Alp 4.0

Mamy zaszczyt zaprezentować nową wersję Alpa 4.0 dostosowana do norm emisji spalin Euro 4. W tej wersji nie tylko dostosowano emisję spalin do normy Euro 4 ale również wprowadzono całkiem nowy styl pojazdu oraz zmodernizowano jego mechanikę. Nowy Alp 4.0 dostępny jest w dwóch nowych kolorach (czarny oraz biały) co w połączeniu z czerwoną ramą czyni ten motocykl przyciągającym uwagę oraz nadaje mu nowocześniejszego wyglądu.

Przednie zawieszenie również zostało usprawnione i teraz jest idealne do pokonywania każdego terenu z maksymalnym komfortem.

Skupiono się także na systemie hamowania dzięki czemu motocykl dostarczany jest z wyposażonym przednim zaciskiem marki Nissin, który zapewnia doskonałe wyczucie oraz siłę hamowania. Tylny zacisk ma teraz mniejszy tłoczek by zwiększyć wydajność.

Zainstalowano nowy system kontroli silnika z systemem diagnostyki pokładowej (OBD) co pozwala na zbieranie danych diagnostycznych. Jednocześnie zmieniono licznik elektroniczny na nowy.

Co więcej nowa rama z lżejszym wahaczem czyni motocykl zwinnym, zwrotnym oraz ekstremalnie łatwym w prowadzeniu.

Z nowym odnowionym wyglądem oraz usprawnieniami technicznymi nowy Alp 4.0 zachowuje wszystkie kluczowe cechy zdobyte dzięki wielu doświadczeniom w jeździe off-road. Silnie dopasowany do jazdy górskiej ten motocykl jest również świetny w jeździe miejskiej. Wszystko to współgra z bardzo niskimi kosztami eksploatacji co czyni Alpa 4.0 jednym z faworytów pod tym względem w kategorii off-road.

Cena detaliczna brutto: 28 000 zł

Cena ma charakter informacyjny

RAMA

STAL

ROZSTAW OSI

1444 MM

DŁUGOŚĆ

2208 MM

SZEROKOŚĆ

850 MM

WYSOKOŚĆ

1240 MM

WYSOKOŚĆ SIEDZENIA

863 MM

PRZEŚWIT

275 MM

WYSOKOŚĆ STOPEK

356 MM

WAGA NA SUCHO

133 KG

POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA

10,5 L

REZERWA

3,0 L

PRZEDNIE ZAWIESZENIE

HYDRAULICZNE LAGI Ø 46 MM

TYLNE ZAWIESZENIE

AMORTYZATOR TYPU MONOSHOCK

SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO

83 MM

SKOK KOŁA PRZEDNIEGO

220 MM

SKOK KOŁA TYLNEGO

220 MM

PRZEDNI HAMULEC

TARCZA Ø260 MM

TYLNY HAMULEC

TARCZA Ø220 MM

PRZEDNIA FELGA

1,85 X 21

TYLNA FELGA

3,00 X 18

PRZEDNIA OPONA

90/90-21

TYLNA OPONA

140/80-18

TYP SILNIKA

JEDNO-CYLINDORWY, 4-SUWOWY, CHŁODZONY POWIETRZEM, S.O.H.C.

ŚREDNICA

79,0 MM

SKOK

71,2 MM

POJEMNOŚĆ

349CC

STOPIEŃ SPRĘŻANIA

9,5:1

ROZRUSZNIK

ELEKTRYCZNY

ZAPŁON

ELEKTRONICZNY

ŚWIECA

NGK CR9EK – DENSO U27ETR

SMAROWANIE SILNIKA

WYMUSZONY OBIEG POMPĄ

GAŹNIK

MIKUNI BST 33

SPRZĘGŁO

ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE

ZAWORY

4

SKRZYNIA BIEGÓW

6-CIO BIEGOWA

PRZENIESIENIE NAPĘDU

ŁAŃCUCH

OLEJ SILNIKOWY

SAE 15W/50 (1,900CC)

SPALANIE L/100km

3,47

 

BETA DYSTRYBUCJA POLSKA Sp. z o.o.

Kontakt

info@betamotorpolska.pl

Marketing

marketing@betamotorpolska.pl