Enduro RR 2T 250 MY 2024

Producent z Rignano sull’Arno prezentuje nowego RR MY24, motocykl, który zachowuje wiele cech, które uczyniły jego poprzednika niezwyciężonym w zeszłym sezonie, ale który został poddany rewizji z uwzględnieniem wielu istotnych nowych funkcji wprowadzonych w całym zakresie, oraz innych ulepszeń specyficznych dla określonych rozmiarów silnika, aby utrzymać supremację rodziny RR jako całości.

Beta pracowała w ścisłej współpracy z mistrzami Enduro Brady’m Freemanem i Steve’em Holcombe’em, aby rozwikłać szereg małych usprawnień zarówno w układzie napędowym, jak i ramie/zawieszeniu dla modeli RR 2-cyklicznych I 4-cyklicznych na rok 2024, aby zatwierdzić już wysoko oceniane cechy poprzedniej generacji. Jak zawsze, filozofią kierującą inżynierami w Beta było nie tylko zwiększanie wydajności motocykli marki, ale również sprawienie, by ta wydajność była jeszcze bardziej dostępna. Zamiast więc wprowadzać istotne zmiany, ten rok modelowy przyniósł szereg ulepszeń mających na celu zatwierdzenie wszystkich wybitnych cech każdego indywidualnego modelu.

Uzupełnieniem obrazu są nowe grafiki, które nadają całemu zakresowi wygląd wyścigowy bez kompromisów.
Jak zawsze, zakres składa się z 8 różnych modeli, z każdym posiadającym własną osobowość, aby sprostać potrzebom bardzo zróżnicowanego spektrum kierowców. Idealny RR dla każdego kierowcy, ale to, co mają wspólnego wszystkie modele, to zdolność do wzbudzania zaufania u użytkownika i oferowania prawdziwie satysfakcjonującego doświadczenia z jazdy.

250CC

Najmniejszy motocykl w ofercie Beta, jest najlżejszy i najłatwiejszy w prowadzeniu. W czystym stylu wyścigowym nadaje się zarówno dla młodych zawodników przechodzących z niższych kategorii, jak i dla bardziej doświadczonych kierowców poszukujących zabawnego motocykla. Idealny dla tych, którzy szukają łagodniejszego motocykla z silnikiem dwusuwowym o nieco mniejszej mocy i momencie obrotowym niż modele najwyższej klasy, zapewniający doskonałe prowadzenie.

Wprowadzone uaktualnienia dla zakresu RR na rok 2024 są podsumowane poniżej:

Siedzenie: pianka stanowiąca siedzenie ma inną geometrię i gęstość, aby zapewnić większy komfort kierowcy. Większa powierzchnia podparcia i inna kompozycja materiałów zapewniają teraz kierowcy o wiele bardziej komfortowy punkt kontaktu z motocyklem.
Zawieszenie: oprócz ciągłego doskonalenia ustawienia zawieszenia, motocykle Model Year 24 posiadają lżejsze rurki widelca, zwłaszcza w obszarze zaangażowania prętów widelca. Różne obróbki rurki mają zapewnić kontrolowaną elastyczność, co przekłada się na płynniejsze tłumienie nierówności terenu i tym samym znacznie poprawiony komfort i czułość.
Hamulce: przedni układ hamulcowy został ulepszony o nową linę hamulcową. Ochronna osłona linii jest teraz lepiej zamocowana podwójnym zaciskaniem (na górze i na dole, wcześniej była zaciskana tylko na dole), co pozwala lepiej zabezpieczyć ochronę linii hamulcowej przed ciągłymi naprężeniami, którym jest poddawana.
Chłodnice: modele dwusuwowe 250 i 300, oraz cały zakres czterosuwowy, otrzymują nowe, lżejsze i wytrzymalsze chłodnice, posiadające formowane zbiorniki w górnej części, aby umożliwić motocyklowi osiągnięcie większego kąta skrętu. Nowe chłodnice, które zapewniają lepszy obieg płynu chłodzącego dla poprawy chłodzenia pojazdu, posiadają większą liczbę wzmacnień, oraz są wyposażone w nowy, nieplastikowy korek, który jest bardziej wytrzymały i mniej narażony na potencjalne uderzenia.
Grafiki: Model Year 24 zrywa z prostym, zasadniczym wyglądem, który charakteryzował poprzedni motocykl. Całkowicie nowe grafiki mają agresywny, geometryczny i nowoczesny wygląd, osiągnięty dzięki zręcznemu wykorzystaniu klasycznych kolorów czerwieni, bieli i czerni typowych dla tego modelu, doskonale integrując się z ramą i owiewkami w charakterystycznej czerwieni Beta.

Poza ulepszeniami wprowadzonymi w całej rodzinie, wiele usprawnień dotyczących określonych modeli dwusuwowych i czterosuwowych zostało wprowadzonych, co podnosi osiągi do jeszcze wyższych poziomów.

Szczegóły: Łożyska główne: silnik dwusuwowy 300 teraz wyposażony jest w łożyska wału korbowego inne niż te z poprzedniego roku modelowego, wytrzymalsze i o wyższej wydajności, co poprawia niezawodność silnika.

 

Cena detaliczna brutto: 52 912 zł

Cena ma charakter informacyjny

RAMASTAL MOLIBDENOWA Z PODWÓJNĄ RAMĄ NOŚNĄ ROZDZIELONĄ NAD PORTEM WYDECHOWYM
ROZSTAW OSI 1482 mm
DŁUGOŚĆ 2172 mm
SZEROKOŚĆ815 mm
WYSOKOŚĆ1270 mm
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA 930 mm
PRZEŚWIT320 mm
WYSOKOŚĆ STOPEK 407 mm
WAGA NA SUCHO 103,5 kg (PRZÓD 50,8 kg;TYŁ 52,7 kg)
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA 9,5 l.
REZERWA2,3l.
POJEMNOŚĆ SYSTEMU CHŁODZENIA1,3 l.
PRZEDNIE ZAWIESZENIE HYDRAULICZNE LAGI USD ø 48 mm 
TYLNE ZAWIESZENIE AMORTYZATOR MONOSHOCK Z PROGRESYWNĄ DŹWIGNIĄ SKOKOWĄ
SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO135 mm
SKOK KOŁA PRZEDNIEGO295 mm
SKOK KOŁA TYLNEGO 290 mm
PRZEDNI HAMULECTARCZA ø260 mm Z DWU-TŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM
TYLNY HAMULEC TARCZA ø240 mm Z JEDNO-TŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM
PRZEDNIA FELGA21 x 1,6 – 36 SZPRYCH
TYLNA FELGA 18 x 2,15 – 36 SZPRYCH
PRZEDNIA OPONA90/90 – 21
TYLNA OPONA140/80 -18
TYP SILNIKAJEDNO-CYLINDROWY, 2-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZĄ
ŚREDNICA66,4 mm
SKOK72 mm
POJEMNOŚĆ249 cc
STOPIEŃ SPRĘŻANIA13,2:1
ZAWÓR WYDECHOWYBPV Systsem
ROZRUSZNIKROZRUSZNIK ELEKTRYCZNY
ZAPŁONAC Kokusan – CRYFROWY CDI Z KONTOLĄ POMPY OLEJU
ŚWIECANGK BR8ES
SYSTEM INDUKCJIKLAPKA SSĄCA
SMAROWANIEMIESZANKA PALIWA Z OLEJEM Z ELEKTRYCZNĄ POMPĄ
GAŹNIKKeihin PWK 36
SPRZĘGŁOZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE
PRZEŁOŻENIE PIERWOTNEZ.27/72
SKRZYNIA BIEGÓW6-CIO BIEGOWA
PRZENIESIENIE NAPĘDUŁAŃCUCH
OLEJ SILNIKOWYSAE 10W/40
SPALANIE L/100km2,493
EMISJA SPALIN Co2 [g/km]59

BETA DYSTRYBUCJA POLSKA Sp. z o.o.

Kontakt

info@betamotorpolska.pl

Marketing

marketing@betamotorpolska.pl