Alp 200

Mniejsza siostra Alpa 4.0 zawitała w sprzedaży dostosowana do norm Euro 4.
Mały Alp 200 jest jednym z modeli których nie może zabraknąć wśród twojej kolekcji. Wszystkie jego specyfikacje pozostały niezmienne co oznacza iż jest to model niespotykanie lekki i łatwy w prowadzeniu. Są to czynniki które zapewniły mu sukces w kategorii jazdy off-roadowej. Idealne rozwiązanie w jeździe górskiej. Alp 200 jest zdolny pokonywać nawet najbardziej wymagające górskie szlaki w miejscach gdzie nawet największe i najsilniejsze motocykle Enduro mają problem wjechać. Równie wartościowym wykorzystaniem Alpa jest jazda na co dzień po mieście czy szosowa. Koszt eksploatacji Alpa jest niewielki ze względu na niskie spalanie, które jest mocno konkurencyjne na rynku motocykli off-roadowych.


Nowy Alp 200 spełnia normy homologacyjne Euro 4 (bez pasażera) co oznacza iż ma bardzo niską emisję spalin co czyni ten motocykl przyjaznym środowisku.


Poprawiono również wygląd motocykla z dwoma nowymi kolorami: czerwonym i białym. Połączony z czerwoną ramą schemat kolorystyczny zapewnia atrakcyjność pojazdu oraz nowoczesny wygląd.

Cena detaliczna brutto: 24 440 zł

Cena ma charakter informacyjny

RAMA

STALOWA

ROZSTAW OSI

1355 MM

DŁUGOŚĆ

2110 MM

SZEROKOŚĆ

800 MM

WYSOKOŚĆ

1107 MM

WYSOKOŚĆ SIEDZENIA

830 MM (725 MM BEZ SIEDZENIA)

PRZEŚWIT

300 MM

WYSOKOŚĆ STOPEK

340 MM

WAGA NA SUCHO

108KG

POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA

6  L

REZERWA

1,5 L

PRZEDNIE ZAWIESZENIE

HYDRAULICZNE LAGI Ø 37 MM

TYLNE ZAWIESZENIE

AMORTYZATOR TYPU MONOSHOCK

SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO

63 MM

SKOK KOŁA PRZEDNIEGO

170 MM

SKOK KOŁA TYLNEGO

185 MM

PRZEDNI HAMULEC

TARCZA Ø245 MM 

TYLNY HAMULEC

TARCZA Ø220 MM

PRZEDNIA FELGA

1,60 X 21

TYLNA FELGA

2,75 X 18

PRZEDNIA OPONA

2.75 – 21

TYLNA OPONA

4.00 -18

TYP SILNIKA

JEDNO-CYLINDORWY, 4-SUWOWY, CHŁODZONY POWIETRZEM

ŚREDNICA

66,0 MM

SKOK

58,2 MM

POJEMNOŚĆ

199CC

STOPIEŃ SPRĘŻANIA

9,4:1

ROZRUSZNIK

ELEKTRYCZNY ORAZ NOŻNY

ZAPŁON

ELEKTRONICZNY

ŚWIECA

NGK DR8EA – DENSO X24ESR-U

SMAROWANIE SILNIKA

WYMUSZONY OBIEG POMPĄ

GAŹNIK

MIKUNI BST 31 42AD

SPRZĘGŁO

ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE

PRZENIESIENIE NAPĘDU PIERWOTNE

Z. 19/60

SKRZYNIA BIEGÓW

5-CIO BIEGOWA

PRZENIESIENIE NAPĘDU

ŁAŃCUCH

OLEJ SILNIKOWY

SAE 15W/50 (850CC)

PRZEŁOŻENIE KOŃCOWE

Z. 15/48

 

BETA DYSTRYBUCJA POLSKA Sp. z o.o.

Kontakt

info@betamotorpolska.pl

Marketing

marketing@betamotorpolska.pl