EVO 4T 300 MY 2025

**Beta** wprowadza na rynek nowy model **EVO My 2025**, kontynuując rozwój linii, która stała się najlepiej sprzedającym się modelem trialowym na świecie. Inżynierowie Beta nadal rozwijają serię EVO dla roku 2025, wprowadzając całkowicie nowy pakiet zawieszenia, który poprawia ogólną równowagę i łatwość prowadzenia.

Gama EVO 2025 obejmuje sześć różnych modeli, z których każdy ma swój własny charakter i jest w stanie zaspokoić potrzeby różnych motocyklistów. Zróżnicowanie modeli EVO podkreśla ich szerokie zastosowanie w zawodach, co dowodzi ich wszechstronności i popularności.

### **EVO 300 4STR**
Model czterosuwowy o pojemności 300 cm³ oferuje idealną równowagę między osiągami, momentem obrotowym a wszechstronnością. W przeciwieństwie do dwusuwowych odpowiedników, ten silnik zapewnia płynną, progresywną moc oraz duży moment obrotowy, co czyni go doskonałym wyborem dla amatorów oraz tych, którzy szukają motocykla do mniej wymagających konkurencji, takich jak wspinaczka motocyklowa na trudnym terenie.

### **Nowe funkcje dla całej gamy:**

#### **Zawieszenie:**
Nowy widelec **EVO MY 2025**, z rurami o średnicy Ø38 mm (o 1 mm większymi niż w poprzednim modelu), produkowany przez Ollé, zwiększa sztywność skrętną przedniego koła, co poprawia precyzję i łatwość prowadzenia. Widelec działa asymetrycznie – sprężyna znajduje się w prawym goleniu, co umożliwia szybsze reakcje na przeszkody, a w lewym goleniu znajduje się nowy wkład wewnętrzny, który kontroluje przepływ oleju. Oba golenie są regulowane, co pozwala na dostosowanie zawieszenia do warunków jazdy. Nowy projekt zwiększa sztywność, jednocześnie zmniejszając wagę dzięki cieńszym rurkom stalowym. Zwiększona objętość wewnętrzna pozwala na lepszy przepływ oleju, co zapewnia bardziej progresywną kompresję i lepszą kontrolę nad odbiciem.

**Tylny amortyzator** również został przeprojektowany – teraz jest wykonany w całości z aluminium, aby zmniejszyć wagę. Zawiera tłok o średnicy Ø36 mm, zapożyczony z modelu Evo Factory, co zwiększa jego trwałość i płynność działania. Amortyzator, podobnie jak widelec, jest w pełni regulowany pod względem ustawień hydraulicznych i sprężystości.

Nowe zawieszenie zapewnia lepszą obsługę wstrząsów i zdolność do absorbowania większych uderzeń, takich jak skoki przez przeszkody, co skutkuje płynniejszą jazdą po trudnym terenie przy jednoczesnym zachowaniu doskonałej przyczepności.

#### **Grafika:**
Modele EVO na rok 2025 wyróżniają się nową, efektowną grafiką, z odważnym połączeniem czerwieni i szarości, które podkreśla wygląd motocykla. Czerwone elementy akcentują projekt i uwypuklają bryłę motocykla, nadając mu unikalny wygląd.

#### **Elektroniczny klucz:**
Dwuczęściowy system elektronicznego klucza zwiększa funkcjonalność i bezpieczeństwo. Jedna część pozostaje na kierownicy, podczas gdy druga, magnetyczna, jest noszona przez motocyklistę na nadgarstku. Działa jak wyłącznik zapłonu w przypadku rozłączenia, a także posiada funkcję antykradzieżową, uniemożliwiając uruchomienie motocykla po odłączeniu klucza.

#### **Przeprojektowana kratka chłodnicy:**
Nowa kratka poprawia przepływ powietrza i zapewnia lepszą ochronę przed uderzeniami gałęzi, kamieni lub w razie upadku, chroniąc korek i chłodnicę.

#### **Osłona zbiornika i przełącznik mapowania:**
Przeprojektowana osłona zbiornika poprawia wygląd motocykla, starannie zakrywając ramę i przewody, co nadaje mu schludniejszy wygląd. Przełącznik mapowania silnika umieszczono w osłonie, umożliwiając motocykliście łatwe przełączanie między dwoma mapami silnika za pomocą wygodnego przycisku. Przycisk ten jest chroniony przed przypadkowym wciśnięciem, a dioda LED informuje o aktywnej mapie.

Model **EVO 300 4STR**, ze swoim płynnym i łatwym do kontrolowania silnikiem, to doskonały wybór dla motocyklistów, którzy szukają czterosuwowego motocykla o idealnej równowadze między użytecznością a osiągami. Cała gama EVO My 2025 oferuje znaczące ulepszenia w zakresie zawieszenia, bezpieczeństwa i estetyki.

Cena detaliczna brutto: zł

Cena ma charakter informacyjny

RAMABELKA ALUMINIOWA JEDNOFALOWA
ROZSTAW OSI1305 mm
DŁUGOŚĆ 1990 mm
SZEROKOŚĆ 850 mm
WYSOKOŚĆ 1115 mm
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA 660 mm
PRZEŚWIT 310 mm
PRZEŚWIT WYSOKOŚĆ STOPEK 348 mm
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA 2,8 l.
REZERWA0,5 l.
POJEMNOŚĆ SYSTEMU CHŁODZENIA600 cc
PRZEDNIE ZAWIESZENIE HYDRAULICZNE LAGI  ø39 mm 
TYLNE ZAWIESZENIE Monoshock
SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO60 mm
SKOK KOŁA PRZEDNIEGO165 mm
SKOK KOŁA TYLNEGO 180 mm
PRZEDNI HAMULECTARCZA ø185mm Z CZTERO-TŁOCZKOWYM ZACISKIEM
TYLNY HAMULEC TARCZA ø160mm Z DWU-TŁOCZKOWYM ZACISKIEM
PRZEDNIA FELGA21 x 1,6 – 32 SZPRYCH
TYLNIA FELGA18 x 2,15 – 32 SZPRYCH
PRZEDNIA OPONA2,75 – 21
TYLNA OPONA4.00 R 18

 

TYP SILNIKAJEDNO-CYLINDROWY, 4-SUWOWY, 4-ZAWOROWY CHŁODZONY CIECZĄ
ŚREDNICA84 mm
SKOK53,6 mm
POJEMNOŚĆ297,3cc
STOPIEŃ SPRĘŻANIA9,7:1
ZAPŁONELEKTRONICZNY
ŚWIECANGK MR7BI-8
ZASILANIEZ GAŹNIKIEM
GAŹNIKMikuni
Spark advanceZMIENNY
SPRZĘGŁOZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELOTARCZOWE
PRZEKŁADNIA PIERWOTNIAZ. 18/63
SKRZYNIA BIEGÓW5-BIEGOWY
NAPĘD WTÓRNYŁAŃCUCH
OLEJ SILNIKOWYSAE 15W/50 (900 cc)
SPALANIE L/100km3,3
EMISJA SPALIN Co2 [g/km]77

 

BETA DYSTRYBUCJA POLSKA Sp. z o.o.

Kontakt

info@betamotorpolska.pl

Marketing

marketing@betamotorpolska.pl