Evo 2T 300 SS
Mamy zaszczyt zaprezentować nową linię Evo My 2020.
Dzięki wytężonej pracy inżynierów z Tuscan rozpoczętej już w zeszłym roku, wprowadzić możemy na rynek silniki które są jeszcze wydajniejsze i niezawodne. Nowe Evo My 2020 reprezentuje jeszcze dalszy rozwój, szczególnie pod względem wyglądu oraz ergonomii. Dzięki doświadczeniu pozyskanemu przez lata spędzone na torach wyścigowych, w tym roku Beta Factory Team złożona z takich osobistości jak James Dabill czy Benoit Bincaz mogła zastosować wszelkie technologiczne nowinki i usprawnienia do nowej serii Trial Evo. Dzięki temu zarówno amatorzy jak i profesjonalni zawodnicy mają dostęp do silnie rozwiniętej technologii motocyklowej.
Wersja SS oznacza „super smooth” czyli silnik z równiej rozłożoną mocą w zakresie obrotów.
Rama
Wiele uwagi poświęcono projektowi ramy. W rzeczywistości cały wygląd nowego Evo został zmieniony czyniąc go jeszcze atrakcyjniejszym motocyklem niż był dotychczas.
Poniżej kilka zmian:
- Nowa maska przedniej lampy: zaprojektowana na nowo, dla bardziej zdecydowanego wyglądu oraz wyraźnego ducha wyścigu.
- Nowa obudowa zbiornika: zaprojektowana na nowo, dalsze podkreślenie hydroformowanej aluminiowej ramy, szczególnej cechy Evo.
- Nowy przełącznik map: z rewolucyjnym nowym wyglądem, został przeniesiony z maski lampy na nową obudowę zbiornika czyniąc go łatwiej dostępnym oraz lepiej widocznym od teraz posiada także LEDowy wskaźnik wybranej mapy, dzięki czemu zidentyfikowanie wybranej mapy jest tak proste jak to tylko możliwe.
- Nowy tylny błotnik: całkowicie przeprojektowany kształt z odpowiednią uwagą na tylne światło
- Nowa lampa LED z tyłu pojazdu
- Nowe ustawienie zawieszenia: używając doświadczenia zdobytego z wersjami 2019 Factory Hydraulika została zaprojektowana by być bardziej progresywna. Równocześnie udostępniono możliwość montażu zestawu do ustawienia samodzielnego zawieszenia (w wersji Factory zainstalowany domyślnie)
- Nowe anodowane części (dźwignia zmiany biegów, pedał hamulca, głowica)
- Nowa grafika i kolory.
Silnik
Poprawiono responsywność silnika na ruchy manetką co poprawiło łatwość jazdy na każdym poziomie obrotów silnika. Silnik oczywiście wciąż posiada wszystkie ulepszenia jak w modelach 2019 na przykład: nowy moduł zapłonowy CDI.
Cena detaliczna brutto: 33 900 zł
Cena ma charakter informacyjny
RAMA | ALUMINIUM |
ROZSTAW OSI | 1305 MM |
DŁUGOŚĆ | 1990 MM |
SZEROKOŚĆ | 850 MM |
WYSOKOŚĆ | 1115 MM |
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA | 660 MM |
PRZEŚWIT | 310 MM |
WYSOKOŚĆ STOPEK | 348 MM |
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA | 2,8 L |
REZERWA | 0,5 L |
POJEMNOŚĆ SYSTEMU CHŁODZENIA | 0,6L |
PRZEDNIE ZAWIESZENIE | HYDRAULICZNE LAGI Ø 38 MM |
TYLNE ZAWIESZENIE | AMORTYZATOR TYPU MONOSHOCK HYDRAULICZNY |
SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO | 62 MM |
SKOK KOŁA PRZEDNIEGO | 165 MM |
SKOK KOŁA TYLNEGO | 180 MM |
PRZEDNI HAMULEC | TARCZA Ø185 MM Z CZTEROTŁOCZKOWYM ZACISKIEM |
TYLNY HAMULEC | TARCZA Ø160 MM Z DWUTŁOCZKOWYM ZACISKIEM |
PRZEDNIA FELGA | 21X1,6 |
TYLNA FELGA | 18X2,15 |
PRZEDNIA OPONA | 2,75 – 21 |
TYLNA OPONA | 4,00 R 18 |
TYP SILNIKA | JEDNO-CYLINDROWY, 2-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZĄ |
ŚREDNICA | 79 MM |
SKOK | 60,5 MM |
POJEMNOŚĆ | 296,5CC |
STOPIEŃ SPRĘŻANIA | 9,96:1 |
ZAPŁON | ELEKTRONICZNY HIDRIA 12V 110W |
ŚWIECA | NGK GR7CI8 |
SMAROWANIE SILNIKA | MIESZANKA PALIWA Z OLEJEM (1,5% OLEJ SYNTETYCZNY) |
GAŹNIK | KEIHIN PWK 28 MM |
WYPRZEDZENIE ZAPŁONU | ZMIENNE |
SPRZĘGŁO | ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE |
PRZEŁOŻENIE PIERWOTNE | Z.22/69 |
SKRZYNIA BIEGÓW | 6-CIO BIEGOWA |
PRZENIESIENIE NAPĘDU | ŁAŃCUCH |
OLEJ SILNIKOWY | SAE 10W/30 (550CC) |
SPALANIE | 2,8 L/100KM |
EMISJA SPALIN | 66 G/KM CO2 |