Evo 2T 250

Mamy zaszczyt zaprezentować nową linię Evo My 2020.

Dzięki wytężonej pracy inżynierów z Tuscan rozpoczętej już w zeszłym roku, wprowadzić możemy na rynek silniki które są jeszcze wydajniejsze i niezawodne. Nowe Evo My 2020 reprezentuje jeszcze dalszy rozwój, szczególnie pod względem wyglądu oraz ergonomii. Dzięki doświadczeniu pozyskanemu przez lata spędzone na torach wyścigowych, w tym roku Beta Factory Team złożona z takich osobistości jak James Dabill czy Benoit Bincaz mogła zastosować wszelkie technologiczne nowinki i usprawnienia do nowej serii Trial Evo. Dzięki temu zarówno amatorzy jak i profesjonalni zawodnicy mają dostęp do silnie rozwiniętej technologii motocyklowej.

 

Wersja SS oznacza „super smooth” czyli silnik z równiej rozłożoną mocą w zakresie obrotów.

 

Rama

Wiele uwagi poświęcono projektowi ramy. W rzeczywistości cały wygląd nowego Evo został zmieniony czyniąc go jeszcze atrakcyjniejszym motocyklem niż był dotychczas.

Poniżej kilka zmian:

  • Nowa maska przedniej lampy: zaprojektowana na nowo, dla bardziej zdecydowanego wyglądu oraz wyraźnego ducha wyścigu.
  • Nowa obudowa zbiornika: zaprojektowana na nowo, dalsze podkreślenie hydroformowanej aluminiowej ramy, szczególnej cechy Evo.
  • Nowy przełącznik map: z rewolucyjnym nowym wyglądem, został przeniesiony z maski lampy na nową obudowę zbiornika czyniąc go łatwiej dostępnym oraz lepiej widocznym od teraz posiada także LEDowy wskaźnik wybranej mapy, dzięki czemu zidentyfikowanie wybranej mapy jest tak proste jak to tylko możliwe.
  • Nowy tylny błotnik: całkowicie przeprojektowany kształt z odpowiednią uwagą na tylne światło
  • Nowa lampa LED z tyłu pojazdu
  • Nowe ustawienie zawieszenia: używając doświadczenia zdobytego z wersjami 2019 Factory Hydraulika została zaprojektowana by być bardziej progresywna. Równocześnie udostępniono możliwość montażu zestawu do ustawienia samodzielnego zawieszenia (w wersji Factory zainstalowany domyślnie)
  • Nowe anodowane części (dźwignia zmiany biegów, pedał hamulca, głowica)
  • Nowa grafika i kolory.

 

Silnik

Poprawiono responsywność silnika na ruchy manetką co poprawiło łatwość jazdy na każdym poziomie obrotów silnika. Silnik oczywiście wciąż posiada wszystkie ulepszenia jak w modelach 2019 na przykład: nowy moduł zapłonowy CDI.

Cena detaliczna brutto: 32 700 zł

Cena ma charakter informacyjny

RAMA

ALUMINIUM

ROZSTAW OSI

1305 MM

DŁUGOŚĆ

1990 MM

SZEROKOŚĆ

850 MM

WYSOKOŚĆ

1115 MM

WYSOKOŚĆ SIEDZENIA

660 MM

PRZEŚWIT

310 MM

WYSOKOŚĆ STOPEK

348 MM

POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA

2,8 L

REZERWA

0,5 L

POJEMNOŚĆ SYSTEMU CHŁODZENIA

0,6L

PRZEDNIE ZAWIESZENIE

HYDRAULICZNE LAGI Ø 38 MM

TYLNE ZAWIESZENIE

AMORTYZATOR TYPU MONOSHOCK HYDRAULICZNY

SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO

62 MM

SKOK KOŁA PRZEDNIEGO

165 MM

SKOK KOŁA TYLNEGO

180 MM

PRZEDNI HAMULEC

TARCZA Ø185 MM Z CZTEROTŁOCZKOWYM ZACISKIEM

TYLNY HAMULEC

TARCZA Ø160 MM Z DWUTŁOCZKOWYM ZACISKIEM

PRZEDNIA FELGA

21X1,6

TYLNA FELGA

18X2,15

PRZEDNIA OPONA

2,75 – 21

TYLNA OPONA

4,00 R 18

 

TYP SILNIKA

JEDNO-CYLINDROWY, 2-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZĄ

ŚREDNICA

72,5 MM

SKOK

60,5 MM

POJEMNOŚĆ

249,7CC

STOPIEŃ SPRĘŻANIA

9,0:1

ZAPŁON

ELEKTRONICZNY HIDRIA 12V 110W

ŚWIECA

NGK GR7CI8

SMAROWANIE SILNIKA

MIESZANKA PALIWA Z OLEJEM (1,5% OLEJ SYNTETYCZNY)

GAŹNIK

KEIHIN PWK 28 MM

WYPRZEDZENIE ZAPŁONU

ZMIENNE

SPRZĘGŁO

ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE

PRZEŁOŻENIE PIERWOTNE

Z.22/69

SKRZYNIA BIEGÓW

6-CIO BIEGOWA

PRZENIESIENIE NAPĘDU

ŁAŃCUCH

OLEJ SILNIKOWY

SAE 10W/30 (550CC)

SPALANIE

2,9 L/100KM

EMISJA SPALIN

68 G/KM CO2

 

BETA DYSTRYBUCJA POLSKA Sp. z o.o.

Kontakt

info@betamotorpolska.pl

Marketing

marketing@betamotorpolska.pl