RR 4T 390
Czterosuw z tym silnikiem dostarcza wyśmienite połączenie mocy i sterowności. Największą zaletą tego motocykla jest niesamowita przyczepność. Silnik jest unikatowy ponieważ jest stosunkowo lekki dając wiele mocy i przyspieszenia.
Kluczowe cechy silnika można podsumować:
- Nowe sterowanie przepustnicą: zaprojektowane przez Domino na wyłączność dla Bety by zwiększyć czułość silnika nawet na najmniejsze ruchy manetką co nadaje niesamowitą przyczepność nawet w najtrudniejszych warunkach.
- Nowe mapowanie silnika dostosowane idealnie do nowego sterowania przepustnicą.
- Wysprzęglik o większej średnicy: dzięki niemu sprzęgło jest łagodniejsze i bardziej czułe
Natomiast Ramy:
- Nowe przednie amortyzatory ZF 48mm z regulacją kompresji, odbicia oraz naprężenia sprężyny. Zostały ona także wyposażone w specjalną anodowaną powłokę co zapewnia minimalne tarcie oraz większą wytrzymałość.
- Nowe golenie dolne lag: mniejsze i wytrzymalsze
- Nowe osłony lag: zaprojektowane razem z uchwytami dolnymi by zapewnić praktyczność i spójny wygląd
- Całkiem nowy amortyzator tylny ZF: z kompaktowym tłokiem 46mm, 300g lżejszy. Został zaprojektowany tak by pracował odpowiednio przy zmiennej temperaturze.
- Nowa grafika i kolory
Cena detaliczna brutto: 40 050 zł
Cena ma charakter informacyjny
RAMA | STAL MOLIBDENOWA |
ROZSTAW OSI | 1490 MM |
DŁUGOŚĆ | 2180 MM |
SZEROKOŚĆ | 807 MM |
WYSOKOŚĆ | 1270 MM |
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA | 940 MM |
PRZEŚWIT | 320 MM |
WYSOKOŚĆ STOPEK | 413 MM |
WAGA NA SUCHO | 109,00 KG FRONT:52,5 KG; REAR: 56,5 KG |
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA | 8,0 L |
REZERWA | 2,0 L |
POJEMNOŚĆ SYSTEMU CHŁODZENIA | 1,4 L |
PRZEDNIE ZAWIESZENIE | HYDRAULICZNE LAGI USD Ø 48 MM |
TYLNE ZAWIESZENIE | AMORTYZATOR TYPU MONOSHOCK |
SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO | 135 MM |
SKOK KOŁA PRZEDNIEGO | 295 MM |
SKOK KOŁA TYLNEGO | 290 MM |
PRZEDNI HAMULEC | TARCZA Ø260 MM Z DWUTŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM |
TYLNY HAMULEC | TARCZA Ø240 MM Z JEDNOTŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM |
PRZEDNIA FELGA | 21X1,6 |
TYLNA FELGA | 18X2,15 |
PRZEDNIA OPONA | 90X90-21 |
TYLNA OPONA | 140/80-18 |
TYP SILNIKA | JEDNO-CYLINDORWY, 4-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZA |
ŚREDNICA | 88 MM |
SKOK | 63,4 MM |
POJEMNOŚĆ | 385,6CC |
STOPIEŃ SPRĘŻANIA | 12,48:1 |
ROZRUCH | ROZRUSZNIK ELEKTRYCZNY |
ZAWORY | 4 TYTANOWE, DOHC |
ACG | KOKUSAN |
ŚWIECA | NGK LKAR8A-9 |
SMAROWANIE SILNIKA | 2 POMPY OLEJU |
ZASILANIE SILNIKA | SYNERJECT PODWÓJNY ELEKTRONICZNY WTRYSK |
PRZEPUSTNICA | 42MM SYNERJECT |
SPRZĘGŁO | ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE |
SKRZYNIA BIEGÓW | 6-CIO BIEGOWA |
PRZEŁOŻENIE PIERWOTNE | Z. 28/76 |
PRZENIESIENIE NAPĘDU | ŁAŃCUCH |
OLEJ SILNIKOWY | SAE 10W/50 0,8L + SAE 10W/40 0,8L |
SPALANIE | 3,89 L/100KM |
EMISJA SPALIN | 94 G/KM |