EVO 2T 125 MY 2025
**Beta wprowadza nowy model EVO My 2025**, kontynuując rozwój, który uczynił linię EVO najlepiej sprzedającym się modelem trialowym na świecie. Inżynierowie Beta kontynuowali prace nad rozwojem gamy EVO na rok 2025, wprowadzając zupełnie nowy pakiet zawieszenia, który poprawia ogólną równowagę i właściwości jezdne.
Gama EVO jest jedną z najbardziej rozbudowanych, oferując aż sześć różnych modeli, z których każdy ma swój własny charakter i spełnia potrzeby wszystkich motocyklistów. Dowodem na to jest znaczna obecność modeli EVO w paddockach różnych form wyścigów.
### **EVO 125 2T**
Najmniejszy homologowany model z gamy. Lekki i zwinny, idealny dla młodych motocyklistów, którzy przechodzą z niższych klas do poważniejszych zawodów. Standardowy motocykl w swojej klasie, oferujący wystarczające osiągi, by pokonać każdą przeszkodę w bezpieczny sposób, a jednocześnie pozostając łatwym w obsłudze i dającym frajdę z jazdy.
### **Nowe cechy dla całej gamy:**
#### **Zawieszenie**
Widelec EVO MY 2025 zyskał nowy wygląd, z rurami o średnicy 39 mm (1 mm większymi niż w poprzednim modelu). Wyprodukowany przez Ollé, nowy widelec zwiększa sztywność skrętną przedniego koła, poprawiając precyzję i łatwość jazdy. Działa asymetrycznie – prawa golenica zawiera sprężynę, która pozwala widelcowi szybciej reagować na przeszkody, a jej naprężenie można dostosować do potrzeb motocyklisty. Lewa golenica zawiera nowy wewnętrzny kartridż, który jest o 2 mm większy niż w poprzednim modelu. System ten również można dostosować do regulacji przepływu oleju. Nowe zawieszenie pozwala motocyklistom na precyzyjne dostrojenie widelca przedniego w zależności od warunków jazdy.
Tylne amortyzatory także są nowe, również od Ollé, z korpusem w całości wykonanym z aluminium, co zmniejsza wagę. Nowy amortyzator posiada tłok o średnicy 36 mm, pochodzący z modelu Evo Factory, również wykonany z anodowanego aluminium, zapewniającego płynność i trwałość. Zarówno widelec, jak i amortyzator są w pełni regulowane pod względem hydrauliki i sprężystości, co pozwala na precyzyjne dopasowanie do preferencji kierowcy.
### **Grafika**
Nowe grafiki dla modelu 2025 poprawiają ogólny wygląd motocykla, wykorzystując kombinację czerwieni i szarości, które nadają pojazdowi wyrazistą osobowość. Starannie użyte elementy z czerwonego plastiku podkreślają objętość motocykla i jego estetykę.
### **Klucz elektroniczny**
Klucz składa się z dwóch części: jedna pozostaje przymocowana do kierownicy motocykla, a druga jest magnetyczna (nosi się ją na nadgarstku na sznurku). W przypadku rozłączenia klucz działa jako wyłącznik zapłonu („Kill-Switch”). Nowa funkcja antykradzieżowa uniemożliwia uruchomienie motocykla po rozłączeniu, dzięki unikalnemu kodowaniu, które łączy klucz z motocyklem.
Cena detaliczna brutto: zł
Cena ma charakter informacyjny
RAMA | BELKA ALUMINIOWA JEDNOFALOWA |
ROZSTAW OSI | 1305 mm |
DŁUGOŚĆ | 1990 mm |
SZEROKOŚĆ | 850 mm |
WYSOKOŚĆ | 1115 mm |
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA | 660 mm |
PRZEŚWIT | 310 mm |
PRZEŚWIT WYSOKOŚĆ STOPEK | 348 mm |
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA | 2,8 l. |
REZERWA | 0,5 l. |
POJEMNOŚĆ SYSTEMU CHŁODZENIA | 600 cc |
PRZEDNIE ZAWIESZENIE | HYDRAULICZNE LAGI ø39 mm |
TYLNE ZAWIESZENIE | HYDRAULICZNY HONOSHOCK |
SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO | 62 mm |
SKOK KOŁA PRZEDNIEGO | 165 mm |
SKOK KOŁA TYLNEGO | 180 mm |
PRZEDNI HAMULEC | TARCZA ø185mm Z CZTERO-TŁOCZKOWYM ZACISKIEM |
TYLNY HAMULEC | TARCZA ø160mm Z DWU-TŁOCZKOWYM ZACISKIEM |
PRZEDNIA FELGA | 21 x 1,6 – 32 SZPRYCH |
TYLNIA FELGA | 18 x 2,15 – 32 SZPRYCH |
PRZEDNIA OPONA | 2,75 – 21 |
TYLNA OPONA | 4.00 R 18 |
TYP SILNIKA | JEDNO-CYLINDROWY, 2-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZĄ, INDUKCJA LAMELOWA W SKRZYNI KORBOWEJ |
ŚREDNICA | 54,0 mm |
SKOK | 54,5 mm |
POJEMNOŚĆ | 124,8cc |
STOPIEŃ SPRĘŻANIA | 15,9:1 |
ZAPŁON | ELEKTRONICZNY Hidria 12V – 110W |
ŚWIECA | NGK GR7CI8 |
SMAROWANIE | MIESZANIE Z PALIWEM 1,5% (OLEJ SYNTETYCZNY) |
ZASILANIE | Z GAŹNIKIEM |
GAŹNIK | Keihin PWK ø 28mm |
Spark advance | ZMIENNY |
SPRZĘGŁO | ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELOTARCZOWE with cush-drive rubber |
PRZEKŁADNIA PIERWOTNIA | Z. 20/71 |
SKRZYNIA BIEGÓW | 6-CIO BIEGOWY |
NAPĘD WTÓRNY | ŁAŃCUCH |
OLEJ SILNIKOWY | SAE 10W/30 (550 cc) |
SPALANIE L/100km | 2,6 |
EMISJA SPALIN Co2 [g/km] | 60 |