Alp 200
Mniejsza siostra Alpa 4.0 zawitała w sprzedaży dostosowana do norm Euro 4.
Mały Alp 200 jest jednym z modeli których nie może zabraknąć wśród twojej kolekcji. Wszystkie jego specyfikacje pozostały niezmienne co oznacza iż jest to model niespotykanie lekki i łatwy w prowadzeniu. Są to czynniki które zapewniły mu sukces w kategorii jazdy off-roadowej. Idealne rozwiązanie w jeździe górskiej. Alp 200 jest zdolny pokonywać nawet najbardziej wymagające górskie szlaki w miejscach gdzie nawet największe i najsilniejsze motocykle Enduro mają problem wjechać. Równie wartościowym wykorzystaniem Alpa jest jazda na co dzień po mieście czy szosowa. Koszt eksploatacji Alpa jest niewielki ze względu na niskie spalanie, które jest mocno konkurencyjne na rynku motocykli off-roadowych.
Nowy Alp 200 spełnia normy homologacyjne Euro 4 (bez pasażera) co oznacza iż ma bardzo niską emisję spalin co czyni ten motocykl przyjaznym środowisku.
Poprawiono również wygląd motocykla z dwoma nowymi kolorami: czerwonym i białym. Połączony z czerwoną ramą schemat kolorystyczny zapewnia atrakcyjność pojazdu oraz nowoczesny wygląd.


Cena detaliczna brutto: 25 708 zł
Cena ma charakter informacyjny
RAMA | STALOWA |
ROZSTAW OSI | 1355 MM |
DŁUGOŚĆ | 2110 MM |
SZEROKOŚĆ | 800 MM |
WYSOKOŚĆ | 1107 MM |
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA | 830 MM (725 MM BEZ SIEDZENIA) |
PRZEŚWIT | 300 MM |
WYSOKOŚĆ STOPEK | 340 MM |
WAGA NA SUCHO | 108KG |
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA | 6 L |
REZERWA | 1,5 L |
PRZEDNIE ZAWIESZENIE | HYDRAULICZNE LAGI Ø 37 MM |
TYLNE ZAWIESZENIE | AMORTYZATOR TYPU MONOSHOCK |
SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO | 63 MM |
SKOK KOŁA PRZEDNIEGO | 170 MM |
SKOK KOŁA TYLNEGO | 185 MM |
PRZEDNI HAMULEC | TARCZA Ø245 MM |
TYLNY HAMULEC | TARCZA Ø220 MM |
PRZEDNIA FELGA | 1,60 X 21 |
TYLNA FELGA | 2,75 X 18 |
PRZEDNIA OPONA | 2.75 – 21 |
TYLNA OPONA | 4.00 -18 |
TYP SILNIKA | JEDNO-CYLINDORWY, 4-SUWOWY, CHŁODZONY POWIETRZEM |
ŚREDNICA | 66,0 MM |
SKOK | 58,2 MM |
POJEMNOŚĆ | 199CC |
STOPIEŃ SPRĘŻANIA | 9,4:1 |
ROZRUSZNIK | ELEKTRYCZNY ORAZ NOŻNY |
ZAPŁON | ELEKTRONICZNY |
ŚWIECA | NGK DR8EA – DENSO X24ESR-U |
SMAROWANIE SILNIKA | WYMUSZONY OBIEG POMPĄ |
GAŹNIK | MIKUNI BST 31 42AD |
SPRZĘGŁO | ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE |
PRZENIESIENIE NAPĘDU PIERWOTNE | Z. 19/60 |
SKRZYNIA BIEGÓW | 5-CIO BIEGOWA |
PRZENIESIENIE NAPĘDU | ŁAŃCUCH |
OLEJ SILNIKOWY | SAE 15W/50 (850CC) |
PRZEŁOŻENIE KOŃCOWE | Z. 15/48 |