Enduro RR 4T 125 T
Coraz bardziej wszechstronna i zróżnicowana oferta Beta RR 125 4 Stroke odpowiada na potrzeby coraz liczniejszej grupy odbiorców. Potencjalni klienci Beta RR 125 4 Stroke są różnorodni, począwszy od młodych kierowców, którzy stawiają pierwsze kroki w świecie motocykli, po bardziej doświadczonych poszukujących zwinnego, sportowego pojazdu, który nie jest drogi w eksploatacji, nie rezygnując przy tym z zabawy i łatwości użytkowania, charakterystycznych dla rodziny Betamotor. Nowa gama RR 125 4 Stroke na rok 2023, zarówno w wersji Enduro, jak i Motard, jest w stanie zaspokoić każde wymaganie, proponując dwukrotnie większą liczbę rozwiązań, aby sprostać różnorodnym potrzebom. Czy to szesnastolatek szukający modelu supermoto premium, z którym mógłby się świetnie bawić przez zakręty, ktoś po raz pierwszy próbujący swoich sił w świecie enduro, dorosły szukający ekonomicznego pojazdu do użytku miejskiego, specjalista, który chce rozwiązania o bardzo przystępnym podejściu, czy nowicjusz odkrywający jazdę drogową lub terenową po raz pierwszy, teraz jest Beta 125 4Stroke, który spełnia ich potrzeby.
Beta nadal wierzy w wartość segmentu 125, dlatego też nie przestaje pracować nad zaproponowaniem coraz szerszej gamy modeli, aby sprostać potrzebom jak największej liczby entuzjastów. Jak już wcześniej zapowiadano, nowe funkcje nie kończą się tutaj, ponieważ gama Beta 125 4 Stroke teraz obejmuje dodatkowy model, skierowany do bardziej wyrafinowanych klientów, którzy poszukują 125, która jest bardziej wyrafinowana i charakteryzuje się większą osobowością.
Dlatego RR 125 Enduro i Motard 4 Stroke są teraz flankowane przez nową wersję R, zarówno Enduro, jak i Motard. Gama RR 125 4Str R wyróżnia się swoim znanym silnikiem pochodzącym z Japonii, będącym punktem odniesienia w segmencie 125 pod względem osiągów i komponentów. To, połączone z wyjątkową grafiką matowo/błyszczącą, przez wzorowaną na wyścigach przezroczystą zbiornikiem, kołami szprychowymi oraz wahaczem i tłumikiem aluminiowym, tworzy wersję Premium modelu, która nie pozostanie niezauważona. Model ten jest „podniesiony” zarówno pod względem technicznym, jak i estetycznym, aby podkreślić jego poziom wyrafinowania.
Bezpośrednio inspirowany swoimi starszymi siostrami rywalizującymi w WEC, zarówno pod względem technicznym, jak i estetycznym, RR 125 4 STR. Enduro powstał, aby zmierzyć się z każdym rodzajem terenu lub przeszkody na pełnym gazie!
- Silnik Euro 5 Minarelli
- Przezroczysty zbiornik
- Aluminiowy wahacz anodowany
- Aluminiowy tłumik anodowany
- Czerwona rama
- Wyjątkowa grafika matowa/błyszcząca zainspirowana motocyklami Beta z mistrzostw świata
- Specjalne komponenty z aluminiumergal
Cena detaliczna brutto: 23 962 zł
Cena ma charakter informacyjny
RAMA | STAL |
ROZSTAW OSI | 1435 MM |
DŁUGOŚĆ | 2145 MM |
SZEROKOŚĆ | 830 MM |
WYSOKOŚĆ | 1220 MM |
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA | 920 MM |
PRZEŚWIT | 330 MM |
WYSOKOŚĆ STOPEK | 400 MM |
WAGA NA SUCHO | 107 KG (PRZÓD 53 KG; TYŁ 54 KG) |
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA | 7,5 L |
REZERWA | 1,5 L |
PRZEDNIE ZAWIESZENIE | HYDRAULICZNE LAGI USD Ø 41 MM |
TYLNE ZAWIESZENIE | AMORTYZATOR TYPU MONOSHOCK |
SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO | 131 MM |
SKOK KOŁA PRZEDNIEGO | 265 MM |
SKOK KOŁA TYLNEGO | 270 MM |
PRZEDNI HAMULEC | TARCZA Ø260 MM Z SYSTEMEM CBS |
TYLNY HAMULEC | TARCZA Ø220 MM |
PRZEDNIA FELGA | 21×1,6 – 36 SZPRYCH |
TYLNA FELGA | 18×1,85 – 36 SZPRYCH |
PRZEDNIA OPONA | 90/90-21 |
TYLNA OPONA | 120/90-18 |
TYP SILNIKA | JEDNO-CYLINDROWY, 4-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZĄ |
ŚREDNICA | 52 MM |
SKOK | 58,7 MM |
POJEMNOŚĆ | 124,66 CC |
STOPIEŃ SPRĘŻANIA | 12,5:1 |
ZAPŁON | ELEKTRONICZNY 250W-14V |
PRZEŁOŻENIE PIERWOTNE | Z. 17/63 |
ŚWIECA |
NGK CR8EI |
SMAROWANIE | WYMUSZONE POMPĄ |
SPRZĘGŁO | ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE |
SKRZYNIA BIEGÓW | 6-CIO BIEGOWA |
OLEJ SILNIKOWY |
SAE 15W/50 |
SPALANIE | 1,9 L/100KM |
EMISJA SPALIN | 44,5 G/KM CO2 |