EVO 2T 300 MY 2025

**Beta wprowadza nowy model EVO My 2025**, kontynuując rozwój, który uczynił linię EVO najlepiej sprzedającym się modelem trialowym na świecie. Inżynierowie Beta kontynuowali prace nad rozwojem gamy EVO na rok 2025, wprowadzając zupełnie nowy pakiet zawieszenia, który poprawia ogólną równowagę i właściwości jezdne.

Gama EVO jest jedną z najbardziej rozbudowanych, oferując aż sześć różnych modeli, z których każdy ma swój własny charakter i spełnia potrzeby wszystkich motocyklistów. Dowodem na to jest znaczna obecność modeli EVO w paddockach różnych form wyścigów.

### **EVO 300 2T**
Model 300 2T to topowy model z rodziny Evo. Przeznaczony dla miłośników dużych silników o imponującym momencie obrotowym w całym zakresie obrotów. To idealna baza do startów nawet na poziomie profesjonalnym. Rama i silnik zostały zaprojektowane, aby maksymalizować zdolności motocykla do pokonywania najtrudniejszych przeszkód i najbardziej technicznych prób. To idealne rozwiązanie dla ekspertów, szukających motocykla z najwyższą wydajnością, ale jednocześnie intuicyjnego i łatwego w obsłudze od momentu zajęcia miejsca w siodle.

### **Nowe cechy dla całej gamy:**

#### **Zawieszenie**
Widelec EVO MY 2025 zyskał nowy wygląd, z rurami o średnicy 39 mm (1 mm większymi niż w poprzednim modelu). Wyprodukowany przez Ollé, nowy widelec zwiększa sztywność skrętną przedniego koła, poprawiając precyzję i łatwość jazdy. Działa asymetrycznie – prawa golenica zawiera sprężynę, która pozwala widelcowi szybciej reagować na przeszkody, a jej naprężenie można dostosować do potrzeb motocyklisty. Lewa golenica zawiera nowy wewnętrzny kartridż, który jest o 2 mm większy niż w poprzednim modelu. System ten również można dostosować do regulacji przepływu oleju. Nowe zawieszenie pozwala motocyklistom na precyzyjne dostrojenie widelca przedniego w zależności od warunków jazdy.

Tylne amortyzatory także są nowe, również od Ollé, z korpusem w całości wykonanym z aluminium, co zmniejsza wagę. Nowy amortyzator posiada tłok o średnicy 36 mm, pochodzący z modelu Evo Factory, również wykonany z anodowanego aluminium, zapewniającego płynność i trwałość. Zarówno widelec, jak i amortyzator są w pełni regulowane pod względem hydrauliki i sprężystości, co pozwala na precyzyjne dopasowanie do preferencji kierowcy.

### **Grafika**
Nowe grafiki dla modelu 2025 poprawiają ogólny wygląd motocykla, wykorzystując kombinację czerwieni i szarości, które nadają pojazdowi wyrazistą osobowość. Starannie użyte elementy z czerwonego plastiku podkreślają objętość motocykla i jego estetykę.

### **Klucz elektroniczny**
Klucz składa się z dwóch części: jedna pozostaje przymocowana do kierownicy motocykla, a druga jest magnetyczna (nosi się ją na nadgarstku na sznurku). W przypadku rozłączenia klucz działa jako wyłącznik zapłonu („Kill-Switch”). Nowa funkcja antykradzieżowa uniemożliwia uruchomienie motocykla po rozłączeniu, dzięki unikalnemu kodowaniu, które łączy klucz z motocyklem.

### **Silnik dwusuwowy – 250/300**
– **Wał korbowy i korbowód**: Zredukowane odległości międzyosiowe dla bardziej płynnego dostarczania mocy i lepszej dynamiki pojazdu.
– **Cylinder i głowica**: Ulepszona komora spalania zapewnia większy moment obrotowy przy niskich obrotach, zachowując wydajność silnika przy wyższych prędkościach.
– **Mapa silnika**: Zoptymalizowana mapa, aby jak najlepiej wykorzystać moc silnika.
– **Kolektor wydechowy**: Nowa osłona kolektora zapobiega przegrzewaniu i chroni przed uszkodzeniami.

Cena detaliczna brutto: zł

Cena ma charakter informacyjny

RAMABELKA ALUMINIOWA JEDNOFALOWA
ROZSTAW OSI1305 mm
DŁUGOŚĆ 1990 mm
SZEROKOŚĆ 850 mm
WYSOKOŚĆ 1115 mm
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA 660 mm
PRZEŚWIT 310 mm
PRZEŚWIT WYSOKOŚĆ STOPEK 348 mm
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA 2,8 l.
REZERWA0,5 l.
POJEMNOŚĆ SYSTEMU CHŁODZENIA600 cc
PRZEDNIE ZAWIESZENIE HYDRAULICZNE LAGI  ø39 mm 
TYLNE ZAWIESZENIE HYDRAULICZNY HONOSHOCK
SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO62 mm
SKOK KOŁA PRZEDNIEGO165 mm
SKOK KOŁA TYLNEGO 180 mm
PRZEDNI HAMULECTARCZA ø185mm Z CZTERO-TŁOCZKOWYM ZACISKIEM
TYLNY HAMULEC TARCZA ø160mm Z DWU-TŁOCZKOWYM ZACISKIEM
PRZEDNIA FELGA21 x 1,6 – 32 SZPRYCH
TYLNIA FELGA18 x 2,15 – 32 SZPRYCH
PRZEDNIA OPONA2,75 – 21
TYLNA OPONA4.00 R 18

 

TYP SILNIKAJEDNO-CYLINDROWY, 2-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZĄ, INDUKCJA LAMELOWA W SKRZYNI KORBOWEJ
ŚREDNICA79,0 mm
SKOK60,5 mm
POJEMNOŚĆ296,5cc
STOPIEŃ SPRĘŻANIA10,6:1
ZAPŁONELEKTRONICZNY Hidria 12V – 110W
ŚWIECANGK GR7CI8
SMAROWANIEMIESZANIE Z PALIWEM 1,5% (OLEJ SYNTETYCZNY)
ZASILANIEZ GAŹNIKIEM
GAŹNIKKeihin PWK ø 28mm
Spark advanceZMIENNY
SPRZĘGŁOZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELOTARCZOWE with cush-drive rubber
PRZEKŁADNIA PIERWOTNIAZ. 22/69
SKRZYNIA BIEGÓW6-CIO BIEGOWY
NAPĘD WTÓRNYŁAŃCUCH
OLEJ SILNIKOWYSAE 10W/30 (550 cc)
SPALANIE L/100km2,8
EMISJA SPALIN Co2 [g/km]66

 

BETA DYSTRYBUCJA POLSKA Sp. z o.o.

Kontakt

info@betamotorpolska.pl

Marketing

marketing@betamotorpolska.pl