RR 2T 300 Holcombe Replica
Model Holcombe Replica został wyprodukowany z taką samą specyfikacją z jaką zawodnik Beta Factory Steve Holcome wygrał zawody Enduro GP World Championship w 2017 roku. Zdobycie przez Steve’a mistrzostwa pozwoliło firmie Beta zdobyć tytuł Enduro GP Manufacturers World Championship na rok 2019.
Jest to limitowana edycja wyprodukowana tylko w ilości 200 sztuk.
Model Holcombe Replica w prównaniu do modelu Racing został doposażony w:
- Metalową tabliczkę z numerem egzemplarza z puli 200 sztuk
 - Kierownica Reikon wraz z osłonami
 - Podnóżki z stalowymi kłami wykonane w technologi CNC
 - Półki wykonane w technologi CNC
 - Pedał hamulca wykonany w technologi CNC
 - Dźwignia biegów wykonana w technologi CNC
 - Wyścigowe prowadnice łańcucha
 - Uchwyt tylnego zacisku hamulca wykonany w technologi CNC
 - Pokrywki hamulca i sprzęgła wykonane w technologi CNC
 - Wyścigowa tylna tarcza hamulcowa
 - Poszycie siedziska Steve Holcombe
 - Manetki Steve Holcombe
 - Uproszczony system przewodów
 - Czerwone silikonowe rury systemu chłodzenia
 - Zębatka 49T Steve Holcombe
 - Osłony dłoni Steve Holcombe
 - Zestaw naklejek Steve Holcombe
 - Opony Metzeler
 
Zawieszenie
Inżynierowie Beta ciężko pracowali projektując ustawienie przedniego oraz tylnego zawieszenia by zwiększyć przyczepność w najbardziej ekstremalnych warunkach.
- Zawieszenie przednie ZF 48mm z zamkniętym kartridżem oraz anodyzowanym ślizgiem: wytrzymalsze oraz bardziej odporne na zużycie jednocześnie z zmniejszonym tarciem. Zastosowano także uszczelniacze SKF o niskim tarciu.
 - Nowe golenie dolne lagi: wytrzymalsze i lżejsze
 - Nowe osłony lag: zaprojektowane razem z uchwytami dolnymi lagi by połączyć praktyczność z spójnym wyglądem jednocześnie zapewniając wytrzymałość.
 - Całkiem nowy amortyzator ZF: z kompaktowym tłokiem 46mm, około 300g lżejszy. Został zaprojektowany tak by pracować odpowiednio przy zmiennych temperaturach.
 
Premix
W klasycznych motocyklach typu Racing nie instaluje się dozownika oleju i należy wykonywać premix co ma wpływ na obniżenie wagi pojazdu. Beta odpowiedziała żądaniom użytkowników i w modelu Racing nie ma dozownika oleju by uczynić motocykl możliwie najlżejszym.
Specjalne komponenty
Motocykle Beta Racing zawierają wiele estetycznych i praktycznych rozwiązań jakich oczekuje się od motocykli wyścigowych, w tym:
- Szybkodemontowalna oś koła przedniego: przyspiesza naprawy kół, oszczędzając cenne sekundy w trakcie wyścigu.
 - Tylna zębatka z anodowanym aluminiowym rdzeniem oraz stalowymi zębami: niepokonane połączenie lekkości oraz wytrzymałości.
 - Czerwone aluminiowe napinacze łańcucha zapewniające szybkie i precyzyjne poprawki do naprężenia łańcucha.
 - Wyścigowe siedzenie z kieszonką na dokumenty.
 - Korek wlewu oleju oraz pokrywka filtra oleju wykonane z czerwonego anodowanego aluminium.
 - Czerwone naklejki na obręcz.
 
														
														
														
														
														
														
														
														
														
														
														
														
														
														
														
														
														
														
														
														
														Cena detaliczna brutto: 43 600 zł
Cena ma charakter informacyjny
RAMA  | STAL MOLIBDENOWA  | 
ROZSTAW OSI  | 1482 MM  | 
DŁUGOŚĆ  | 2172 MM  | 
SZEROKOŚĆ  | 807 MM  | 
WYSOKOŚĆ  | 1270 MM  | 
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA  | 930 MM  | 
PRZEŚWIT  | 320 MM  | 
WYSOKOŚĆ STOPEK  | 407 MM  | 
WAGA NA SUCHO  | 104 KG PRZÓD:50,0 KG; TYŁ: 54,0 KG  | 
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA  | 9,5 L  | 
REZERWA  | 1,6 L  | 
POJEMNOŚĆ SYSTEMU CHŁODZENIA  | 1,3L  | 
PRZEDNIE ZAWIESZENIE  | HYDRAULICZNE LAGI USD Ø 48 MM  | 
TYLNE ZAWIESZENIE  | AMORTYZATOR TYPU MONOSHOCK  | 
SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO  | 135 MM  | 
SKOK KOŁA PRZEDNIEGO  | 295 MM  | 
SKOK KOŁA TYLNEGO  | 290 MM  | 
PRZEDNI HAMULEC  | TARCZA WAVE Ø260 Z DWUTŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM  | 
TYLNY HAMULEC  | TARCZA WAVE Ø240 MM Z JEDNOTŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM  | 
PRZEDNIA FELGA  | 21X1,6  | 
TYLNA FELGA  | 18X2,15  | 
PRZEDNIA OPONA  | 90/90-21  | 
TYLNA OPONA  | 140/80-18  | 
TYP SILNIKA  | JEDNO-CYLINDROWY, 2-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZĄ  | 
ŚREDNICA  | 72 MM  | 
SKOK  | 72 MM  | 
POJEMNOŚĆ  | 293,1CC  | 
STOPIEŃ SPRĘŻANIA  | 11,9:1  | 
ZAWÓR WYDECHOWY  | BPV  | 
ROZRUSZNIK  | ELEKTRYCZNY  | 
ZAPŁON  | AC KOKUSAN – CYFROWY CDI  | 
ŚWIECA  | NGK BR7ES  | 
SMAROWANIE SILNIKA  | MIESZANKA PALIWA Z OLEJEM  | 
GAŹNIK  | KEIHIN PWK 36  | 
SPRZĘGŁO  | ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE  | 
PRZEŁOŻENIE PIERWOTNE  | Z.27/72  | 
SKRZYNIA BIEGÓW  | 6-CIO BIEGOWA  | 
PRZENIESIENIE NAPĘDU  | ŁAŃCUCH  | 
OLEJ SILNIKOWY  | SAE 10W/40  | 
SPALANIE  | 2,726 L/100KM  | 
EMISJA SPALIN  | 65 G/KM  | 





















