Minitrial Electric 20" XL
Dostępny już pierwszy młodzieżowy elektryczny motocykl trialowy zaprojektowany i wyprodukowany przez wiodącego producenta motocykli terenowych.
Prawidłowa pozycja jazdy, waga, hamowanie, kontrola przepustnicy i zawieszenie są bardzo ważne dla młodego kierowcy. Nowy Beta Minitrial-E został zaprojektowany, aby zapewnić nowemu kierowcy pewność podczas jego nowego doświadczenia w jeździe trialowej.
Prawidłowa pozycja jazdy, waga, hamowanie, kontrola przepustnicy i zawieszenie są bardzo ważne dla młodego kierowcy. Nowy Beta Minitrial-E został zaprojektowany, aby zapewnić nowemu kierowcy pewność podczas jego nowego doświadczenia w jeździe trialowej.
Masywna konstrukcja ramy i wahacza: Waga jest istotna w młodzieżowym motocyklu trialowym. Zarówno rama, jak i wahacz są wykonane z aluminium poddanego obróbce cieplnej, co pozwala uzyskać solidny motocykl, który nie przekracza 24 kg (53 funty). Kolejną bardzo ważną cechą jest rozkład masy, zaprojektowany z optymalnym środkiem ciężkości dla komfortowej jazdy przy maksymalnej trakcji.
Programowalny cyfrowy panel sterowania: W wyniku doświadczeń w rozwoju komponentów elektronicznych w motocyklach trialowych, Minitrial-E jest wyposażony w programowalny cyfrowy sterownik z 3 krzywymi mocy. Wszystkie z nich mają początkowe miękkie zaangażowanie, aby wyeliminować nagłe „włącz / wyłącz” charakterystyczne dla silników elektrycznych. Pierwszy ustawienie to krzywa uczenia się dla nowego kierowcy, drugie ustawienie jest przeznaczone dla warunków mokrych lub kontynuowanej nauki, a trzecie ustawienie jest dla bardziej zaawansowanego kierowcy.
Regulowane zawieszenie: Przednia widelec z rurkami o średnicy 25 mm, regulowany sprężynowy amortyzator w olejowej kąpieli z powietrznym amortyzatorem dla zawieszenia tylnej osi.
Hamulce hydrauliczne Shimano: Zapewniają doskonałe hamowanie, co stanowi oznakę jakości i niezawodności dla młodszego kierowcy.
Ochrony: Przedni hamulec oraz napęd łańcucha są zabezpieczone, aby zapewnić bezpieczeństwo.
Przewodnik łańcucha: Niezbędny w terenie, ten unikalny prowadnik łańcucha zapewnia właściwe prowadzenie łańcucha w celu zmniejszenia awarii.

Cena detaliczna brutto: 17 882 zł
Cena ma charakter informacyjny
RAMA | STOP ALUMINIUM |
ROZSTAW OSI | 1040 MM |
DŁUGOŚĆ | 1600 MM |
SZEROKOŚĆ | 650 MM |
WYSOKOŚĆ | 970 MM |
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA | 575 MM |
PRZEŚWIT | 275 MM |
WYSOKOŚĆ STOPEK | 295 MM |
WAGA | 26,4 KG |
PRZEDNIE ZAWIESZENIE | HYDRAULICZNE LAGI Ø 25 MM |
TYLNE ZAWIESZENIE | AMORTYZATOR TYPU MONOSHOCK |
SKOK KOŁA PRZEDNIEGO | 45 MM |
SKOK KOŁA TYLNEGO | 45 MM |
PRZEDNI HAMULEC | TARCZA Ø160 MM |
TYLNY HAMULEC | TARCZA Ø160 MM |
PRZEDNIE KOŁO | 20×2,00 |
TYLNE KOŁO | 19×2,50 |
TYP SILNIKA | ELEKTRYCZNY 1350W 48V |
ZASILANIE | 1 AKUMULATOR LITOWY |
POJEMNOŚĆ AKUMULATORÓOW | 12 AH |
CZAS JAZDY | 2H POD OBCIĄŻENIEM |