Enduro RR 4T 125 T

Coraz bardziej wszechstronna i zróżnicowana oferta Beta RR 125 4 Stroke odpowiada na potrzeby coraz liczniejszej grupy odbiorców. Potencjalni klienci Beta RR 125 4 Stroke są różnorodni, począwszy od młodych kierowców, którzy stawiają pierwsze kroki w świecie motocykli, po bardziej doświadczonych poszukujących zwinnego, sportowego pojazdu, który nie jest drogi w eksploatacji, nie rezygnując przy tym z zabawy i łatwości użytkowania, charakterystycznych dla rodziny Betamotor. Nowa gama RR 125 4 Stroke na rok 2023, zarówno w wersji Enduro, jak i Motard, jest w stanie zaspokoić każde wymaganie, proponując dwukrotnie większą liczbę rozwiązań, aby sprostać różnorodnym potrzebom. Czy to szesnastolatek szukający modelu supermoto premium, z którym mógłby się świetnie bawić przez zakręty, ktoś po raz pierwszy próbujący swoich sił w świecie enduro, dorosły szukający ekonomicznego pojazdu do użytku miejskiego, specjalista, który chce rozwiązania o bardzo przystępnym podejściu, czy nowicjusz odkrywający jazdę drogową lub terenową po raz pierwszy, teraz jest Beta 125 4Stroke, który spełnia ich potrzeby.

Beta nadal wierzy w wartość segmentu 125, dlatego też nie przestaje pracować nad zaproponowaniem coraz szerszej gamy modeli, aby sprostać potrzebom jak największej liczby entuzjastów. Jak już wcześniej zapowiadano, nowe funkcje nie kończą się tutaj, ponieważ gama Beta 125 4 Stroke teraz obejmuje dodatkowy model, skierowany do bardziej wyrafinowanych klientów, którzy poszukują 125, która jest bardziej wyrafinowana i charakteryzuje się większą osobowością.

Dlatego RR 125 Enduro i Motard 4 Stroke są teraz flankowane przez nową wersję R, zarówno Enduro, jak i Motard. Gama RR 125 4Str R wyróżnia się swoim znanym silnikiem pochodzącym z Japonii, będącym punktem odniesienia w segmencie 125 pod względem osiągów i komponentów. To, połączone z wyjątkową grafiką matowo/błyszczącą, przez wzorowaną na wyścigach przezroczystą zbiornikiem, kołami szprychowymi oraz wahaczem i tłumikiem aluminiowym, tworzy wersję Premium modelu, która nie pozostanie niezauważona. Model ten jest „podniesiony” zarówno pod względem technicznym, jak i estetycznym, aby podkreślić jego poziom wyrafinowania.

Bezpośrednio inspirowany swoimi starszymi siostrami rywalizującymi w WEC, zarówno pod względem technicznym, jak i estetycznym, RR 125 4 STR. Enduro powstał, aby zmierzyć się z każdym rodzajem terenu lub przeszkody na pełnym gazie!

  • Silnik Euro 5 Minarelli
  • Przezroczysty zbiornik
  • Aluminiowy wahacz anodowany
  • Aluminiowy tłumik anodowany
  • Czerwona rama
  • Wyjątkowa grafika matowa/błyszcząca zainspirowana motocyklami Beta z mistrzostw świata
  • Specjalne komponenty z aluminiumergal

Cena detaliczna brutto: 23 043 zł

Cena ma charakter informacyjny

RAMA

STAL 

ROZSTAW OSI

1435 MM

DŁUGOŚĆ

2145 MM

SZEROKOŚĆ

830 MM

WYSOKOŚĆ

1220 MM

WYSOKOŚĆ SIEDZENIA

920 MM

PRZEŚWIT

330 MM

WYSOKOŚĆ STOPEK

400 MM

WAGA NA SUCHO

107 KG (PRZÓD 53 KG; TYŁ 54 KG)

POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA

7,5 L

REZERWA

1,5 L

  

PRZEDNIE ZAWIESZENIE

HYDRAULICZNE LAGI USD Ø 41 MM

TYLNE ZAWIESZENIE

AMORTYZATOR TYPU MONOSHOCK

SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO

131 MM

SKOK KOŁA PRZEDNIEGO

265 MM

SKOK KOŁA TYLNEGO

270 MM

PRZEDNI HAMULEC

TARCZA Ø260 MM  Z SYSTEMEM CBS

TYLNY HAMULEC

TARCZA Ø220 MM 

PRZEDNIA FELGA

 21×1,6 – 36 SZPRYCH

TYLNA FELGA

18×1,85 – 36 SZPRYCH

PRZEDNIA OPONA

90/90-21

TYLNA OPONA

120/90-18
TYP SILNIKA JEDNO-CYLINDROWY, 4-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZĄ
ŚREDNICA 52 MM
SKOK 58,7 MM
POJEMNOŚĆ 124,66 CC
STOPIEŃ SPRĘŻANIA 12,5:1
ZAPŁON ELEKTRONICZNY 250W-14V
PRZEŁOŻENIE PIERWOTNE Z. 17/63
ŚWIECA

NGK CR8EI

SMAROWANIE WYMUSZONE POMPĄ
SPRZĘGŁO ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE
SKRZYNIA BIEGÓW 6-CIO BIEGOWA
OLEJ SILNIKOWY

SAE 15W/50

SPALANIE 1,9 L/100KM
EMISJA SPALIN 44,5 G/KM CO2

BETA DYSTRYBUCJA POLSKA Sp. z o.o.

Kontakt

info@betamotorpolska.pl

Marketing

marketing@betamotorpolska.pl