Evo 2T 125 Factory
Mamy zaszczyt zaprezentować nową linię EVO Factory My20!
Duże doświadczenie oraz wiedza toskańskich inżynierów pozwoliły zbudować motocykl z bezkonkurencyjną ramą oraz silnikiem zapewniającym najwyższy poziom wydajności. W porównaniu z modelem Standard, który już w sam w sobie miał wiele usprawnień ergonomii czy wyglądu, wersja Factory dodaje całe serie części i rozwiązań tak, że motocykl jest od razu gotowy do boju na torze.
Silnik
Wersja silnika Factory odróżnia się od silnika standardowego następującymi komponentami:
– Czarne magnezowe kartery dzięki nim motocykl wygląda bardziej atrakcyjnie oraz jest lżejszy, co pozwala zwiększyć zwinność prowadzenia.
– Tytanowy króciec ssący ze stożkowym połączeniem do cylindra znacznie poprawia wydajność oraz obniża wagę.
– Profilowane dyski sprzęgłowe zapewniają najwyższą precyzję sprzęgła w każdych warunkach
– Zoptymalizowane mapy zapłonowe zapewniają dobrą sterowność na niskich obrotach bez pogarszania mocy średnich i wysokich obrotów
– Anodowane na czarno korki wlewu oleju
Podwozie
Patrząc pod względem ramy oraz wyglądu wersja Factory różnię się od standardowej następującymi komponentami:
– Nowa kalibracja hydrauliki zawieszenia oraz poprawki kompresji zapewniają optymalne ustawienie niezależnie od warunków
– Anodowane na złoto półki obrabiane z jednego kawałka metalu technologią CNC. Poza zmniejszeniem wagi oraz poprawieniem zwinności pozwalają kierowcy na przesuwanie uchwytów kierownicy w przód i tył tak można było ustawić motocykl idealnie pod kierowcę.
– Tylne zawieszenie z wydłużonym rozstawem osi oraz możliwością regulacji kompreji oraz odbicia. Pozwala na dokładniejszą regulację.
– Nowa ustawienie hydrauliki tylnego zawieszenia: dostarcza dużo więcej kontroli niskich prędkości pracy zawieszenia co poprawia balans oraz stabilność w trakcie jazdy.
– Geometria tylnego zawieszenia dopracowana pod kątem sprężyny. Zwiększa łagodność pracy w trakcie silnych uderzeń.
– Usprawnienie kiwaczki: większa czułość i progresywność – zapewniają lepszą przyczepność.
– Zrywka zapłonu zapewnia jeszcze większe bezpieczeństwo jazdy.
– Anodowane na czarno korki kierownicy chronią manetki.
– Anodowane na czarno napinacze łańcucha, które zapewniają największą precyzję napinania łańcucha.
– Podnóżki wycięte z jednego kawałka antypoślizgowej stali zapewniają poza lepszą przyczepnością buta również zmniejszenie wagi
– Tarcze hamulcowe marki Galfer pozwalają zwiększyć moc hamowania oraz oszczędzić wagi jednocześnie nadając sportowego wyglądu
– Pompy sprzęgła i hamulca marki BrakTec dla poprawionego hamowania
– Anodowane na czarno pokrywki pomp hamulca i sprzęgła.
– Tylny hamulec z systemem zapobiegania wibracjom.
– Nowe złote felgi marki Excel.
– Opony x-Light Michelin maksymalizują przyczepność w każdych warunkach
– Nowy wygląd oraz nowe grafiki. Duch sportowy tego motocyklu jest bardziej charakterystyczny dzięki nowym grafikom w kolorach Beta Factory czyli czerwony, biały, niebieski wraz z złotymi akcentami.
Cena detaliczna brutto: 34 200 zł
Cena ma charakter informacyjny
RAMA | HYDROFORMOWANY STOP |
ROZSTAW OSI | 1305 MM |
DŁUGOŚĆ | 1990 MM |
SZEROKOŚĆ | 850 MM |
WYSOKOŚĆ | 1115 MM |
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA | 660 MM |
PRZEŚWIT | 310 MM |
WYSOKOŚĆ STOPEK | 348 MM |
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA | 2,8 L |
REZERWA | 0,5 L |
POJEMNOŚĆ SYSTEMU CHŁODZENIA | 0,6L |
PRZEDNIE ZAWIESZENIE | HYDRAULICZNE LAGI Ø 38 MM |
TYLNE ZAWIESZENIE | AMORTYZATOR Z REGULACJĄ ODBICIA I KOMPRESJI |
SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO | 62 MM |
SKOK KOŁA PRZEDNIEGO | 165 MM |
SKOK KOŁA TYLNEGO | 180 MM |
PRZEDNI HAMULEC | TARCZA Ø185 MM Z CZTEROTŁOCZKOWYM ZACISKIEM |
TYLNY HAMULEC | TARCZA Ø160 MM Z DWUTŁOCZKOWYM ZACISKIEM |
PRZEDNIA FELGA | 21X1,6 |
TYLNA FELGA | 18X2,15 |
PRZEDNIA OPONA | 2,75 – 21 MICHELIN X-LIGHT |
TYLNA OPONA | 4.00 R 18 MICHELIN X-LIGHT |
TYP SILNIKA | JEDNO-CYLINDROWY, 2-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZĄ |
ŚREDNICA | 54 MM |
SKOK | 54,5 MM |
POJEMNOŚĆ | 124,8CC |
STOPIEŃ SPRĘŻANIA | 15.9:1 |
ZAPŁON | ELEKTRONICZNY 12V-110W |
ŚWIECA | NGK GR7CI8 |
SMAROWANIE | MIESZANKA |
GAŹNIK | KEIHIN PWK 28MM |
SPRZĘGŁO | ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE |
PRZEŁOŻENIE PIERWOTNE | Z.20/71 |
SKRZYNIA BIEGÓW | 6-CIO BIEGOWA |
PRZENIESIENIE NAPĘDU | ŁAŃCUCH |
OLEJ SILNIKOWY | SAE 10W/30 (550CC) |
SPALANIE | 2,6 L/100KM |
EMISJA SPALIN | 60 G/KM CO2 |