Enduro RR 4T 125 LC MY 2021

Czysty wyścigowy styl i maksimum zabawy! To jest duch nowej RR 125 LC, nowej generacji motocykli, zawsze dostarczającej prawdziwych emocji. Nową 125 charakteryzuje wiele technicznych oraz estetycznych usprawnień.

Nowy 4-suwowy silnik na wtrysku połączony z odnowionym nadwoziem z nową geometrią ramy oraz zawieszeniem zapewnia wyśmienitą sterowność oraz responsywność maksymalizując przyjemność z jazdy.

Silne odczucie przynależności do serii RR zapewniają nowe plastiki z agresywnym wyglądem oraz grafiki inspirowane motocyklami mistrzów świata Brad’a Freeman’a oraz Steve’go Holcombe’a.

W motocyklu występuje nowy system wydechowy dostosowany do norm Euro 5.

Bezpośrednio inspirowany dużymi RR’kami, które wygrywają mistrzostwa świata czerpiąc z nich zarówno rozwiązania techniczne jak i estetyczne. RR125 LC Enduro powstała by stawiać czoło wszystkim typom terenów i przeszkód na pełnym gazie. 

Kolory: Biały / Czarny / Czerwony

SILNIK

  • Całkowicie odnowiony silnik Minarelli dostarczający moc na całym zakresie obrotów, ulepszony do kategorii Euro 5.
  • Elektronicznie sterowany wtrysk zapewniający niesamowita reakcję silnika w każdych warunkach.
  • Wałek rozrządu z zmienną fazą dla większej mocy w każdej prędkości obrotowej.
  • Nowa obudowa filtra powietrza zapewniająca lepszą wydajność dzięki lepszemu przepływowi powietrza. Zapewnia również mniejszy hałas oraz łatwiejszy demontaż.

POJAZD

  • Czerwona rama Beta z odnowioną geometrią dla poprawionej sterowności i zwinności.
  • Nowe plastiki inspirowane modelami wyścigowymi Enduro.
  • Odnowiony system chłodzenia.
  • Odnowiona owiewka czołowa z PEŁNYM OŚWIETLENIEM LED.
  • LEDowa lampa tył
  • Tylna rama z metalu oraz tworzywa dla najwyższej lekkości i trwałości jednocześnie.
  • Nowa boczna stopka dla zwiększonej stabilności oraz nowy mechanizm sprężyny.
  • Hamulce CBS.
  • Komputer pokładowy oraz inne urządzenia elektroniczne teraz umieszczono w okolicach chłodnicy dla lepszej ochrony
  • Lagi USD o średnicy 41mm
  • Aluminiowy wahacz.
  • Nowy wyścigowy wydech z aluminium.
  • Nowe stopki
  • Zunifikowany system bezpieczeństwa z jednym kluczykiem do zapłonu, blokady oraz baku.

Cena detaliczna brutto: 29 318 zł

Cena ma charakter informacyjny

RAMA

STAL

ROZSTAW OSI

1435 MM

DŁUGOŚĆ

2076 MM

SZEROKOŚĆ

830 MM

WYSOKOŚĆ

1185 MM

WYSOKOŚĆ SIEDZENIA

920 MM

PRZEŚWIT

330 MM

WYSOKOŚĆ STOPEK

360 MM

WAGA NA SUCHO

115 KG

POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA

7,5 L

REZERWA

1,5 L

PRZEDNIE ZAWIESZENIE

HYDRAULICZNE LAGI USD Ø 41 MM

TYLNE ZAWIESZENIE

AMORTYZATOR TYPU MONOSHOCK

SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO

131 MM

SKOK KOŁA PRZEDNIEGO

265 MM

SKOK KOŁA TYLNEGO

270 MM

PRZEDNI HAMULEC

TARCZA Ø260 MM CBS

TYLNY HAMULEC

TARCZA Ø220 MM

PRZEDNIA FELGA

21-1,6 – 36 SZPRYCH

TYLNA FELGA

18-1,85 – 36 SZPRYCH

PRZEDNIA OPONA

110/80 – 17

TYLNA OPONA

130/70 – 17

TYP SILNIKA

JEDNO-CYLINDROWY, 4-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZĄ

ŚREDNICA

52 MM

SKOK

58,7 MM

POJEMNOŚĆ

124,7 CC

STOPIEŃ SPRĘŻANIA

11,2:1

ZAPŁON

ELEKTRONICZNY 150W-14V

ŚWIECA

NGK R MR8E-9

SMAROWANIE

POMPA OLEJU

WTRYSK

MIKUNI

SPRZĘGŁO

ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE

SKRZYNIA BIEGÓW

6-CIO BIEGOWA

OLEJ SILNIKOWY

SAE 15W/50

SPALANIE

2,0 L/100KM

EMISJA SPALIN

46 G/KM CO2

BETA DYSTRYBUCJA POLSKA Sp. z o.o.

Kontakt

info@betamotorpolska.pl

Marketing

marketing@betamotorpolska.pl