NGK GR7CI8 |
SMAROWANIE | MIESZANKA |
GAŹNIK | KEIHIN PWK 28MM |
SPRZĘGŁO | ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE |
PRZEŁOŻENIE PIERWOTNE | Z.22/69 |
SKRZYNIA BIEGÓW | 6-CIO BIEGOWA |
PRZENIESIENIE NAPĘDU | ŁAŃCUCH |
OLEJ SILNIKOWY | SAE 10W/30 (550CC) |
SPALANIE | 2,9 L/100KM |
EMISJA SPALIN | 68 G/KM CO2 |