Enduro RR 2T 50
Dla każdego młodzieńca chętnego by jeździć prawdziwym motocyklem Beta RR 50 zawsze była marzeniem.
To jest ‘typowa pięćdziesiątka’ tylko pod względem pojemności silnika. Wszystko inne jest takie jak w topowych maszynach bety. Asertywna stylizacja oraz rozwiązania zapożyczone z motocykli o większych pojemnościach oraz wykończenie najwyższej jakości to cechy na których skupiono się w trakcie tworzenia nowej Bety RR 50. Jest to także motocykl o perfekcyjnym połączeniu łatwości manewrowania oraz stabilności i niesamowitego ‘uczucia’ z jazdy.
Wersja standardowa zawiera klasyczne, tradycyjne podzespoły które nadają skrupulatne zaprojektowane wykończenie. Konkurencyjny stosunek ceny do jakości połączono z bezkompromisową wydajnością.
Nawet jako motocykl na początek przygód z jednośladami jest on produkowany w dwóch wersjach kolorystycznych (czarny i czerwony), posiada dozownik oleju jako standardowe wyposażenie, system jednego klucza (do zapłonu, blokady oraz korka wlewu paliwa) oraz uchwyty dla pasażera wkomponowane z tylną część obudowy pojazdu.
Cena detaliczna brutto: 15 400 zł
Cena ma charakter informacyjny
RAMA | STAL |
ROZSTAW OSI | 1385 MM |
DŁUGOŚĆ | 2052 MM |
SZEROKOŚĆ | 805 MM |
WYSOKOŚĆ | 1190 MM |
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA | 930 MM |
PRZEŚWIT | 345 MM |
WYSOKOŚĆ STOPEK | 395 MM |
WAGA NA SUCHO | 85 KG |
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA | 6,5 L |
REZERWA | 1,0 L |
PRZEDNIE ZAWIESZENIE | HYDRAULICZNE LAGI Ø 37 MM |
TYLNE ZAWIESZENIE | AMORTYZATOR TYPU MONOSHOCK |
SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO | 50 MM |
SKOK KOŁA PRZEDNIEGO | 210 MM |
SKOK KOŁA TYLNEGO | 200 MM |
PRZEDNI HAMULEC | TARCZA Ø260 MM |
TYLNY HAMULEC | TARCZA Ø240 MM |
PRZEDNIA FELGA | 21×1,6 |
TYLNA FELGA | 18×1,85 |
PRZEDNIA OPONA | 80/90-21 |
TYLNA OPONA | 110/80-18 |
TYP SILNIKA | JEDNO-CYLINDORWY, 2-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZA, SSANIE PRZEZ ZAWÓR PŁYTKOWY W KARTERZE |
ŚREDNICA | 40,3 MM |
SKOK | 39 MM |
POJEMNOŚĆ | 49,7CC |
STOPIEŃ SPRĘŻANIA | 12:1 |
ROZRUSZNIK | NOŻNY |
ZAPŁON | ELEKTRONICZNY 12V 100W |
ŚWIECA | NGK BR9ES |
SMAROWANIE SILNIKA | MIESZANIE ZA POMOCĄ AUTOMATYCZNEGO DOZOWNIKA 1.5% OLEJU SYNTETYCZNEGO |
GAŹNIK | DELL’ORTO PHBN 16 HS |
SPRZĘGŁO | ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE |
SKRZYNIA BIEGÓW | 6-CIO BIEGOWA |
PRZEŁOŻENIE PIERWOTNE | Z. 20/71 |
PRZEŁOŻENIE WTÓRNE | Z. 11/51 |
SPALANIE L/100km | 3,43 |
EMISJA SPALIN CO2 | 78 G/KM |