RR 2T 50 MY25
Beta wierzy w nową generację motocyklistów, przekształcając marzenia młodych ludzi w stylowe, dwukołowe rzeczywistości na pokolenia, i jest teraz gotowa zaprezentować nowy restyling całej gamy 50cc, Enduro i Motard.
Nowoczesny, geometryczny i odważny design charakteryzuje modele 50cc na rok 2025. Styl ten jest szczególnie ceniony przez młodych motocyklistów, którzy szukają wyjątkowego motocykla o atrakcyjnym wyglądzie, a jednocześnie prostego i eleganckiego, który sprawdzi się zarówno podczas dojazdów do szkoły, jak i na pierwszej torowej przygodzie.
Nowe modele RR 50 My 2025 są gotowe do szybkiego przemieszczania się ze wsi do miasta, spełniając wszelkie potrzeby dzięki szerokiej gamie dostępnych wersji.
RR 50 ENDURO My 2025
Zainspirowany starszymi „siostrami” startującymi w Mistrzostwach Świata WEC, zarówno pod względem technicznym, jak i estetycznym, RR 50 Enduro został stworzony, by sprostać wszystkim rodzajom terenu – od rekreacyjnej jazdy po codzienne dojazdy.
Wersje:
RR Enduro – Kolory: Czerwony / Biały
RR Enduro Sport – Kolory: Czerwony / Biały
RR Enduro Race – Kolor: Czerwony
GŁÓWNE CECHY
SILNIK
Jednocylindrowy, dwusuwowy silnik, 6-biegowa skrzynia, chłodzony cieczą, wyposażony w mieszalnik oleju (oprócz RR 50 Race).
Nowa skrzynia biegów z kutymi widełkami dla bardziej precyzyjnego sprzęgła i jeszcze bardziej reaktywnego oraz satysfakcjonującego stylu jazdy.
Nowy system odzysku par paliwa zgodny z normą Euro 5.
Nowe pudełko filtra. Integralna część konstrukcji motocykla, opracowana w celu zmniejszenia hałasu zgodnie z obowiązującymi przepisami. Jeszcze bardziej praktyczne dzięki systemowi szybkiego demontażu, ułatwiającemu konserwację – podobnie jak w motocyklach wyścigowych.
RAMA I ZAWIESZENIE
Nowa rama z poprawioną geometrią dla lepszej zwrotności i zwiększonej zwinności.
Nowy design: czysto wyścigowy styl inspirowany większymi RR 2T/4T. Wszystko jest nowe: kształt zbiornika, plastiki (maska, osłony boczne) i siodło.
Tylny subframe z polimeru technicznego, który idealnie integruje komponenty elektryczne, pudełko filtra oraz stalowe wsporniki. Organiczny i nowoczesny design, skierowany do dorosłych.
Dłuższe wahacze dla większej stabilności jazdy i lepszej trakcji.
Amortyzatory Enduro zoptymalizowane pod kątem skoku.
Nowy wydech: kompaktowy, wyścigowy, godny prawdziwego motocykla.
Nowy system jednego klucza – jeden klucz do blokady kierownicy, zapłonu, zbiornika i siodła. Większa wygoda i bezpieczeństwo.
Nowe tylne światło LED, dla lepszej identyfikacji pojazdu.
Hamulce: przód Ø 260 mm, tył Ø 220 mm
Nowy zbiornik 6,5L.
Nowe mikroodlewane podnóżki dla niespotykanej kontroli nad motocyklem.
Efektowne grafiki naklejek – unikalny styl, który nie pozostaje niezauważony.
Cena detaliczna brutto: 17 882 zł
Cena ma charakter informacyjny
RAMA | RAMA STALOWA PODWÓJNA ŁUKOWA |
ROZSTAW OSI | 1410 mm |
DŁUGOŚĆ | 2075 mm |
SZEROKOŚĆ | 790 mm |
WYSOKOŚĆ | 1180 mm |
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA | 920 mm |
PRZEŚWIT | 325 mm |
WYSOKOŚĆ STOPEK | 385 mm |
WAGA NA SUCHO | 85 kg |
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA | 6,5 l. |
REZERWA | 1,5 l. |
POJEMNOŚĆ SYSTEMU CHŁODZENIA | 0,6 l |
PRZEDNIE ZAWIESZENIE | HYDRAULICZNE LAGI USD Ø 37 MM |
TYLNE ZAWIESZENIE | Monoshock |
SKOK AMORTYZATORA | 50 mm |
SKOK KOŁA PRZEDNIEGO | 210 mm |
SKOK KOŁA TYLNEGO | 200 mm |
PRZEDNI HAMULEC | TARCZA ø260 mm |
TYLNY HAMULEC | TARCZA ø220 mm |
PRZEDNIA FELGA | 21 x 1,6 – 36 SZPRYCH |
TYLNA FELGA | 18 x 1,85 – 36 SZPRYCH |
PRZEDNIA OPONA | 80/90 – 21 |
TYLNA OPONA | 110/80 -18 |
TYP SILNIKA | JEDNO-CYLINDROWY, 2-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZĄ |
ŚREDNICA | 40,3 mm |
SKOK | 39 mm |
POJEMNOŚĆ | 49,7 cc |
STOPIEŃ SPRĘŻANIA | 12:01 |
ROZRUSZNIK | NOŻNY |
ALTERNATOR | ELEKTRONICZNY AET 12V – 85W |
ŚWIECA | NGK BR9ES |
UKŁAD WLOTU | ZAWÓR MEMBRANOWY W OBUDOWIE SILNIKA |
SMAROWANIE | MIESZANE POPMĄ MECHANICZNĄ |
ZASILANIE PALIWEM | GAŹNIK |
SPRZĘGŁO | ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE |
PRZEŁOŻENIE PIERWOTNE | Z.20/71 |
SKRZYNIA BIEGÓW | 6-CIO BIEGOWA |
PRZENIESIENIE NAPĘDU | ŁAŃCUCH |
OLEJ SILNIKOWY | SAE 20W/30 |
SPALANIE L/100km | 2,41 |
EMISJA SPALIN Co2 [g/km] | 57 |

