EVO 2T 300 SS MY 2025

Beta wprowadza nowy model **EVO My 2025**, kontynuując rozwój, który uczynił linię EVO najlepiej sprzedającym się modelem trialowym na świecie. Inżynierowie Beta kontynuowali prace nad serią EVO na rok 2025, wprowadzając nowy pakiet zawieszenia, który poprawia ogólną równowagę i prowadzenie motocykla.

Seria EVO jest jedną z najbardziej rozbudowanych, oferując sześć różnych modeli, z których każdy ma unikalny charakter i jest w stanie sprostać potrzebom każdego motocyklisty. Świadczy o tym duża obecność modeli EVO na torach wyścigowych w różnych formach rywalizacji.

### EVO 300 2STR SS
Model **SS** (Super Smooth) jest najbardziej uniwersalnym w całej gamie 2-suwowej. Motocykl oferuje frajdę z jazdy dzięki największemu silnikowi Beta – jednostce 300 cm³ – z łagodniejszym oddawaniem mocy przy niskich i średnich prędkościach obrotowych niż w standardowej wersji. Dzięki temu oraz kilku drobnym modyfikacjom, model ten jest bardziej przyjazny i łatwiejszy w obsłudze dla mniej doświadczonych motocyklistów.

### Nowe funkcje w całej gamie:
– **Zawieszenie**: Widelec EVO MY 2025 ma nowe rurki Ø39 mm, o 1 mm większe niż poprzedni model. Produkowany przez firmę Ollé, nowy widelec zwiększa sztywność skrętną przedniego koła, poprawiając precyzję i łatwość prowadzenia motocykla. Zawieszenie jest asymetryczne – prawa część zawiera sprężynę, która pozwala widelcowi szybciej reagować na przeszkody, natomiast lewa część zawiera nowy wkład, który można regulować, aby dostosować przepływ oleju. Zmiana miała na celu zwiększenie sztywności widelca przy jednoczesnym zmniejszeniu jego wagi.

– **Tylni amortyzator**: Nowy amortyzator, również od Ollé, ma korpus w całości wykonany z aluminium, aby zmniejszyć wagę. Tłok o średnicy Ø36 mm pochodzi z modelu Evo Factory. Amortyzator można w pełni regulować w zakresie wstępnego napięcia oraz hydrauliki, co pozwala na dostosowanie do warunków jazdy.

Nowe zawieszenie zapewnia bardziej progresywną reakcję motocykla na kompresję oraz lepsze zarządzanie odbiciem, co ułatwia „pływanie” między skałami i pochłanianie większych uderzeń, np. podczas lądowania po skokach na dużych przeszkodach.

### Grafika:
Nowa grafika dla modelu 2025 podkreśla wygląd motocykla, wykorzystując nowe połączenie czerwieni i szarości, które nadają motocyklowi wyjątkową osobowość. Czerwone elementy plastikowe uwydatniają objętość motocykla i dodają mu estetyki.

### Klucz elektroniczny:
Nowy klucz składa się z dwóch części: jedna jest zamocowana na kierownicy, a druga jest magnetyczna i noszona na nadgarstku motocyklisty. Gdy części się rozłączą, aktywuje się mechanizm działający jak „Kill-Switch”. Nowy klucz ma także funkcję antykradzieżową, zapobiegając uruchomieniu motocykla, gdy klucz jest odłączony.

### Dodatkowe ulepszenia:
– **Kratka chłodnicy**: Zoptymalizowany przepływ powietrza i zwiększona ochrona przed uszkodzeniami.
– **Osłona zbiornika paliwa**: Nowy kształt zakrywa przewody, co nadaje bardziej uporządkowany wygląd.

### Silnik dwusuwowy 250/300:
– **Wał korbowy i korbowód**: Zmniejszony rozstaw osi dla płynniejszego oddawania mocy.
– **Cylinder i głowica**: Zoptymalizowane w celu zwiększenia momentu obrotowego przy niskich obrotach.
– **Mapa silnika**: Dostosowana, aby maksymalnie wykorzystać moc i kontrolę silnika.
– **Kolektor wydechowy**: Ochrona kolektora przed przegrzaniem i uszkodzeniami.

Cena detaliczna brutto: zł

Cena ma charakter informacyjny

RAMABELKA ALUMINIOWA JEDNOFALOWA
ROZSTAW OSI1305 mm
DŁUGOŚĆ 1990 mm
SZEROKOŚĆ 850 mm
WYSOKOŚĆ 1115 mm
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA 660 mm
PRZEŚWIT 310 mm
PRZEŚWIT WYSOKOŚĆ STOPEK 348 mm
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA 2,8 l.
REZERWA0,5 l.
POJEMNOŚĆ SYSTEMU CHŁODZENIA600 cc
PRZEDNIE ZAWIESZENIE HYDRAULICZNE LAGI  ø39 mm 
TYLNE ZAWIESZENIE HYDRAULICZNY HONOSHOCK
SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO62 mm
SKOK KOŁA PRZEDNIEGO165 mm
SKOK KOŁA TYLNEGO 180 mm
PRZEDNI HAMULECTARCZA ø185mm Z CZTERO-TŁOCZKOWYM ZACISKIEM
TYLNY HAMULEC TARCZA ø160mm Z DWU-TŁOCZKOWYM ZACISKIEM
PRZEDNIA FELGA21 x 1,6 – 32 SZPRYCH
TYLNIA FELGA18 x 2,15 – 32 SZPRYCH
PRZEDNIA OPONA2,75 – 21
TYLNA OPONA4.00 R 18

 

TYP SILNIKAJEDNO-CYLINDROWY, 2-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZĄ, INDUKCJA LAMELOWA W SKRZYNI KORBOWEJ
ŚREDNICA79,0 mm
SKOK60,5 mm
POJEMNOŚĆ296,5cc
STOPIEŃ SPRĘŻANIA9,6:1
ZAPŁONELEKTRONICZNY Hidria 12V – 110W
ŚWIECANGK GR7CI8
SMAROWANIEMIESZANIE Z PALIWEM 1,5% (OLEJ SYNTETYCZNY)
ZASILANIEZ GAŹNIKIEM
GAŹNIKKeihin PWK ø 28mm
Spark advanceZMIENNY
SPRZĘGŁOZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELOTARCZOWE with cush-drive rubber
PRZEKŁADNIA PIERWOTNIAZ. 22/69
SKRZYNIA BIEGÓW6-CIO BIEGOWY
NAPĘD WTÓRNYŁAŃCUCH
OLEJ SILNIKOWYSAE 10W/30 (550 cc)
SPALANIE L/100km2,8
EMISJA SPALIN Co2 [g/km]66

 

BETA DYSTRYBUCJA POLSKA Sp. z o.o.

Kontakt

info@betamotorpolska.pl

Marketing

marketing@betamotorpolska.pl