Alp 4.0
Mamy zaszczyt zaprezentować nową wersję Alpa 4.0 dostosowana do norm emisji spalin Euro 4. W tej wersji nie tylko dostosowano emisję spalin do normy Euro 4 ale również wprowadzono całkiem nowy styl pojazdu oraz zmodernizowano jego mechanikę. Nowy Alp 4.0 dostępny jest w dwóch nowych kolorach (czarny oraz biały) co w połączeniu z czerwoną ramą czyni ten motocykl przyciągającym uwagę oraz nadaje mu nowocześniejszego wyglądu.
Przednie zawieszenie również zostało usprawnione i teraz jest idealne do pokonywania każdego terenu z maksymalnym komfortem.
Skupiono się także na systemie hamowania dzięki czemu motocykl dostarczany jest z wyposażonym przednim zaciskiem marki Nissin, który zapewnia doskonałe wyczucie oraz siłę hamowania. Tylny zacisk ma teraz mniejszy tłoczek by zwiększyć wydajność.
Zainstalowano nowy system kontroli silnika z systemem diagnostyki pokładowej (OBD) co pozwala na zbieranie danych diagnostycznych. Jednocześnie zmieniono licznik elektroniczny na nowy.
Co więcej nowa rama z lżejszym wahaczem czyni motocykl zwinnym, zwrotnym oraz ekstremalnie łatwym w prowadzeniu.
Z nowym odnowionym wyglądem oraz usprawnieniami technicznymi nowy Alp 4.0 zachowuje wszystkie kluczowe cechy zdobyte dzięki wielu doświadczeniom w jeździe off-road. Silnie dopasowany do jazdy górskiej ten motocykl jest również świetny w jeździe miejskiej. Wszystko to współgra z bardzo niskimi kosztami eksploatacji co czyni Alpa 4.0 jednym z faworytów pod tym względem w kategorii off-road.


Cena detaliczna brutto: 28 000 zł
Cena ma charakter informacyjny
RAMA | STAL |
ROZSTAW OSI | 1444 MM |
DŁUGOŚĆ | 2208 MM |
SZEROKOŚĆ | 850 MM |
WYSOKOŚĆ | 1240 MM |
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA | 863 MM |
PRZEŚWIT | 275 MM |
WYSOKOŚĆ STOPEK | 356 MM |
WAGA NA SUCHO | 133 KG |
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA | 10,5 L |
REZERWA | 3,0 L |
PRZEDNIE ZAWIESZENIE | HYDRAULICZNE LAGI Ø 46 MM |
TYLNE ZAWIESZENIE | AMORTYZATOR TYPU MONOSHOCK |
SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO | 83 MM |
SKOK KOŁA PRZEDNIEGO | 220 MM |
SKOK KOŁA TYLNEGO | 220 MM |
PRZEDNI HAMULEC | TARCZA Ø260 MM |
TYLNY HAMULEC | TARCZA Ø220 MM |
PRZEDNIA FELGA | 1,85 X 21 |
TYLNA FELGA | 3,00 X 18 |
PRZEDNIA OPONA | 90/90-21 |
TYLNA OPONA | 140/80-18 |
TYP SILNIKA | JEDNO-CYLINDORWY, 4-SUWOWY, CHŁODZONY POWIETRZEM, S.O.H.C. |
ŚREDNICA | 79,0 MM |
SKOK | 71,2 MM |
POJEMNOŚĆ | 349CC |
STOPIEŃ SPRĘŻANIA | 9,5:1 |
ROZRUSZNIK | ELEKTRYCZNY |
ZAPŁON | ELEKTRONICZNY |
ŚWIECA | NGK CR9EK – DENSO U27ETR |
SMAROWANIE SILNIKA | WYMUSZONY OBIEG POMPĄ |
GAŹNIK | MIKUNI BST 33 |
SPRZĘGŁO | ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE |
ZAWORY | 4 |
SKRZYNIA BIEGÓW | 6-CIO BIEGOWA |
PRZENIESIENIE NAPĘDU | ŁAŃCUCH |
OLEJ SILNIKOWY | SAE 15W/50 (1,900CC) |
SPALANIE L/100km | 3,47 |