Trial Evo 2T 125 My21

Beta prezentuje nowe Evo My 2021.
Trzymając się wytyczonej ścieżki ciągłego rozwoju oraz coraz dokładniejszych regulacji, nowe modele Evo 2021 wprowadzają różnorodne modyfikacje ukierunkowane na zwiększenie wydajności oraz ułatwienie prowadzenia. Pomimo tego, że z powodu epidemii Covid-19 wszelkie zawody zostały odroczone na później to technicy Betamotor pracowali w pocie czoła pod dumnym przywództwem m.in. James’a Bincaz, Matteo Grattarola czy Luca Petrella.

Wersja dwusuwowa została wprowadzona tradycyjnie w czterech wersjach pojemnościowych: 125, 250, 300, 300 SS. SS oznacza „Super Smooth” co oznacza „Super Łagodny”.

NADWOZIE

Nowe EVO my 2021 wygląda bardziej nowocześnie oraz agresywnie dzięki kompletnie odnowionemu wyglądowi.
Udoskonalenia techniczne wpłynęły w szczególności na ustawienie zawieszenia, zarówno w przednim widelcu, jak i w tylnym amortyzatorze. W przypadku widelca ulepszona kalibracja hydrauliczna zapewnia odpowiedniejsze podejście do pokonywania większych przeszkód, a także lepszą zdolność pokonywania małych nierówności. Zmieniono również hydraulikę amortyzatora, aby zagwarantować lepszy balans i redukcję bujania, szczególnie podczas napotykania szeregu małych nierówności.

SILNIK

We wszystkich wersjach 2- i 4-suwowych, w tym 300 SS, poprawiono gaźnik, zapewniając lepsze właściwości jezdne w każdych warunkach. Konsekwentnie poprawiono również mapę zapłonu, co skutkuje bardziej liniowymi i przewidywalnymi reakcjami silnika.

Cena detaliczna brutto: 32 305 zł

Cena ma charakter informacyjny

RAMA

ALUMINIUM

ROZSTAW OSI

1305 MM

DŁUGOŚĆ

1990 MM

SZEROKOŚĆ

850 MM

WYSOKOŚĆ

1115 MM

WYSOKOŚĆ SIEDZENIA

660 MM

PRZEŚWIT

310 MM

WYSOKOŚĆ STOPEK

348 MM

POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA

2,8 L

REZERWA

0,5 L

POJEMNOŚĆ SYSTEMU CHŁODZENIA

0,6L

PRZEDNIE ZAWIESZENIE

HYDRAULICZNE LAGI Ø 38 MM

TYLNE ZAWIESZENIE

HYGRAULICZNY AMORTYZATOR MONOSHOCK

SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO

62 MM

SKOK KOŁA PRZEDNIEGO

165 MM

SKOK KOŁA TYLNEGO

180 MM

PRZEDNI HAMULEC

TARCZA Ø185 MM Z CZTEROTŁOCZKOWYM ZACISKIEM

TYLNY HAMULEC

TARCZA Ø160 MM Z DWUTŁOCZKOWYM ZACISKIEM

PRZEDNIA FELGA

21X1,6

TYLNA FELGA

18X2,15

PRZEDNIA OPONA

2,75 – 21

TYLNA OPONA

4.00 R 18

TYP SILNIKAJEDNO-CYLINDROWY, 2-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZĄ
ŚREDNICA54,0 MM
SKOK54,5 MM
POJEMNOŚĆ124,8 CC
STOPIEŃ SPRĘŻANIA15,9:1
ZAPŁONELEKTRONICZNY
ŚWIECANGK GR7CI8
SPRZĘGŁOZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE
PRZEŁOŻENIE PIERWOTNEZ.20/71
SKRZYNIA BIEGÓW6-CIO BIEGOWA
PRZENIESIENIE NAPĘDUŁAŃCUCH
OLEJ SILNIKOWYSAE 10W/30 (550CC)
SPALANIE2,6 L/100KM
EMISJA SPALIN60 G/KM CO2

BETA DYSTRYBUCJA POLSKA Sp. z o.o.

Kontakt

info@betamotorpolska.pl

Marketing

marketing@betamotorpolska.pl