Enduro RR 2T 200 MY 2021

W modelu RR200 połączenie lekkiej ramy oraz silnika wzorowanego na tym z modelu 125 zapewnia ekstremalną lekkość i nadzwyczajne prowadzenie jednak z zwiększonym przyspieszeniem i mocą. Wtrysk oleju oraz rozrusznik elektryczny czynią z tego modelu perfekcyjnego kandydata dla entuzjasty enduro.

Lista nowości:

  • Odnowione nadwozie w okolicach główki ramy oraz wzmocnionych obszarów dla poprawy odczucia z jazdy oraz wytrzymałości. Akcesoria dostarczone z motocyklem zostały tak dobrane by zapobiegać zbyt szybkiemu zużyciu.
  • Poprawiony tylny stelaż bardziej wytrzymały i sztywny
  • Nowy sposób montażu panelu bocznego – dzięki temu wymiana czy konserwacja jest jeszcze łatwiejsza.
  • Nowy korek wlewu paliwa
  • Odnowiona kanapa – poprawiona podstawa z tworzywa oraz pianka – dzięki czemu lepiej wspiera jeźdźca co zapewnia więcej komfortu z jazdy.
  • Poprawiona obudowa filtra powietrza dla zwiększonej wodoszczelności. Dzięki nowemu systemowi montażu pokrywy, kontrole stanu filtra i wymiany stały się jeszcze łatwiejsze i praktyczniejsze.
  • Nowy system elektryczny ze zwiększoną efektywnością ładowania.
  • Ulepszenie wielu komponentów zawieszenia ZF, dla zwiększenia płynności i niezawodności.
  • Nowe ustawienie amortyzatora – zwiększona przyczepność
  • Ulepszony prędkościomierz – bardziej niezawodny i dokładniejszy
  • Nowa stylistyka kolorystyczna i grafiki.

Po dwóch miesiącach bez jazdy offroadowej czerwoni Mistrzowie Świata Enduro wracają przynosząc ze sobą nowe modele rocznikowe.

Włoskie motocykle zaprojektowane i montowane w całości w budynkach Betamotor w Rignano sull’Arno. Nowe modele RR 2021 wprowadzają wiele innowacji w roku 2020. W 2019 zawodnicy światowej sławy Steve Holcombe oraz Brad Freeman zdobyli podwójne zwycięstwo pod banderolą Bety. Holcombe został Mistrzem Świata E3 natomiast Freeman osiągnął taki sam sukces w prestiżowym Enduro GP

Dzięki wielu testom w terenie, a także szerokiej popularności motocykli beta wśród entuzjastów na całym świecie Betamotor mogła zaprojektować oraz poprawić serię RR tak by w 2021 roku oddać do użytku połączenie najwyższej jakości, technologicznej innowacji oraz przyjemności z jazdy.

To bezwzględne dążenie do sukcesu spełnia się dzięki wysokopoziomowym zawodom w których uczestniczyła beta, wyczerpującym testom którym był poddawany cały zespół badawczy i projektowy oraz dzięki wszystkim uwagom jakie kierowali do nas wszyscy jeźdźcy bety z całego świata. Agresywniejszy wygląd oraz duża ilość czerwieni wraz z dużym logiem Beta po środku osłon chłodnic są wisienką na torcie nowych modeli.

Cena detaliczna brutto: 40 768 zł

Cena ma charakter informacyjny

RAMASTAL MOLIBDENOWA
ROZSTAW OSI1477 MM
DŁUGOŚĆ2167 MM
SZEROKOŚĆ815 MM
WYSOKOŚĆ1270 MM
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA930 MM
PRZEŚWIT325 MM
WYSOKOŚĆ STOPEK410 MM
WAGA NA SUCHO97 KG PRZÓD: 47,0 KG; TYŁ: 50,0 KG
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA9,5 L
REZERWA2,3 L
POJEMNOŚĆ SYSTEMU CHŁODZENIA1,3L
PRZEDNIE ZAWIESZENIEHYDRAULICZNE LAGI USD Ø 48 MM
TYLNE ZAWIESZENIEAMORTYZATOR TYPU MONOSHOCK
SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO135 MM
SKOK KOŁA PRZEDNIEGO295 MM
SKOK KOŁA TYLNEGO290 MM
PRZEDNI HAMULECTARCZA WAVE Ø260 Z DWUTŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM
TYLNY HAMULECTARCZA WAVE Ø240 MM Z JEDNOTŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM
PRZEDNIA FELGA21X1,6
TYLNA FELGA18X1,85
PRZEDNIA OPONA90/90-21
TYLNA OPONA140/80-18

 

TYP SILNIKA

JEDNO-CYLINDROWY, 2-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZĄ

ŚREDNICA

62 MM

SKOK

63 MM

POJEMNOŚĆ

190,2 CC

STOPIEŃ SPRĘŻANIA

13,5:1

ZAWÓR WYDECHOWY

BPV

ROZRUSZNIK

ELEKTRYCZNY

ZAPŁON

AC KOKUSAN – CYFROWY CDI

ŚWIECA

NGK BR8ECM

SMAROWANIE SILNIKA

AUTOMATYCZNY WTRYSK OLEJU

GAŹNIK

KEIHIN PWK 36

SPRZĘGŁO

ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE

PRZEŁOŻENIE PIERWOTNE

Z.23/73

SKRZYNIA BIEGÓW

6-CIO BIEGOWA

PRZENIESIENIE NAPĘDU

ŁAŃCUCH

OLEJ SILNIKOWY

SAE 10W/40

SPALANIE

 2,9 L/100KM

EMISJA CO2

67 G/KM

BETA DYSTRYBUCJA POLSKA Sp. z o.o.

Kontakt

info@betamotorpolska.pl

Marketing

marketing@betamotorpolska.pl