Enduro RR 4T 125 R
Coraz bardziej wszechstronna i zróżnicowana gama Beta RR 125 4 Stroke zaspokaja potrzeby coraz szerszej grupy odbiorców. Potencjalni klienci Beta RR 125 4 Stroke są różnorodni: od młodych motocyklistów stawiających pierwsze kroki w świecie motocykli po bardziej doświadczonych jeźdźców szukających zwinnego, sportowego pojazdu, który nie jest drogi w eksploatacji, nie rezygnując przy tym z zabawy i łatwości użytkowania charakterystycznej dla rodziny Betamotor. Nowa gama RR 125 4 Stroke na rok 2023, zarówno w wersji Enduro, jak i Motard, jest w stanie zaspokoić każde wymaganie, proponując dwukrotnie więcej rozwiązań, aby sprostać różnorodnym potrzebom. Niezależnie od tego, czy jest to szesnastolatek szukający premium modelu supermoto do zabawy na zakrętach, ktoś stawiający pierwsze kroki w świecie enduro, dorosły szukający ekonomicznego pojazdu do użytku miejskiego, ekspert szukający łatwo dostępnego rozwiązania, czy nowicjusz odkrywający jazdę drogową lub terenową po raz pierwszy, teraz jest dostępny Beta 125 4 Stroke, który spełni ich potrzeby.
Beta nadal wierzy w wartość segmentu 125, dlatego nigdy nie przestała pracować nad propozycją coraz szerszej gamy modeli, aby sprostać potrzebom jak największej liczby entuzjastów. Jak zapowiedziano, nowe funkcje na tym się nie kończą, ponieważ gama Beta 125 4 Stroke teraz obejmuje dodatkowy model skierowany do bardziej wyrafinowanych klientów, którzy chcą 125-ki bardziej dopracowanej i z większą osobowością.
Dlatego RR 125 Enduro i Motard 4 Stroke są teraz wspierane przez nową wersję R, Enduro i Motard. Gama RR 125 4Str R wyróżnia się dobrze znanym silnikiem japońskiego pochodzenia, który stanowi punkt odniesienia w segmencie 125 pod względem wydajności i komponentów. To, w połączeniu ze specjalnymi matowymi/błyszczącymi grafikami, przezroczystym zbiornikiem inspirowanym wyścigami, szprychowanymi kołami oraz aluminiowym wahaczem i tłumikiem, sprawia, że jest to wersja premium modelu, która nie pozostanie niezauważona. Model jest „podniesiony” pod względem wyposażenia technicznego i estetycznego, aby podkreślić jego poziom wyrafinowania.
Bezpośrednio inspirowany swoimi większymi siostrami rywalizującymi w WEC, zarówno pod względem technicznym, jak i estetycznym, RR 125 4 STR. Enduro jest stworzony, aby zmierzyć się z każdym rodzajem terenu lub przeszkody na pełnym gazie!
- Silnik Euro 5 Minarelli
- Przezroczysty zbiornik
- Anodowany aluminiowy wahacz
- Anodowany aluminiowy tłumik
- Czerwona rama
- Specjalne matowe/błyszczące grafiki inspirowane motocyklami Beta z Mistrzostw Świata
- Specjalne komponenty Erga
Cena detaliczna brutto: 26 465 zł
Cena ma charakter informacyjny
RAMA | RAMA O PODWÓJNEJ KONSTRUKCJI ZE STALOWĄ RAMĄ GŁÓWNĄ |
ROZSTAW OSI | 1435 mm |
DŁUGOŚĆ | 2145 mm |
SZEROKOŚĆ | 830 mm |
WYSOKOŚĆ | 1220 mm |
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA | 920 mm |
PRZEŚWIT | 330 mm |
WYSOKOŚĆ STOPEK | 400 mm |
WAGA NA SUCHO | 107 kg – PRZÓD 53 ; TYŁ 54 |
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA | 7,5 l. |
REZERWA | 1,5 l. |
PRZEDNIE ZAWIESZENIE | HYDRAULICZNE LAGI USD ø41 mm |
TYLNE ZAWIESZENIE | AMORTYZATOR MONOSHOCK Z PROGRESYWNĄ DŹWIGNIĄ SKOKOWĄ |
SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO | 131 mm |
SKOK KOŁA PRZEDNIEGO | 265 mm |
SKOK KOŁA TYLNEGO | 270 mm |
PRZEDNI HAMULEC | TARCZA ø260 mm Z CBS |
TYLNY HAMULEC | TARCZA ø220 mm |
PRZEDNIA FELGA | 21 x 1,6 – 36 SZPRYCH |
TYLNA FELGA | 18 x 1,85 – 36 SZPRYCH |
PRZEDNIA OPONA | 90/90-21 |
TYLNA OPONA | 120/90-18 |
TYP SILNIKA | JEDNO-CYLINDROWY, 4-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZĄ |
ŚREDNICA | 52,0 mm |
SKOK | 58,7 mm |
POJEMNOŚĆ | 124,66 cc |
STOPIEŃ SPRĘŻANIA | 11,2:1 |
ZAPŁON | ELEKTRONICZNY 150W-14v |
ŚWIECA | NGK R MR8E-9 |
SMAROWANIE | WYMUSZONE POMPĄ |
ZASILANIE | BENZYNA BEZOŁOWIOWA |
GAŹNIK | Mikuni |
SPRZĘGŁO | ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE |
SKRZYNIA BIEGÓW | 6-CIO BIEGOWA |
PRZEKŁADNIA WTÓRNA | Z. 14/63 |
OLEJ SILNIKOWY | SAE 15W/50 |
SPALANIE L/100km | 2 |
EMISJA Co2 [g/km] | 46 |