Minitrial Electric 20" XL

Dostępny już pierwszy młodzieżowy elektryczny motocykl trialowy zaprojektowany i wyprodukowany przez wiodącego producenta motocykli terenowych.

Prawidłowa pozycja jazdy, waga, hamowanie, kontrola przepustnicy i zawieszenie są bardzo ważne dla młodego kierowcy. Nowy Beta Minitrial-E został zaprojektowany, aby zapewnić nowemu kierowcy pewność podczas jego nowego doświadczenia w jeździe trialowej.

 

Prawidłowa pozycja jazdy, waga, hamowanie, kontrola przepustnicy i zawieszenie są bardzo ważne dla młodego kierowcy. Nowy Beta Minitrial-E został zaprojektowany, aby zapewnić nowemu kierowcy pewność podczas jego nowego doświadczenia w jeździe trialowej.

Masywna konstrukcja ramy i wahacza: Waga jest istotna w młodzieżowym motocyklu trialowym. Zarówno rama, jak i wahacz są wykonane z aluminium poddanego obróbce cieplnej, co pozwala uzyskać solidny motocykl, który nie przekracza 24 kg (53 funty). Kolejną bardzo ważną cechą jest rozkład masy, zaprojektowany z optymalnym środkiem ciężkości dla komfortowej jazdy przy maksymalnej trakcji.

Programowalny cyfrowy panel sterowania: W wyniku doświadczeń w rozwoju komponentów elektronicznych w motocyklach trialowych, Minitrial-E jest wyposażony w programowalny cyfrowy sterownik z 3 krzywymi mocy. Wszystkie z nich mają początkowe miękkie zaangażowanie, aby wyeliminować nagłe „włącz / wyłącz” charakterystyczne dla silników elektrycznych. Pierwszy ustawienie to krzywa uczenia się dla nowego kierowcy, drugie ustawienie jest przeznaczone dla warunków mokrych lub kontynuowanej nauki, a trzecie ustawienie jest dla bardziej zaawansowanego kierowcy.

Regulowane zawieszenie: Przednia widelec z rurkami o średnicy 25 mm, regulowany sprężynowy amortyzator w olejowej kąpieli z powietrznym amortyzatorem dla zawieszenia tylnej osi.

Hamulce hydrauliczne Shimano: Zapewniają doskonałe hamowanie, co stanowi oznakę jakości i niezawodności dla młodszego kierowcy.

Ochrony: Przedni hamulec oraz napęd łańcucha są zabezpieczone, aby zapewnić bezpieczeństwo.

Przewodnik łańcucha: Niezbędny w terenie, ten unikalny prowadnik łańcucha zapewnia właściwe prowadzenie łańcucha w celu zmniejszenia awarii.

Cena detaliczna brutto: 16 825 zł

Cena ma charakter informacyjny

RAMA

STOP ALUMINIUM

ROZSTAW OSI

1040 MM

DŁUGOŚĆ

1600 MM

SZEROKOŚĆ

650 MM

WYSOKOŚĆ

970 MM

WYSOKOŚĆ SIEDZENIA

575 MM

PRZEŚWIT

275 MM

WYSOKOŚĆ STOPEK

295 MM

WAGA

26,4 KG

PRZEDNIE ZAWIESZENIE

HYDRAULICZNE LAGI Ø 25 MM

TYLNE ZAWIESZENIE

AMORTYZATOR TYPU MONOSHOCK

SKOK KOŁA PRZEDNIEGO

45 MM

SKOK KOŁA TYLNEGO

45 MM

PRZEDNI HAMULEC

TARCZA Ø160 MM

TYLNY HAMULEC

TARCZA Ø160 MM

PRZEDNIE KOŁO

20×2,00

TYLNE KOŁO

19×2,50

 

TYP SILNIKA

ELEKTRYCZNY 1350W 48V

ZASILANIE

1 AKUMULATOR LITOWY

POJEMNOŚĆ AKUMULATORÓOW

12 AH

CZAS JAZDY

2H POD OBCIĄŻENIEM

 

BETA DYSTRYBUCJA POLSKA Sp. z o.o.

Kontakt

info@betamotorpolska.pl

Marketing

marketing@betamotorpolska.pl