Motard 4T 125 LC
Najważniejsze cechy:
- Nowoczesny, chłodzony cieczą, 4-suwowy, jedno-cylindrowy silnik zapewniający niesamowitą wydajność
- Lekka i wytrzymała rama – taka jak w większych modelach RR4T – zapewniająca maksymalną przyjemność z jazdy
- Całkiem nowe plastiki i grafika
Silnik:
- 4-zaworowy, silnik typu SOHC wyposażony w podwójną chłodnicę zapewnia lepsze odprowadzanie ciepła przez co również stabilną moc
- 11KW mocy (15 KM)
- Niskie zużycie paliwa: 3,6 l/100km
- Praktyczny rozrusznik elektryczny
- Homologacja Euro 4
Rama
- Wytrzymała oraz lekka stalowa rama z owalnymi rurami z zoptymalizowaną geometrią dla maksymalnej redukcji wagi.
- Odpowiednio rozłożone wymiary ramy dla lepszej kontroli oraz uczucia z jazdy
- 41mm lagi z skokiem 260mm
- Aluminiowa kiwaczka
- Pojedynczy amortyzator tylny z regulowanym naprężeniem wstępnym oraz skokiem 270mm
- Wielo-funkcyjny cyfrowy licznik z systemem ostrzeżeń diagnostycznych
- Jeden klucz do korka baku, siedzenia oraz blokady kierownicy
- Koła 17 i 17 cali
- aluminiowe felgi z aluminiowymi ramionami. Diamentowo obrabiane aluminiowe piasty
- Duża tarcze hamulcowe: 300mm przód, 220mm tył.
Cena detaliczna brutto: 25 253 zł
Cena ma charakter informacyjny
RAMA | STAL |
ROZSTAW OSI | 1439 MM |
DŁUGOŚĆ | 2192 MM |
SZEROKOŚĆ | 820 MM |
WYSOKOŚĆ | 1185 MM |
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA | 886 MM |
PRZEŚWIT | 294 MM |
WYSOKOŚĆ STOPEK | 364 MM |
WAGA NA SUCHO | 108 KG PRZÓD:52,5 KG; TYŁ: 55,5 KG |
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA | 7,3 L |
REZERWA | 1,5 L |
PRZEDNIE ZAWIESZENIE | HYDRAULICZNE LAGI USD Ø 41 MM |
TYLNE ZAWIESZENIE | AMORTYZATOR TYPU MONOSHOCK |
SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO | 120 MM |
SKOK KOŁA PRZEDNIEGO | 240 MM |
SKOK KOŁA TYLNEGO | 250 MM |
PRZEDNI HAMULEC | TARCZA Ø260 MM CBS |
TYLNY HAMULEC | TARCZA Ø220 MM |
PRZEDNIA FELGA | 2,5×17 |
TYLNA FELGA | 3,5×17 |
PRZEDNIA OPONA | 110/80-17 |
TYLNA OPONA | 130/70-17 |
TYP SILNIKA | JEDNO-CYLINDORWY, 4-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZA |
ŚREDNICA | 52 MM |
SKOK | 58,6 MM |
POJEMNOŚĆ | 124,66CC |
STOPIEŃ SPRĘŻANIA | 11,2:1 |
ZAPŁON | ELEKTRONICZNY 14V 250W |
ŚWIECA | NGK CR9E |
GAŹNIK | KEIHIN CVK 30 |
SPRZĘGŁO | ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE |
SKRZYNIA BIEGÓW | 6-CIO BIEGOWA |
PRZEŁOŻENIE KOŃCOWE | Z. 14/56 |
OLEJ SILNIKOWY | SAE 15W/50 (820CC) |
SPALANIE | 2,1 L/100KM |
EMISJA SPALIN | 48 G/KM |