Minitrial Electric 20" XL

Teraz dostępne! Pierwszy młodzieżowy elektryczny motocykl trial zaprojektowany i wyprodukowany przez jedną z najpopularniejszych firm produkujących motocykle off-roadowe.

Odpowiednia pozycja jazdy, waga, hamulce, sterowanie gazem oraz zawieszenie są bardzo ważne dla młodego jeźdźca. Nowa Beta Minitrial-E została zaprojektowana by dostarczyć dla młodego zawodnika pewności siebie w trakcie nowego doświadczenia jazdy trialowej.

  • Surowa rama oraz kiwaczka: waga jest istotna w przypadku młodzieżowego motocyklu trial. Rama oraz kiwaczka zostały wyprodukowane z aluminium z dużą odpornością na temperatury. Motocykl jest bardzo wytrzymały, a jednocześnie lekki – waży tylko 24 kg. Kolejnym bardzo ważnym czynnikiem jest rozłożenie ciężaru. Pojazd został zaprojektowany tak by zoptymalizować położenie środka ciężkości tak by osiągnąć jak największy komfort jazdy oraz przyczepność.
  • Programowalny cyfrowy przełącznik: w wyniku doświadczeń w ewolucji elektronicznych podzespołów w motocyklach trial Minitrial-E został wyposażony w porgramowalną jednostkę kontroli z 3 krzywymi mocy. Wszystkie trzy mają miękki start by pozbyć się charakterystycznego dla motocykli elektrycznych odczuwalnego momentu włączenia silnika. Pierwsza krzywa tzw. „szkoleniowa” jest dla nowych użytkowników. Druga krzywa jest do terenów mokrych lub do kontynuacji nauki natomiast trzecia jest dla zaawansowanych użytkowników.
  • Regulowane zawieszenie: Przednie zawieszenie z rurami 25mm z regulowanym naprężeniem sprężyny w kąpieli olejowej oraz tylny powietrzny amortyzator.
  • Hamulce hydrauliczne Shimano: zapewniają perfekcyjne hamowanie.
  • Osłony: Przedni hamulec oraz osłony łańcucha by zapewnić bezpieczeństwo.
  • Prowadnice łańcucha: Nieodłączny element dla off-roadu. Te unikatowe prowadnice zapewniają odpowiednie prowadzenie łańcucha by zredukować spadanie łańcucha.

Cena detaliczna brutto: 17 300 zł

Cena ma charakter informacyjny

RAMA

STOP ALUMINIUM

ROZSTAW OSI

1040 MM

DŁUGOŚĆ

1600 MM

SZEROKOŚĆ

650 MM

WYSOKOŚĆ

970 MM

WYSOKOŚĆ SIEDZENIA

575 MM

PRZEŚWIT

275 MM

WYSOKOŚĆ STOPEK

295 MM

WAGA

26,4 KG

PRZEDNIE ZAWIESZENIE

HYDRAULICZNE LAGI Ø 25 MM

TYLNE ZAWIESZENIE

AMORTYZATOR TYPU MONOSHOCK

SKOK KOŁA PRZEDNIEGO

45 MM

SKOK KOŁA TYLNEGO

45 MM

PRZEDNI HAMULEC

TARCZA Ø160 MM

TYLNY HAMULEC

TARCZA Ø160 MM

PRZEDNIE KOŁO

20×2,00

TYLNE KOŁO

19×2,50

 

TYP SILNIKA

ELEKTRYCZNY 1350W 48V

ZASILANIE

1 AKUMULATOR LITOWY

POJEMNOŚĆ AKUMULATORÓOW

12 AH

CZAS JAZDY

2H POD OBCIĄŻENIEM

 

BETA DYSTRYBUCJA POLSKA Sp. z o.o.

Kontakt

info@betamotorpolska.pl

Marketing

marketing@betamotorpolska.pl