Enduro RR 4T 390 MY 2021
RR390 to motocykl z idealnie zrównoważonym stosunkiem siły do łatwości prowadzenia. Jego największa zaleta to niesamowita trakcja.
Lista nowości:
- Odnowione nadwozie w okolicach główki ramy oraz wzmocnionych obszarów dla poprawy odczucia z jazdy oraz wytrzymałości. Akcesoria dostarczone z motocyklem zostały tak dobrane by zapobiegać zbyt szybkiemu zużyciu.
- Poprawiony tylny stelaż bardziej wytrzymały i sztywny
- Nowy sposób montażu panelu bocznego – dzięki temu wymiana czy konserwacja jest jeszcze łatwiejsza.
- Nowy korek wlewu paliwa
- Odnowiona kanapa – poprawiona podstawa z tworzywa oraz pianka – dzięki czemu lepiej wspiera jeźdźca co zapewnia więcej komfortu z jazdy.
- Poprawiona obudowa filtra powietrza dla zwiększonej wodoszczelności. Dzięki nowemu systemowi montażu pokrywy, kontrole stanu filtra i wymiany stały się jeszcze łatwiejsze i praktyczniejsze.
- Nowy system elektryczny ze zwiększoną efektywnością ładowania.
- Ulepszenie wielu komponentów zawieszenia ZF, dla zwiększenia płynności i niezawodności.
- Nowe ustawienie amortyzatora – zwiększona przyczepność
- Ulepszony prędkościomierz – bardziej niezawodny i dokładniejszy
- Nowa stylistyka kolorystyczna i grafiki.
Po dwóch miesiącach bez jazdy offroadowej czerwoni Mistrzowie Świata Enduro wracają przynosząc ze sobą nowe modele rocznikowe.
Włoskie motocykle zaprojektowane i montowane w całości w budynkach Betamotor w Rignano sull’Arno. Nowe modele RR 2021 wprowadzają wiele innowacji w roku 2020. W 2019 zawodnicy światowej sławy Steve Holcombe oraz Brad Freeman zdobyli podwójne zwycięstwo pod banderolą Bety. Holcombe został Mistrzem Świata E3 natomiast Freeman osiągnął taki sam sukces w prestiżowym Enduro GP
Dzięki wielu testom w terenie, a także szerokiej popularności motocykli beta wśród entuzjastów na całym świecie Betamotor mogła zaprojektować oraz poprawić serię RR tak by w 2021 roku oddać do użytku połączenie najwyższej jakości, technologicznej innowacji oraz przyjemności z jazdy.
To bezwzględne dążenie do sukcesu spełnia się dzięki wysokopoziomowym zawodom w których uczestniczyła beta, wyczerpującym testom którym był poddawany cały zespół badawczy i projektowy oraz dzięki wszystkim uwagom jakie kierowali do nas wszyscy jeźdźcy bety z całego świata. Agresywniejszy wygląd oraz duża ilość czerwieni wraz z dużym logiem Beta po środku osłon chłodnic są wisienką na torcie nowych modeli.
Cena detaliczna brutto: 44 454 zł
Cena ma charakter informacyjny
RAMA | STAL MOLIBDENOWA |
ROZSTAW OSI | 1490 MM |
DŁUGOŚĆ | 2180 MM |
SZEROKOŚĆ | 815 MM |
WYSOKOŚĆ | 1270 MM |
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA | 940 MM |
PRZEŚWIT | 320 MM |
WYSOKOŚĆ STOPEK | 413 MM |
WAGA NA SUCHO | 107,5 KG PRZÓD:52,7 KG; TYŁ: 54,8 KG |
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA | 9,0 L |
REZERWA | 2,3 L |
POJEMNOŚĆ SYSTEMU CHŁODZENIA | 1,4 L |
PRZEDNIE ZAWIESZENIE | HYDRAULICZNE LAGI USD Ø 48 MM |
TYLNE ZAWIESZENIE | AMORTYZATOR TYPU MONOSHOCK |
SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO | 135 MM |
SKOK KOŁA PRZEDNIEGO | 295 MM |
SKOK KOŁA TYLNEGO | 290 MM |
PRZEDNI HAMULEC | TARCZA WAVE Ø260 Z DWUTŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM |
TYLNY HAMULEC | TARCZA WAVE Ø240 MM Z JEDNOTŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM |
PRZEDNIA FELGA | 21X1,6 |
TYLNA FELGA | 18X2,15 |
PRZEDNIA OPONA | 90/90-21 |
TYLNA OPONA | 140/80-18 |
TYP SILNIKA | JEDNO-CYLINDROWY, 4-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZĄ |
ŚREDNICA | 88 MM |
SKOK | 63,4 MM |
POJEMNOŚĆ | 385,4 CC |
STOPIEŃ SPRĘŻANIA | 12,48:1 |
SYSTEM ZAWOROWY | DOHC / 4 ZAWORY TYTANOWE |
ROZRUSZNIK | ELEKTRYCZNY |
ZAPŁON | ACG KOKUSAN |
ŚWIECA | NGK LKAR 8A-9 |
SMAROWANIE SILNIKA | 2 POMPY OLEJOWE |
SYSTEM ZASILANIA PALIWEM | PODWÓJNY ELEKTRONICZNY WTRYSK PALIWA SYNERJECT |
PRZEPUSTNICA | 42MM SYNERJECT |
SPRZĘGŁO | ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE |
PRZEŁOŻENIE PIERWOTNE | Z.28/76 |
SKRZYNIA BIEGÓW | 6-CIO BIEGOWA |
PRZENIESIENIE NAPĘDU | ŁAŃCUCH |
OLEJ SILNIKOWY | SAE 10W/50 0,8L + SAE 10w/40 0,8L |
SPALANIE | 3,89 L/100KM |
EMISJA CO2 | 94 G/KM |