EVO 4T 300 MY 2025
**Beta** wprowadza na rynek nowy model **EVO My 2025**, kontynuując rozwój linii, która stała się najlepiej sprzedającym się modelem trialowym na świecie. Inżynierowie Beta nadal rozwijają serię EVO dla roku 2025, wprowadzając całkowicie nowy pakiet zawieszenia, który poprawia ogólną równowagę i łatwość prowadzenia.
Gama EVO 2025 obejmuje sześć różnych modeli, z których każdy ma swój własny charakter i jest w stanie zaspokoić potrzeby różnych motocyklistów. Zróżnicowanie modeli EVO podkreśla ich szerokie zastosowanie w zawodach, co dowodzi ich wszechstronności i popularności.
### **EVO 300 4STR**
Model czterosuwowy o pojemności 300 cm³ oferuje idealną równowagę między osiągami, momentem obrotowym a wszechstronnością. W przeciwieństwie do dwusuwowych odpowiedników, ten silnik zapewnia płynną, progresywną moc oraz duży moment obrotowy, co czyni go doskonałym wyborem dla amatorów oraz tych, którzy szukają motocykla do mniej wymagających konkurencji, takich jak wspinaczka motocyklowa na trudnym terenie.
### **Nowe funkcje dla całej gamy:**
#### **Zawieszenie:**
Nowy widelec **EVO MY 2025**, z rurami o średnicy Ø38 mm (o 1 mm większymi niż w poprzednim modelu), produkowany przez Ollé, zwiększa sztywność skrętną przedniego koła, co poprawia precyzję i łatwość prowadzenia. Widelec działa asymetrycznie – sprężyna znajduje się w prawym goleniu, co umożliwia szybsze reakcje na przeszkody, a w lewym goleniu znajduje się nowy wkład wewnętrzny, który kontroluje przepływ oleju. Oba golenie są regulowane, co pozwala na dostosowanie zawieszenia do warunków jazdy. Nowy projekt zwiększa sztywność, jednocześnie zmniejszając wagę dzięki cieńszym rurkom stalowym. Zwiększona objętość wewnętrzna pozwala na lepszy przepływ oleju, co zapewnia bardziej progresywną kompresję i lepszą kontrolę nad odbiciem.
**Tylny amortyzator** również został przeprojektowany – teraz jest wykonany w całości z aluminium, aby zmniejszyć wagę. Zawiera tłok o średnicy Ø36 mm, zapożyczony z modelu Evo Factory, co zwiększa jego trwałość i płynność działania. Amortyzator, podobnie jak widelec, jest w pełni regulowany pod względem ustawień hydraulicznych i sprężystości.
Nowe zawieszenie zapewnia lepszą obsługę wstrząsów i zdolność do absorbowania większych uderzeń, takich jak skoki przez przeszkody, co skutkuje płynniejszą jazdą po trudnym terenie przy jednoczesnym zachowaniu doskonałej przyczepności.
#### **Grafika:**
Modele EVO na rok 2025 wyróżniają się nową, efektowną grafiką, z odważnym połączeniem czerwieni i szarości, które podkreśla wygląd motocykla. Czerwone elementy akcentują projekt i uwypuklają bryłę motocykla, nadając mu unikalny wygląd.
#### **Elektroniczny klucz:**
Dwuczęściowy system elektronicznego klucza zwiększa funkcjonalność i bezpieczeństwo. Jedna część pozostaje na kierownicy, podczas gdy druga, magnetyczna, jest noszona przez motocyklistę na nadgarstku. Działa jak wyłącznik zapłonu w przypadku rozłączenia, a także posiada funkcję antykradzieżową, uniemożliwiając uruchomienie motocykla po odłączeniu klucza.
#### **Przeprojektowana kratka chłodnicy:**
Nowa kratka poprawia przepływ powietrza i zapewnia lepszą ochronę przed uderzeniami gałęzi, kamieni lub w razie upadku, chroniąc korek i chłodnicę.
#### **Osłona zbiornika i przełącznik mapowania:**
Przeprojektowana osłona zbiornika poprawia wygląd motocykla, starannie zakrywając ramę i przewody, co nadaje mu schludniejszy wygląd. Przełącznik mapowania silnika umieszczono w osłonie, umożliwiając motocykliście łatwe przełączanie między dwoma mapami silnika za pomocą wygodnego przycisku. Przycisk ten jest chroniony przed przypadkowym wciśnięciem, a dioda LED informuje o aktywnej mapie.
Model **EVO 300 4STR**, ze swoim płynnym i łatwym do kontrolowania silnikiem, to doskonały wybór dla motocyklistów, którzy szukają czterosuwowego motocykla o idealnej równowadze między użytecznością a osiągami. Cała gama EVO My 2025 oferuje znaczące ulepszenia w zakresie zawieszenia, bezpieczeństwa i estetyki.
Cena detaliczna brutto: zł
Cena ma charakter informacyjny
RAMA | BELKA ALUMINIOWA JEDNOFALOWA |
ROZSTAW OSI | 1305 mm |
DŁUGOŚĆ | 1990 mm |
SZEROKOŚĆ | 850 mm |
WYSOKOŚĆ | 1115 mm |
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA | 660 mm |
PRZEŚWIT | 310 mm |
PRZEŚWIT WYSOKOŚĆ STOPEK | 348 mm |
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA | 2,8 l. |
REZERWA | 0,5 l. |
POJEMNOŚĆ SYSTEMU CHŁODZENIA | 600 cc |
PRZEDNIE ZAWIESZENIE | HYDRAULICZNE LAGI ø39 mm |
TYLNE ZAWIESZENIE | Monoshock |
SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO | 60 mm |
SKOK KOŁA PRZEDNIEGO | 165 mm |
SKOK KOŁA TYLNEGO | 180 mm |
PRZEDNI HAMULEC | TARCZA ø185mm Z CZTERO-TŁOCZKOWYM ZACISKIEM |
TYLNY HAMULEC | TARCZA ø160mm Z DWU-TŁOCZKOWYM ZACISKIEM |
PRZEDNIA FELGA | 21 x 1,6 – 32 SZPRYCH |
TYLNIA FELGA | 18 x 2,15 – 32 SZPRYCH |
PRZEDNIA OPONA | 2,75 – 21 |
TYLNA OPONA | 4.00 R 18 |
TYP SILNIKA | JEDNO-CYLINDROWY, 4-SUWOWY, 4-ZAWOROWY CHŁODZONY CIECZĄ |
ŚREDNICA | 84 mm |
SKOK | 53,6 mm |
POJEMNOŚĆ | 297,3cc |
STOPIEŃ SPRĘŻANIA | 9,7:1 |
ZAPŁON | ELEKTRONICZNY |
ŚWIECA | NGK MR7BI-8 |
ZASILANIE | Z GAŹNIKIEM |
GAŹNIK | Mikuni |
Spark advance | ZMIENNY |
SPRZĘGŁO | ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELOTARCZOWE |
PRZEKŁADNIA PIERWOTNIA | Z. 18/63 |
SKRZYNIA BIEGÓW | 5-BIEGOWY |
NAPĘD WTÓRNY | ŁAŃCUCH |
OLEJ SILNIKOWY | SAE 15W/50 (900 cc) |
SPALANIE L/100km | 3,3 |
EMISJA SPALIN Co2 [g/km] | 77 |