Minitrial Electric 16"
Teraz dostępne! Pierwszy młodzieżowy elektryczny motocykl trial zaprojektowany i wyprodukowany przez jedną z najpopularniejszych firm produkujących motocykle off-roadowe.
Odpowiednia pozycja jazdy, waga, hamulce, sterowanie gazem oraz zawieszenie są bardzo ważne dla młodego jeźdźca. Nowa Beta Minitrial-E została zaprojektowana by dostarczyć dla młodego zawodnika pewności siebie w trakcie nowego doświadczenia jazdy trialowej.
- Surowa rama oraz kiwaczka: waga jest istotna w przypadku młodzieżowego motocyklu trial. Rama oraz kiwaczka zostały wyprodukowane z aluminium z dużą odpornością na temperatury. Motocykl jest bardzo wytrzymały, a jednocześnie lekki – waży tylko 24 kg. Kolejnym bardzo ważnym czynnikiem jest rozłożenie ciężaru. Pojazd został zaprojektowany tak by zoptymalizować położenie środka ciężkości tak by osiągnąć jak największy komfort jazdy oraz przyczepność.
- Programowalny cyfrowy przełącznik: w wyniku doświadczeń w ewolucji elektronicznych podzespołów w motocyklach trial Minitrial-E został wyposażony w porgramowalną jednostkę kontroli z 3 krzywymi mocy. Wszystkie trzy mają miękki start by pozbyć się charakterystycznego dla motocykli elektrycznych odczuwalnego momentu włączenia silnika. Pierwsza krzywa tzw. „szkoleniowa” jest dla nowych użytkowników. Druga krzywa jest do terenów mokrych lub do kontynuacji nauki natomiast trzecia jest dla zaawansowanych użytkowników.
- Regulowane zawieszenie: Przednie zawieszenie z rurami 25mm z regulowanym naprężeniem sprężyny w kąpieli olejowej oraz tylny powietrzny amortyzator.
- Hamulce hydrauliczne Shimano: zapewniają perfekcyjne hamowanie.
- Osłony: Przedni hamulec oraz osłony łańcucha by zapewnić bezpieczeństwo.
- Prowadnice łańcucha: Nieodłączny element dla off-roadu. Te unikatowe prowadnice zapewniają odpowiednie prowadzenie łańcucha by zredukować spadanie łańcucha.

Cena detaliczna brutto: 12 647 zł
Cena ma charakter informacyjny
RAMA | STOP ALUMINIUM |
ROZSTAW OSI | 895 MM |
DŁUGOŚĆ | 1320 MM |
SZEROKOŚĆ | 590 MM |
WYSOKOŚĆ | 800 MM |
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA | 490 MM |
PRZEŚWIT | 200 MM |
WYSOKOŚĆ STOPEK | 240 MM |
WAGA | 24,5 KG |
PRZEDNIE ZAWIESZENIE | HYDRAULICZNE LAGI Ø 25 MM |
TYLNE ZAWIESZENIE | AMORTYZATOR TYPU MONOSHOCK Z REGULOWANYM NAPIĘCIEM SPRĘŻYNY |
SKOK KOŁA PRZEDNIEGO | 45 MM |
SKOK KOŁA TYLNEGO | 45 MM |
PRZEDNI HAMULEC | TARCZA Ø160 MM |
TYLNY HAMULEC | TARCZA Ø160 MM |
PRZEDNIE KOŁO | 16×2,40 |
TYLNE KOŁO | 16×2,40 |
TYP SILNIKA | ELEKTRYCZNY 750W 36V |
ZASILANIE | 3 AKUMULATORY 12V |
POJEMNOŚĆ AKUMULATORÓOW | 9 AH |
CZAS JAZDY | 2H POD OBCIĄŻENIEM |