RR 2T 50 Racing

Dla każdego młodzieńca chętnego by jeździć prawdziwym motocyklem Beta RR 50 zawsze była marzeniem.

To jest ‘typowa pięćdziesiątka’ tylko pod względem pojemności silnika. Wszystko inne jest takie jak w topowych maszynach bety. Asertywna stylizacja oraz rozwiązania zapożyczone z motocykli o większych pojemnościach oraz wykończenie najwyższej jakości to cechy na których skupiono się w trakcie tworzenia nowej Bety RR 50. Jest to także motocykl o perfekcyjnym połączeniu łatwości manewrowania oraz stabilności i niesamowitego ‘uczucia’ z jazdy.

 

RR 50 Racing
Ten najbardziej wyposażony model motocyklu o pojemności 50ccm czerpie inspiracje pod względem technicznym oraz estetycznym wprost z motocykli wyścigowych. Kluczowe cechy, które umieszczają go na szczycie kategorii to:

  • Precyzyjny odlew podnóżków.
  • Aluminiowy wahacz
  • Regulowane lagi USD 41mm
  • 28,5mm kierownica bez-poprzeczkowa
  • Dyfuzor z powłoką niklową
  • Czerwony anodowany tłumik
  • Brak dozownika oleju (co czyni motocykl jeszcze lżejszym)
  • Możliwość zmiany ustawień tylnego amortyzatora
  • Podwójna chłodnica
  • Jedno kluczowy system zabezpieczeń (zapłon, blokada, korek baku)
  • Uchwyty pasażera zespolone z tylną obudową
  • Koła z odlewu aluminium
  • Podwójny kolor (czarny/biały)

Cena detaliczna brutto: 19 550 zł

Cena ma charakter informacyjny

RAMA

STAL

ROZSTAW OSI

1415 MM

DŁUGOŚĆ

2085 MM

SZEROKOŚĆ

815 MM

WYSOKOŚĆ

1225 MM

WYSOKOŚĆ SIEDZENIA

935 MM

PRZEŚWIT

350 MM

WYSOKOŚĆ STOPEK

405 MM

WAGA NA SUCHO

85 KG

POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA

6,5 L

REZERWA

1,0 L

PRZEDNIE ZAWIESZENIE

REGULOWANE HYDRAULICZNE LAGI USD Ø 41 MM

TYLNE ZAWIESZENIE

REGULOWANY AMORTYZATOR TYPU MONOSHOCK

SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO

114 MM

SKOK KOŁA PRZEDNIEGO

265 MM

SKOK KOŁA TYLNEGO

250 MM

PRZEDNI HAMULEC

TARCZA Ø260 MM

TYLNY HAMULEC

TARCZA Ø220 MM

PRZEDNIA FELGA

21X1,6

TYLNA FELGA

18X1,85

PRZEDNIA OPONA

90/90-21

TYLNA OPONA

120/90-18

 

TYP SILNIKA

JEDNO-CYLINDORWY, 2-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZA, SSANIE PRZEZ ZAWÓR PŁYTKOWY W KARTERZE

ŚREDNICA

40,3 MM

SKOK

39 MM

POJEMNOŚĆ

49,7CC

STOPIEŃ SPRĘŻANIA

12:1

ROZRUSZNIK

NOŻNY

ZAPŁON

ELEKTRONICZNY 12V 100W

ŚWIECA

NGK BR9ES

SMAROWANIE SILNIKA

MIESZANIE ZA POMOCĄ AUTOMATYCZNEGO DOZOWNIKA 1.5% OLEJU SYNTETYCZNEGO

GAŹNIK

DELL’ORTO PHBN 16 HS

SPRZĘGŁO

ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE

SKRZYNIA BIEGÓW

6-CIO BIEGOWA

PRZEŁOŻENIE PIERWOTNE

Z. 20/71

PRZEŁOŻENIE WTÓRNE

Z. 11/51

 

BETA DYSTRYBUCJA POLSKA Sp. z o.o.

Kontakt

info@betamotorpolska.pl

Marketing

marketing@betamotorpolska.pl