Enduro RR 2T 250 MY 2020

Cechy modelu

Silnik

  • Dodano wałek wyrównoważający, dzięki któremu silnik nie wibruje tak silnie jak wcześniej. Ta modyfikacja pozwoliła zwiększyć moc silnika w całym zakresie obrotów.
  • Całkiem nowy projekt głowicy dzięki czemu podniosła się moc na niskich obrotach.

Rama

  • Nowa rama ze zmienioną geometrią jest teraz sztywniejsza co zwiększa zwinność oraz stabilność. Zmniejszono wagę ramy oraz zwiększono niezawodność dzięki komponentom o precyzyjnym wykończeniu. Dzięki śrubom o zmienionej główce zmniejszono wibracje ramy co znacznie poprawiło komfort jazdy. Nowa rama jest węższa przy podstawie co poprawia sterowność w trakcie pokonywania trudnych odcinków tras oraz typowych sekcji off-roadowych.
  • Całkiem nowy projekt stelaża tylnego, zwiększona wytrzymałość by zapobiegać uszkodzeniom w trakcie jazdy off-roadowej. Wszystkie komponenty filtra powietrza i jego akcesoria są teraz schowane wewnątrz stelaża elementy elektryki oraz zbiornik oleju
  • Nowy wkład filtra powietrza.
  • Nowy system montażu filtra powietrzaszybsze i dokładniejsze zakładanie wkładu filtra
  • Poprawione amortyzatory przedniego zawieszenia w porównaniu do poprzedniej wersji, z nowym kartridżem(wkładem) który obniża środek ciężkości dostarczając tym samym perfekcyjny poziom pluszowości, jednocześnie poprawiając działanie całości w trakcie gwałtownego pokonywania dużych przeszkód. Szybkość reakcji zawieszenia została zmodyfikowana tak by współgrała jak najlepiej z nową ramą.
  • Nowy amortyzator tylny zawierający:
    1. Nowa górna część amortyzatorazwiększyć przyczepność oraz kontakt z podłożem podczas silnego hamowania.
    2. Nowy dłuższy zbiornik azotu, z bardziej progresywną kompresją. Zapewnia dobrą ochronę komponentów amortyzatora oraz progresję w końcowym ugięciu.
    3. Nowy system przepływu oleju, dostosowany by współgrał z nową ramą.
  • System chłodzenia z rurami wewnątrz ramy oraz wydajniejszymi chłodnicami, dzięki temu zwiększono przepływ ciepła co pozwoliło silnikowi pracować w niższej temperaturze nawet w ekstremalnych warunkach.
  • Zwiększona pojemność zbiornika paliwa 9,5 L . Poza zwiększoną pojemnością nowy bak ma lepszą ergonomię co pozwala na swobodniejsze ruchy na kanapie motocykla.
  • Szersza kierownica dla zwiększenia kontroli.
  • Nowy wygląd wydechu pasujący do nowej tylnej sekcji motocykla.
  • Stopka boczna z większą powierzchnią oparcia.
  • Nowe precyzyjnie wykończone podnóżki, które zwiększają zrzucanie błota oraz poprawiają przyczepność buta.
  • Nowy pedał hamulca, wytrzymalszy oraz z większymi łożyskami

Projekt

  • Całkiem nowy wygląd całości który zwiększa ergonomię całego motocykla.
  • Przedni błotnik ze zmienną grubością zmniejsza to wagę oraz zwiększa niezawodność.
  • Nowy stelaż z technopolimeru.
  • Nowe akcesoria stelażu z technopolimeru.
  • Nowe osłony kierownicy.
  • Przeprojektowana kanapa wygodniejsza w trakcie poruszania się względem motocykla.
  • Nowy uchwyt tablicy rejestracyjnej, lżejszy oraz z dołączonymi uchwytami.
  • Nowy licznik cyfrowy oraz jego panel.
  • Przeprojektowana osłona silnika.
  • Nowe światło tylne.
  • Nowe osłony ramy.

Cena detaliczna brutto: 39 000 zł

Cena ma charakter informacyjny

RAMA

STAL MOLIBDENOWA

ROZSTAW OSI

1482 MM

DŁUGOŚĆ

2172 MM

SZEROKOŚĆ

815 MM

WYSOKOŚĆ

1270 MM

WYSOKOŚĆ SIEDZENIA

930 MM

PRZEŚWIT

320 MM

WYSOKOŚĆ STOPEK

407 MM

WAGA NA SUCHO

103,5KG (PRZÓD 50,08 KG; TYŁ 52,7 KG)

POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA

9,5 L

REZERWA

2,3 L

POJEMNOŚĆ SYSTEMU CHŁODZENIA

1,3 L

PRZEDNIE ZAWIESZENIE

HYDRAULICZNE LAGI USD Ø 48 MM

TYLNE ZAWIESZENIE

AMORTYZATOR TYPU MONOSHOCK

SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO

135 MM

SKOK KOŁA PRZEDNIEGO

295 MM

SKOK KOŁA TYLNEGO

290 MM

PRZEDNI HAMULEC

TARCZA WAVE Ø260 MM Z ZACISKIEM DWUTŁOCZKOWYM

TYLNY HAMULEC

TARCZA WAVE Ø240 MM Z ZACISKIEM JEDNOTŁOCZKOWYM

PRZEDNIA FELGA

21 X 1,6 – 36 SZPRYCH

TYLNA FELGA

18 X 2,15 – 36 SZPRYCH

PRZEDNIA OPONA

90/90 – 21

TYLNA OPONA

120/80 – 18

TYP SILNIKA

JEDNO-CYLINDORWY, 2-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZĄ

ŚREDNICA

66,4 MM

SKOK

72 MM

POJEMNOŚĆ

249CC

STOPIEŃ SPRĘŻANIA

13,2:1

ZAWÓR WYDECHOWY

SYSTEM BPV

ROZRUSZNIK

ELEKTRYCZNY

ZAPŁON

AC KOKUSAN – CYFROWY UKŁAD ZPOŁONOWY (CDI)

ŚWIECA

NGK BR8ES

SMAROWANIE SILNIKA

ELEKTRYCZNY DOZOWNIK OLEJU

GAŹNIK

KEIHIN PWK 36

SPRZĘGŁO

ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE

PRZENIESIENIE NAPĘDU PIERWOTNE

Z. 27/72

SKRZYNIA BIEGÓW

6-CIO BIEGOWA

PRZENIESIENIE NAPĘDU

ŁAŃCUCH

OLEJ SILNIKOWY

SAE 10W/40

SPALANIE

2,493 L/100 KM

SPALINY

59 CO2 [G/KM]

 

BETA DYSTRYBUCJA POLSKA Sp. z o.o.

Kontakt

info@betamotorpolska.pl

Marketing

marketing@betamotorpolska.pl