Motard RR 4T 125 LC MY 2021
Czysty wyścigowy styl i maksimum zabawy! To jest duch nowej RR 125 LC, nowej generacji motocykli, zawsze dostarczającej prawdziwych emocji. Nową 125 charakteryzuje wiele technicznych oraz estetycznych usprawnień.
Nowy 4-suwowy silnik na wtrysku połączony z odnowionym nadwoziem z nową geometrią ramy oraz zawieszeniem zapewnia wyśmienitą sterowność oraz responsywność maksymalizując przyjemność z jazdy.
Silne odczucie przynależności do serii RR zapewniają nowe plastiki z agresywnym wyglądem oraz grafiki inspirowane motocyklami mistrzów świata Brad’a Freeman’a oraz Steve’go Holcombe’a.
W motocyklu występuje nowy system wydechowy dostosowany do norm Euro 5.
Wersja motard pokazuje swoje wyścigowe korzenie na drodze gdzie każdy zakręt zamienia się w czystą adrenalinę. Superlekkie 17 calowe czarne koła z odlewu nadają motocyklowi charakteru, który nie sposób przeoczyć.
Kolory: Biały / Czarny
SILNIK
- Całkowicie odnowiony silnik Minarelli dostarczający moc na całym zakresie obrotów, ulepszony do kategorii Euro 5.
- Elektronicznie sterowany wtrysk zapewniający niesamowita reakcję silnika w każdych warunkach.
- Wałek rozrządu z zmienną fazą dla większej mocy w każdej prędkości obrotowej.
- Nowa obudowa filtra powietrza zapewniająca lepszą wydajność dzięki lepszemu przepływowi powietrza. Zapewnia również mniejszy hałas oraz łatwiejszy demontaż.
POJAZD
- Czerwona rama Beta z odnowioną geometrią dla poprawionej sterowności i zwinności.
- Nowe plastiki inspirowane modelami wyścigowymi Enduro.
- Odnowiony system chłodzenia.
- Odnowiona owiewka czołowa z PEŁNYM OŚWIETLENIEM LED.
- LEDowa lampa tył
- Tylna rama z metalu oraz tworzywa dla najwyższej lekkości i trwałości jednocześnie.
- Nowa boczna stopka dla zwiększonej stabilności oraz nowy mechanizm sprężyny.
- Hamulce CBS.
- Komputer pokładowy oraz inne urządzenia elektroniczne teraz umieszczono w okolicach chłodnicy dla lepszej ochrony
- Lagi USD o średnicy 41mm
- Aluminiowy wahacz.
- Nowy wyścigowy wydech z aluminium.
- Nowe stopki
- Zunifikowany system bezpieczeństwa z jednym kluczykiem do zapłonu, blokady oraz baku.
Cena detaliczna brutto: 29 108 zł
Cena ma charakter informacyjny
RAMA | STAL |
ROZSTAW OSI | 1425 MM |
DŁUGOŚĆ | 2076 MM |
SZEROKOŚĆ | 830 MM |
WYSOKOŚĆ | 1185 MM |
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA | 890 MM |
PRZEŚWIT | 290 MM |
WYSOKOŚĆ STOPEK | 360 MM |
WAGA NA SUCHO | 115 KG |
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA | 7,5 L |
REZERWA | 1,5 L |
PRZEDNIE ZAWIESZENIE | HYDRAULICZNE LAGI USD Ø 41 MM |
TYLNE ZAWIESZENIE | AMORTYZATOR TYPU MONOSHOCK |
SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO | 131 MM |
SKOK KOŁA PRZEDNIEGO | 265 MM |
SKOK KOŁA TYLNEGO | 270 MM |
PRZEDNI HAMULEC | TARCZA Ø260 MM CBS |
TYLNY HAMULEC | TARCZA Ø220 MM |
PRZEDNIA FELGA | 2,50 x 17” |
TYLNA FELGA | 3,50 x 17” |
PRZEDNIA OPONA | 110/80 – 17 |
TYLNA OPONA | 130/70 – 17 |
TYP SILNIKA | JEDNO-CYLINDROWY, 4-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZĄ |
ŚREDNICA | 52 MM |
SKOK | 58,7 MM |
POJEMNOŚĆ | 124,66 CC |
STOPIEŃ SPRĘŻANIA | 11,2:1 |
ZAPŁON | ELEKTRONICZNY 150W-14V |
ŚWIECA | NGK R MR8E-9 |
SMAROWANIE | POMPA OLEJU |
WTRYSK | MIKUNI |
SPRZĘGŁO | ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE |
SKRZYNIA BIEGÓW | 6-CIO BIEGOWA |
OLEJ SILNIKOWY | SAE 15W/50 |
SPALANIE | 2,0 L/100KM |
EMISJA SPALIN | 46 G/KM CO2 |