Alp 4.0

Mamy zaszczyt zaprezentować nową wersję Alpa 4.0 dostosowana do norm emisji spalin Euro 4. W tej wersji nie tylko dostosowano emisję spalin do normy Euro 4 ale również wprowadzono całkiem nowy styl pojazdu oraz zmodernizowano jego mechanikę. Nowy Alp 4.0 dostępny jest w dwóch nowych kolorach (czarny oraz biały) co w połączeniu z czerwoną ramą czyni ten motocykl przyciągającym uwagę oraz nadaje mu nowocześniejszego wyglądu.

Przednie zawieszenie również zostało usprawnione i teraz jest idealne do pokonywania każdego terenu z maksymalnym komfortem.

Skupiono się także na systemie hamowania dzięki czemu motocykl dostarczany jest z wyposażonym przednim zaciskiem marki Nissin, który zapewnia doskonałe wyczucie oraz siłę hamowania. Tylny zacisk ma teraz mniejszy tłoczek by zwiększyć wydajność.

Zainstalowano nowy system kontroli silnika z systemem diagnostyki pokładowej (OBD) co pozwala na zbieranie danych diagnostycznych. Jednocześnie zmieniono licznik elektroniczny na nowy.

Co więcej nowa rama z lżejszym wahaczem czyni motocykl zwinnym, zwrotnym oraz ekstremalnie łatwym w prowadzeniu.

Z nowym odnowionym wyglądem oraz usprawnieniami technicznymi nowy Alp 4.0 zachowuje wszystkie kluczowe cechy zdobyte dzięki wielu doświadczeniom w jeździe off-road. Silnie dopasowany do jazdy górskiej ten motocykl jest również świetny w jeździe miejskiej. Wszystko to współgra z bardzo niskimi kosztami eksploatacji co czyni Alpa 4.0 jednym z faworytów pod tym względem w kategorii off-road.

Cena detaliczna brutto: 28 000 zł

Cena ma charakter informacyjny

RAMA

STAL

ROZSTAW OSI

1440 MM

DŁUGOŚĆ

2200 MM

SZEROKOŚĆ

820 MM

WYSOKOŚĆ

1220 MM

WYSOKOŚĆ SIEDZENIA

865 MM

PRZEŚWIT

270 MM

WYSOKOŚĆ STOPEK

370 MM

WAGA NA SUCHO

140 KG

POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA

11 L

REZERWA

2,3 L

PRZEDNIE ZAWIESZENIE

HYDRAULICZNE LAGI Ø 43 MM

TYLNE ZAWIESZENIE

AMORTYZATOR TYPU MONOSHOCK

SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO

86 MM

SKOK KOŁA PRZEDNIEGO

185 MM

SKOK KOŁA TYLNEGO

195 MM

PRZEDNI HAMULEC

TARCZA Ø290 MM

TYLNY HAMULEC

TARCZA Ø220 MM

PRZEDNIA FELGA

1,85 X 21

TYLNA FELGA

2,50 X 18

PRZEDNIA OPONA

90/90-21

TYLNA OPONA

140/80-18

TYP SILNIKA JEDNO-CYLINDORWY, 4-SUWOWY, CHŁODZONY POWIETRZEM, S.O.H.C.
ŚREDNICA 84,5 MM
SKOK 62,0 MM
POJEMNOŚĆ 348CC
STOPIEŃ SPRĘŻANIA 12,3:1
PRZEPUSTNICA Ø44 MM
ROZRUSZNIK ELEKTRYCZNY
ZAPŁON ELEKTRONICZNY
ŚWIECA NGK LDK8RTAIP
SMAROWANIE SILNIKA WYMUSZONY OBIEG POMPĄ
SPRZĘGŁO ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE
ZAWORY 4
SKRZYNIA BIEGÓW 6-CIO BIEGOWA
PRZENIESIENIE NAPĘDU ŁAŃCUCH
OLEJ SILNIKOWY SAE 5W/40 (1.800CC)
SPALANIE L/100km 3,51
EMISJA SPALIN L/100km 83

BETA DYSTRYBUCJA POLSKA Sp. z o.o.

Kontakt

info@betamotorpolska.pl

Marketing

marketing@betamotorpolska.pl