RR 4T 390 Racing MY 2021
Beta pokazuje nową linię RR Racing MY 2021!
Nowe wersje cztero- i dwu-suwów zaprezentowanych w czerwcu będą dostępne od października czyli tak jak zawsze. Wersje Racing motocykli oferują wszystkie te cechy, które czynią je prawdziwymi motocyklami gotowymi do wyścigu, radzącymi sobie nawet w najbardziej ekstremalnych warunkach na jakie możesz trafić podczas wyścigu. W związku z tym inżynierowie Bety skupili się na zaprojektowaniu  pojazdów najwyższej jakości. Poprawili oni zarówno detale estetyczne jak i funkcjonalne zapewniające maksymalne obniżenie wagi oraz najlepszą wydajność w każdych warunkach.
Nowe modele RR Racing MY2021 posiadają te same ulepszenia, dzięki którym mistrzami świata, dominującymi na scenie, Enduro zostali Steve Holcombe czy Brad Freeman. W tym roku linia Racing posiada nowego członka model RR200. Cała gama zawiera teraz w sobie 8 modeli: 125, 200, 250, 300 (dwusuwy) oraz 350, 390, 430 i 480 (czterosuwy).
Porównując modele Racing do standardowych wersji dostrzegamy ulepszenia takie jak:
Zawieszenie
- Lagi Kayaba 48mm: to sprężynowe zawieszenie jest znane na całym świecie jako jedno z najlepszych rozwiązań wyścigowych. Ścisła współpraca między Kayaba i Beta pozwoliła na niezwykłe dopasowanie zawieszenia do motocykla. Specjalne zawieszenie Kayaby w wersjach Racing zawiera niepowtarzalny „but” lagi oraz kalibrację zarezerwowaną tylko dla Bety. Wewnętrzne komponenty dzięki pokryciu warstwą w technologii anodowania zapewniają najniższe niepożądane tarcie dzięki czemu zawieszenie posiada wysoki zakres ustawień. Lagi Kayaby gwarantują najlepszą wydajność nawet w najtrudniejszych warunkach pozostając niesamowicie łatwymi do ustawienia.
- Amortyzator ZF 46mm z poprawioną kalibracją
- Czarne anodowane półki zawieszenia
Premix
W odpowiedzi na potrzeby zawodników, którzy zawsze poszukują lekkości w motocyklu ponownie zdecydowaliśmy o usunięciu automatycznego dozownika oleju by zmniejszyć wagę motocykla najbardziej jak to tylko możliwe. Dwusuwy w wersji Racing musza być zasilane wstępnie przygotowaną mieszanką paliwa z olejem. Dozownik oleju może zostać zainstalowany do modeli Racing w rozsądnej cenie i nakładzie pracy. Zamówić go można korzystając z numeru 040.46.002.82.00
Komponenty specjalne
- Oś szybkiego demontażu w przednim kole niezbędne by oszczędzić cenne sekundy na wyścigu – znacznie przyspiesza naprawę koła.
- Osłony dłoni Vertigo: solidne, dobrze wyglądające osłony z wtopionymi grafikami
- Opony Metzeler Six Days: Jedne z najbardziej cenionych opon w świecie Enduro. Uzywane przez samego Steve’a Holcombe.
- Czarne aluminiowe podnóżki: z szeroką powierzchnią styku z butem oraz stalowymi kolcami bardzo dobrze trzymają nogę na swoim miejscu.
- Tylna zębatka z anodowanym aluminium w części wewnętrzej oraz stalowymi zębami: idealne połączenie lekkości i wytrzymałości.
- Czerwone aluminiowe napinacze
- Wyścigowe siedzenie z kieszonką na dokumenty
- Anodowane na czarno dźwignie zmiany biegów i hamulca
- Anodowane na czerwono, wykonane z aluminium korki wlewu oleju
- Wyścigowa grafika i czerwone naklejki na felgi
- Nowy system ładowania baterii: dużo bardziej wydajny i efektywny niż poprzednio
 
														 
														 
														Cena detaliczna brutto: 48 685 zł
		Cena ma charakter informacyjny
| RAMA | STAL MOLIBDENOWA | 
| ROZSTAW OSI | 1490 MM | 
| DŁUGOŚĆ | 2180 MM | 
| SZEROKOŚĆ | 815 MM | 
| WYSOKOŚĆ | 1270 MM | 
| WYSOKOŚĆ SIEDZENIA | 940 MM | 
| PRZEŚWIT | 320 MM | 
| WYSOKOŚĆ STOPEK | 413 MM | 
| WAGA NA SUCHO | 107,5 KG (PRZÓD 52,7 KG, TYŁ 54,8 KG) | 
| POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA | 9,0 L | 
| REZERWA | 2,3 L | 
| POJEMNOŚĆ SYSTEMU CHŁODZENIA | 1,4 L | 
| PRZEDNIE ZAWIESZENIE | HYDRAULICZNE LAGI USD Ø 48 MM | 
| TYLNE ZAWIESZENIE | AMORTYZATOR TYPU MONOSHOCK | 
| SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO | 135 MM | 
| SKOK KOŁA PRZEDNIEGO | 295 MM | 
| SKOK KOŁA TYLNEGO | 290 MM | 
| PRZEDNI HAMULEC | TARCZA Ø260 MM Z DWUTŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM | 
| TYLNY HAMULEC | TARCZA Ø240 MM Z JEDNOTŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM | 
| PRZEDNIA FELGA | 21 X 1,6 | 
| TYLNA FELGA | 18 X 2,15 | 
| PRZEDNIA OPONA | 90/90 – 21 | 
| TYLNA OPONA | 140/80 – 18 | 
| TYP SILNIKA | JEDNO-CYLINDROWY, 4-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZĄ | 
| ŚREDNICA | 88 MM | 
| SKOK | 63,4 MM | 
| POJEMNOŚĆ | 385,4 CC | 
| STOPIEŃ SPRĘŻANIA | 12,48:1 | 
| SYSTEM ZAWORÓW | DOHC, 4 ZAWORY TYTANOWE | 
| ROZRUSZNIK | ELEKTRYCZNY | 
| ACG | KOKUSAN | 
| ŚWIECA | NGK LKAR 8A-9 | 
| SMAROWANIE | 2 POMPY OLEJU | 
| SYSTEM PALIWOWY | DWUPUNKTOWY WTRYSK SYNERJECT | 
| PRZEPUSTNICA | SYNERJECT 42MM | 
| SPRZĘGŁO | ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE | 
| PRZEŁOŻENIE PIERWOTNE | Z.28/76 | 
| SKRZYNIA BIEGÓW | 6-CIO BIEGOWA | 
| PRZENIESIENIE NAPĘDU | ŁAŃCUCH | 
| OLEJ SILNIKOWY | SAE 10W/50 0,8l + SAE 10W/40 0,8 L | 
| SPALANIE | 3,89 L/100KM | 
| EMISJA SPALIN | 94 G/KM CO2 | 




