Evo 80 Junior
Beta Evo 80 zawsze była i jest bezkompromisowym wyborem dla początkującego trialowca. Dopracowana przez lata przez inżynierów Beta, jest idealnym przejściem między elektrycznymi Minibike oraz Evo 125
Silnik o pojemności 80 centymetrów sześciennych oraz 6-cio stopniowa skrzynia biegów – niewątpliwie idealne połączenie dla początkujących zawodników trial chcących nauczyć się jak jeździć na prawdziwym motocyklu. Zarówno wygląd jak i wyposażenie wzorowane są na pełnoprawnych motocyklach o dużych pojemnościach. Dzięki temu Evo 80 można uważać pojazd z zakresu Evo
Wersja Junior różni się od Senior rozmiarem kół – tutaj są mniejsze i lepiej dopasowane do bardzo młodych jeźdźców – oraz zawieszeniem o prostszych rozwiązaniach.
Główne cechy:
- Silnik zaprojektowany i wyprodukowany przez Betę
- Sprzęgło zaprojektowane do użytku trialowego
- Geometria pojazdu dopracowana pod kątem bardzo młodych jeźdźców
- Koła 19 cali (przód) oraz 17 cali (tył)
- Przednie zawieszenie hydrauliczne o średnicy 33mm
- Tylne zawieszenie typu monoshock z regulacją napięcia wstępnego sprężyny
Cena detaliczna brutto: 18 050 zł
Cena ma charakter informacyjny
RAMA | STAL |
ROZSTAW OSI | 1210 MM |
DŁUGOŚĆ | 1850 MM |
SZEROKOŚĆ | 720 MM |
WYSOKOŚĆ | 1070 MM |
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA | 620 MM |
PRZEŚWIT | 300 MM |
WYSOKOŚĆ STOPEK | 330 MM |
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA | 2,5 L |
REZERWA | 0,5 L |
POJEMNOŚĆ SYSTEMU CHŁODZENIA | 0,6L |
PRZEDNIE ZAWIESZENIE | HYDRAULICZNE LAGI Ø 33 MM |
TYLNE ZAWIESZENIE | AMORTYZATOR Z REGULACJĄ NAPIĘCIA WSTĘPNEGO SPRĘŻYNY |
SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO | 34 MM |
SKOK KOŁA PRZEDNIEGO | 160 MM |
SKOK KOŁA TYLNEGO | 146 MM |
PRZEDNI HAMULEC | TARCZA Ø175 MM |
TYLNY HAMULEC | TARCZA Ø150 MM |
PRZEDNIA FELGA | 19X1,4 |
TYLNA FELGA | 17X1,6 |
PRZEDNIA OPONA | 2,50 – 19 |
TYLNA OPONA | 3,50 – 17 |
TYP SILNIKA | JEDNO-CYLINDROWY, 2-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZĄ |
ŚREDNICA | 48 MM |
SKOK | 44 MM |
POJEMNOŚĆ | 79,6 CC |
STOPIEŃ SPRĘŻANIA | 14,7:1 |
ZAPŁON | HIDRIA |
ŚWIECA | CHAMPION RN3C |
SMAROWANIE | MIESZANKA 1,5% |
GAŹNIK | DELL’ORTO PHBG 21 |
SPRZĘGŁO | ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE |
PRZEŁOŻENIE PIERWOTNE | Z.20/77 |
SKRZYNIA BIEGÓW | 6-CIO BIEGOWA |
PRZEŁOŻENIE WTÓRNE | Z. 11/54 |
OLEJ SILNIKOWY | SAE 20W/30 (300CC) |