Alp 200
Mała siostra modelu Alp 4.0 debiutuje na rynku w wersji Euro 5.
Kompaktowa Alp 200 pozostaje kluczowym wyborem dla entuzjastów marki Beta. Zachowując wszystkie swoje specyfikacje bez zmian, utrzymuje swoją znaczącą lekkość i łatwość prowadzenia, cechy, które konsekwentnie przyczyniły się do jej triumfu w dziedzinie jazdy terenowej.
Zaprojektowana jako idealny towarzysz do górskich przygód, pokonuje najtrudniejsze alpejskie szlaki, gdzie większe i bardziej potężne motocykle enduro mogą zawodzić. Jednakże, bezproblemowo przechodzi na nawigowanie białymi drogami lub codzienne dojazdy miejskie, zachowując przy tym bardzo niskie koszty eksploatacji, co stanowi znaczącą przewagę nad innymi specjalistycznymi modelami do jazdy w terenie.
Co więcej, nowa Alp 200 posiada homologację Euro 4 (bez pasażera), co poprawia jej przyjazność dla środowiska dzięki niższym emisjom.
Jeśli chodzi o estetykę, grafika motocykla otrzymuje nową aktualizację, wprowadzając dwie nowe kolory: czerwony i biały. W połączeniu z czerwoną ramą, ten schemat kolorów dodaje odrobinę nowoczesnego uroku do wyglądu motocykla.
Cena detaliczna brutto: 26 680 zł
Cena ma charakter informacyjny
RAMA | STALOWA PODWÓJNA RAMKA KRATOWNICOWA |
ROZSTAW OSI | 1355 mm |
DŁUGOŚĆ | 2110 mm |
SZEROKOŚĆ | 800 mm |
WYSOKOŚĆ | 1107 mm |
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA | 830 mm (725 mm BEZ SIEDZENIA) |
PRZEŚWIT | 300 mm |
WYSOKOŚĆ STOPEK | 340 mm |
WAGA NA SUCHO | 108 kg |
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA | 6,0 l. |
REZERWA | 1,5 l. |
PRZEDNIE ZAWIESZENIE | HYDRAULICZNE LAGI ø37 mm |
TYLNE ZAWIESZENIE | AMORTYZATOR MONOSHOCK Z PROGRESYWNĄ DŹWIGNIĄ SKOKOWĄ |
SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO | 63 mm |
SKOK KOŁA PRZEDNIEGO | 170 mm |
SKOK KOŁA TYLNEGO | 185 mm |
PRZEDNI HAMULEC | TARCZA ø245 mm |
TYLNY HAMULEC | TARCZA ø220 mm |
PRZEDNIA FELGA | 1,60 x 21 |
TYLNA FELGA | 2,75 x 18 |
PRZEDNIA OPONA | 2.75 – 21 |
TYLNA OPONA | 4.00 – 18 |
TYP SILNIKA | JEDNO-CYLINDROWY, 4-SUWOWY, CHŁODZONY POWIETRZEM, S.O.H.C |
ŚREDNICA | 66,0 mm |
SKOK | 58,2 mm |
POJEMNOŚĆ | 199cc |
STOPIEŃ SPRĘŻANIA | 9,4:1 |
ZAPŁON | ELEKTRONICZNY |
ŚWIECA | NGK DR8EA – DENSO X24ESR-U |
SMAROWANIE | WYMUSZONY POMPĄ |
ZASILANIE | BENZYNA BEZOŁOWIOWA |
GAŹNIK | Mikuni BST 31 42AD |
ROZRUSZNIK | ELEKTRYCZNY I MECHANICZNY |
SPRZĘGŁO | ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE |
SKRZYNIA BIEGÓW | 5-CIO BIEGOWA |
OLEJ SILNIKOWY | SAE 15W/50 (850 cc) |