Xtrainer 300

Podążając za sukcesem poprzedniej wersji wprowadzamy na rynek nowego Xtrainera 300. Z wieloma nowymi rozwiązaniami technologicznymi oraz mocno ulepszonym silnikiem. Ulepszenia silnika, które wprowadzono w modelach RR 2018 znalazły zastosowanie także w nowym Xtrainerze by jeszcze bardziej zwiększyć jego wydajność oraz zmniejszyć wagę.

To kluczowe technologiczne usprawnienia umiejscawiają nowego Xtrainera w szczególnej niszy rynku Enduro, czyniąc go perfekcyjnym wyborem dla tych szukających dwusuwa z nieco łagodniejszym charakterem dostarczenia mocy jednak z zachowaniem niesamowitej łatwości prowadzenia.

W rzeczywistości jest to motocykl dla nowych jeźdźców Enduro oraz dla tych którzy potrzebują mniej wymagającego motocyklu off-radowego, nie za ciężkiego ale dającego komfort oraz moc w odpowiedniej cenie. Xtrainer jest także wyśmienitym wyborem do Extreme Enduro.

Najważniejsze zalety tego pojazdu to:

  • Dostarczanie mocy: łagodne i liniowe, czyniąc go ekstremalnie łatwym w prowadzeniu mimo to inspirującym
  • Progresywny Zawór Mocy Beta: umożliwiający maksymalne wykorzystanie mocy w każdym przedziale RPM dzięki możliwości regulacji za pomocą klucza 5mm
  • Wysokość siedzenia: obniżona do 910mm w porównaniu do 930mm dla modeli RR by zapewnić jeszcze bardziej komfortowe prowadzenie
  • Niska waga: tylko 99kg co zapewnia zwinność oraz łatwość prowadzenia nawet dla osób bez doświadczenia.
  • Automatyczny dozownik oleju: eliminuje konieczność mieszania paliwa z olejem
  • Miękkie opony: zapewniające lepszą przyczepność oraz lepszą wydajność na terenach śliskich

Wszystko to pozwala Ci cieszyć dużą mocą na ekstremalnie przyjaznym dla użytkownika motocyklu łatwym w prowadzeniu niezależnie od warunków.

Stabilna oraz lekka rama połączona wraz z 43mm progresywnymi lagami oraz dedykowanym pojedynczym amortyzatorem.

Inżynierowie Tuscan’a wprowadzili wiele ulepszeń do silnika Xtrainera w tym:

  • Nowe sprzęgło: lżejsze, bardziej kompaktowe, 6-cio sprężynowe które zapewnia większą precyzję oraz stabilność przy zmiennych temperaturach pracy. Nowy wygląd pokrywy sprzęgła jest bardziej stylowy
  • Nowy system zmiany biegów: zwiększona precyzja oraz wyeliminowane błędne zmiany biegów

Cena detaliczna brutto: 30 450 zł

Cena ma charakter informacyjny

RAMA

STAL MOLIBDENOWA

ROZSTAW OSI

1467 MM

DŁUGOŚĆ

2157 MM

SZEROKOŚĆ

802 MM

WYSOKOŚĆ

1245 MM

WYSOKOŚĆ SIEDZENIA

910 MM

PRZEŚWIT

320 MM

WYSOKOŚĆ STOPEK

390 MM

WAGA NA SUCHO

99 KG PRZÓD:48,0 KG; TYŁ: 51,0 KG

POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA

8,5 L

REZERWA

1,5 L

POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA OLEJU

650CC

POJEMNOŚĆ SYSTEMU CHŁODZENIA

1,3L

PRZEDNIE ZAWIESZENIE

HYDRAULICZNE LAGI USD Ø 43 MM

TYLNE ZAWIESZENIE

AMORTYZATOR TYPU MONOSHOCK

SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO

110 MM

SKOK KOŁA PRZEDNIEGO

270 MM

SKOK KOŁA TYLNEGO

270 MM

PRZEDNI HAMULEC

TARCZA WAVE Ø260 Z DWUTŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM

TYLNY HAMULEC

TARCZA WAVE Ø240 MM Z JEDNOTŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM

PRZEDNIA FELGA

21X1,6

TYLNA FELGA

18X1,85

PRZEDNIA OPONA

80/100-21

TYLNA OPONA

140/80-18

 

TYP SILNIKA

JEDNO-CYLINDORWY, 2-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZA

ŚREDNICA

72 MM

SKOK

72 MM

POJEMNOŚĆ

293,1CC

STOPIEŃ SPRĘŻANIA

11,45:1

ZAWÓR WYECHOWY

BPV

ZAPŁON

AC KOKUSAN – CYFROWY CDI Z KONTROLEREM POMPY OLEJU

ŚWIECA

NGK GR7CI8

SMAROWAWNIE SILNIKA

ELEKTRONICZNY DOZOWNIK OLEJU

GAŹNIK

KEIHIN PWK 36

SPRZĘGŁO

ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE

PRZEŁOŻENIE PIERWOTNE

Z.27/72

SKRZYNIA BIEGÓW

6-CIO BIEGOWA

PRZENIESIENIE NAPĘDU

ŁAŃCUCH

OLEJ SILNIKOWY

SAE 10W/40

SPALANIE

2,978 L/100KM

EMISJA SPALIN

71 G/KM

BETA DYSTRYBUCJA POLSKA Sp. z o.o.

Kontakt

info@betamotorpolska.pl

Marketing

marketing@betamotorpolska.pl