Enduro RR 4T 430 MY 2024

Producent z Rignano sull’Arno prezentuje nowego RR MY24, motocykl, który zachowuje wiele cech, które uczyniły jego poprzednika niezwyciężonym w zeszłym sezonie, ale który został poddany rewizji z uwzględnieniem wielu istotnych nowych funkcji wprowadzonych w całym zakresie, oraz innych ulepszeń specyficznych dla określonych rozmiarów silnika, aby utrzymać supremację rodziny RR jako całości.

Beta pracowała w ścisłej współpracy z mistrzami Enduro Brady’m Freemanem i Steve’em Holcombe’em, aby rozwikłać szereg małych usprawnień zarówno w układzie napędowym, jak i ramie/zawieszeniu dla modeli RR 2-cyklicznych I 4-cyklicznych na rok 2024, aby zatwierdzić już wysoko oceniane cechy poprzedniej generacji. Jak zawsze, filozofią kierującą inżynierami w Beta było nie tylko zwiększanie wydajności motocykli marki, ale również sprawienie, by ta wydajność była jeszcze bardziej dostępna. Zamiast więc wprowadzać istotne zmiany, ten rok modelowy przyniósł szereg ulepszeń mających na celu zatwierdzenie wszystkich wybitnych cech każdego indywidualnego modelu.

Uzupełnieniem obrazu są nowe grafiki, które nadają całemu zakresowi wygląd wyścigowy bez kompromisów.
Jak zawsze, zakres składa się z 8 różnych modeli, z każdym posiadającym własną osobowość, aby sprostać potrzebom bardzo zróżnicowanego spektrum kierowców. Idealny RR dla każdego kierowcy, ale to, co mają wspólnego wszystkie modele, to zdolność do wzbudzania zaufania u użytkownika i oferowania prawdziwie satysfakcjonującego doświadczenia z jazdy.

430CC

Wysokowydajny silnik, który osiąga swoje maksimum, gdy użytkownik wykorzystuje długie przełożenia i znaczący moment obrotowy.

Wprowadzone uaktualnienia dla zakresu RR na rok 2024 są podsumowane poniżej:

Siedzenie: pianka stanowiąca siedzenie ma inną geometrię i gęstość, aby zapewnić większy komfort kierowcy. Większa powierzchnia podparcia i inna kompozycja materiałów zapewniają teraz kierowcy o wiele bardziej komfortowy punkt kontaktu z motocyklem.
Zawieszenie: oprócz ciągłego doskonalenia ustawienia zawieszenia, motocykle Model Year 24 posiadają lżejsze rurki widelca, zwłaszcza w obszarze zaangażowania prętów widelca. Różne obróbki rurki mają zapewnić kontrolowaną elastyczność, co przekłada się na płynniejsze tłumienie nierówności terenu i tym samym znacznie poprawiony komfort i czułość.
Hamulce: przedni układ hamulcowy został ulepszony o nową linę hamulcową. Ochronna osłona linii jest teraz lepiej zamocowana podwójnym zaciskaniem (na górze i na dole, wcześniej była zaciskana tylko na dole), co pozwala lepiej zabezpieczyć ochronę linii hamulcowej przed ciągłymi naprężeniami, którym jest poddawana.
Chłodnice: modele dwusuwowe 250 i 300, oraz cały zakres czterosuwowy, otrzymują nowe, lżejsze i wytrzymalsze chłodnice, posiadające formowane zbiorniki w górnej części, aby umożliwić motocyklowi osiągnięcie większego kąta skrętu. Nowe chłodnice, które zapewniają lepszy obieg płynu chłodzącego dla poprawy chłodzenia pojazdu, posiadają większą liczbę wzmacnień, oraz są wyposażone w nowy, nieplastikowy korek, który jest bardziej wytrzymały i mniej narażony na potencjalne uderzenia.
Grafiki: Model Year 24 zrywa z prostym, zasadniczym wyglądem, który charakteryzował poprzedni motocykl. Całkowicie nowe grafiki mają agresywny, geometryczny i nowoczesny wygląd, osiągnięty dzięki zręcznemu wykorzystaniu klasycznych kolorów czerwieni, bieli i czerni typowych dla tego modelu, doskonale integrując się z ramą i owiewkami w charakterystycznej czerwieni Beta.

 

W dodatku do wprowadzonych ulepszeń w całej rodzinie, istnieje kilka usprawnień specyficznych dla pewnych modeli 2-suwowych i 4-suwowych, które podnoszą osiągi do jeszcze wyższych poziomów. Szczegóły:

RR 4 Stroke

Kontrola trakcji: kontrola trakcji zanotowała znaczący postęp w swoim rozwoju. Dedykowane mapowania zostały rzeczywiście ulepszone przez techników Betamotor, którzy zidentyfikowali nową, bardziej precyzyjną metodę interwencji systemu kontroli trakcji, aby działać jak najbardziej precyzyjnie i zapobiegać niepotrzebnym lub zbyt inwazyjnym interwencjom.

Skrzynia powietrzna: tuleja skrzyni powietrznej została przeprojektowana pod względem geometrii, a wraz z nią przepływ powietrza do silnika, aby zapewnić większą wydajność w średnich i wysokich prędkościach silnika, zachowując moment obrotowy na niskich prędkościach, który został uzyskany dzięki wprowadzeniu obecnego kolektora wydechowego. Ta innowacja pozwala teraz na pełne dostarczenie mocy wzdłuż całej krzywej.

 

Cena detaliczna brutto: 56 298 zł

Cena ma charakter informacyjny

RAMASTAL MOLIBDENOWA Z PODWÓJNĄ RAMĄ NOŚNĄ ROZDZIELONĄ NAD PORTEM WYDECHOWYM
ROZSTAW OSI 1490 mm
DŁUGOŚĆ 2180 mm
SZEROKOŚĆ815 mm
WYSOKOŚĆ1270 mm
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA 940 mm
PRZEŚWIT320 mm
WYSOKOŚĆ STOPEK 413 mm
WAGA NA SUCHO 108,5 kg (PRZÓD 53,2 kg;TYŁ 55,3 kg)
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA 9,0 l.
REZERWA2,3l.
POJEMNOŚĆ SYSTEMU CHŁODZENIA1,3 l.
PRZEDNIE ZAWIESZENIE HYDRAULICZNE LAGI USD ø48 mm 
TYLNE ZAWIESZENIE AMORTYZATOR MONOSHOCK Z PROGRESYWNĄ DŹWIGNIĄ SKOKOWĄ
SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO135 mm
SKOK KOŁA PRZEDNIEGO295 mm
SKOK KOŁA TYLNEGO 290 mm
PRZEDNI HAMULECTARCZA ø260 mm Z DWU-TŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM
TYLNY HAMULEC TARCZA ø240 mm Z JEDNO-TŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM
PRZEDNIA FELGA21 x 1,6 – 36 SZPRYCH
TYLNA FELGA 18 x 2,15 – 36 SZPRYCH
PRZEDNIA OPONA90/90 – 21
TYLNA OPONA140/80 -18
TYP SILNIKAJEDNO-CYLINDROWY, 4-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZĄ
ŚREDNICA95 mm
SKOK60,8 mm
POJEMNOŚĆ430,9
STOPIEŃ SPRĘŻANIA12,33:1
ZAWÓRY WYDECHOWEDOHC finger follower /4 ZAWORY, DOLOT TYTANOWY, WYDECH STALOWY
ROZRUSZNIKROZRUSZNIK ELEKTRYCZNY
ACGKokusan
ŚWIECANGK LKAR 8A-9
SMAROWANIE2 POMPY OLEJU
SYSTEM PALIWAPODWÓJNE WTRYSKIWANIE ELEKTRONICZNE ELLDOR
PRZEPUSTNICAØ 42 mm – Synerject
SPRZĘGŁOZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE
PRZEŁOŻENIE PIERWOTNEZ.31/72
SKRZYNIA BIEGÓW6-CIO BIEGOWA
PRZENIESIENIE NAPĘDUŁAŃCUCH
OLEJ SILNIKOWYSAE 10W/50 0,8 l. + SAE 10W/40 0,8 l.
SPALANIE L/100km3,887
EMISJA SPALIN Co2 [g/km]94

BETA DYSTRYBUCJA POLSKA Sp. z o.o.

Kontakt

info@betamotorpolska.pl

Marketing

marketing@betamotorpolska.pl