Trial Evo 2T 250 My21
Beta prezentuje nowe Evo My 2021.
Trzymając się wytyczonej ścieżki ciągłego rozwoju oraz coraz dokładniejszych regulacji, nowe modele Evo 2021 wprowadzają różnorodne modyfikacje ukierunkowane na zwiększenie wydajności oraz ułatwienie prowadzenia. Pomimo tego, że z powodu epidemii Covid-19 wszelkie zawody zostały odroczone na później to technicy Betamotor pracowali w pocie czoła pod dumnym przywództwem m.in. James’a Bincaz, Matteo Grattarola czy Luca Petrella.
Wersja dwusuwowa została wprowadzona tradycyjnie w czterech wersjach pojemnościowych: 125, 250, 300, 300 SS. SS oznacza „Super Smooth” co oznacza „Super Łagodny”.
NADWOZIE
Nowe EVO my 2021 wygląda bardziej nowocześnie oraz agresywnie dzięki kompletnie odnowionemu wyglądowi.
Udoskonalenia techniczne wpłynęły w szczególności na ustawienie zawieszenia, zarówno w przednim widelcu, jak i w tylnym amortyzatorze. W przypadku widelca ulepszona kalibracja hydrauliczna zapewnia odpowiedniejsze podejście do pokonywania większych przeszkód, a także lepszą zdolność pokonywania małych nierówności. Zmieniono również hydraulikę amortyzatora, aby zagwarantować lepszy balans i redukcję bujania, szczególnie podczas napotykania szeregu małych nierówności.
SILNIK
We wszystkich wersjach 2- i 4-suwowych, w tym 300 SS, poprawiono gaźnik, zapewniając lepsze właściwości jezdne w każdych warunkach. Konsekwentnie poprawiono również mapę zapłonu, co skutkuje bardziej liniowymi i przewidywalnymi reakcjami silnika.
Cena detaliczna brutto: 35 263 zł
Cena ma charakter informacyjny
RAMA | ALUMINIUM |
ROZSTAW OSI | 1305 MM |
DŁUGOŚĆ | 1990 MM |
SZEROKOŚĆ | 850 MM |
WYSOKOŚĆ | 1115 MM |
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA | 660 MM |
PRZEŚWIT | 310 MM |
WYSOKOŚĆ STOPEK | 348 MM |
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA | 2,8 L |
REZERWA | 0,5 L |
POJEMNOŚĆ SYSTEMU CHŁODZENIA | 0,6L |
PRZEDNIE ZAWIESZENIE | HYDRAULICZNE LAGI Ø 38 MM |
TYLNE ZAWIESZENIE | HYGRAULICZNY AMORTYZATOR MONOSHOCK |
SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO | 62 MM |
SKOK KOŁA PRZEDNIEGO | 165 MM |
SKOK KOŁA TYLNEGO | 180 MM |
PRZEDNI HAMULEC | TARCZA Ø185 MM Z CZTEROTŁOCZKOWYM ZACISKIEM |
TYLNY HAMULEC | TARCZA Ø160 MM Z DWUTŁOCZKOWYM ZACISKIEM |
PRZEDNIA FELGA | 21X1,6 |
TYLNA FELGA | 18X2,15 |
PRZEDNIA OPONA | 2,75 – 21 |
TYLNA OPONA | 4.00 R 18 |
TYP SILNIKA | JEDNO-CYLINDROWY, 2-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZĄ |
ŚREDNICA | 72,5 MM |
SKOK | 60,5 MM |
POJEMNOŚĆ | 249,7 CC |
STOPIEŃ SPRĘŻANIA | 9,0:1 |
ZAPŁON | ELEKTRONICZNY |
ŚWIECA | NGK GR7CI8 |
GAŹNIK | KEIHIN PWK 28MM |
SPRZĘGŁO | ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE |
PRZEŁOŻENIE PIERWOTNE | Z.22/69 |
SKRZYNIA BIEGÓW | 6-CIO BIEGOWA |
PRZENIESIENIE NAPĘDU | ŁAŃCUCH |
OLEJ SILNIKOWY | SAE 10W/30 (550CC) |
SPALANIE | 2,9 L/100KM |
EMISJA SPALIN | 68 G/KM CO2 |