RR 2T 50 SPORT MY25

 

Beta wierzy w nową generację motocyklistów, przekształcając marzenia młodych ludzi w stylowe dwukołowe rzeczywistości na pokolenia, i jest teraz gotowa, by zaprezentować nowy restyling całej gamy 50cc, Enduro i Motard.

Nowoczesny, geometryczny i odważny design charakteryzuje modele 50cc na rok 2025. Styl ten jest szczególnie ceniony przez młodych motocyklistów, którzy szukają wyjątkowego motocykla o atrakcyjnym wyglądzie, a jednocześnie prostego i eleganckiego, który sprawdzi się zarówno podczas dojazdów do szkoły, jak i na pierwszej torowej przygodzie.

Nowe modele RR 50 My 2025 są gotowe do szybkiego przemieszczania się ze wsi do miasta, spełniając wszelkie potrzeby dzięki szerokiej gamie dostępnych wersji.


RR 50 ENDURO My 2025

Zainspirowany starszymi „siostrami” startującymi w Mistrzostwach Świata WEC zarówno pod względem technicznym, jak i estetycznym, RR 50 Enduro został stworzony, by sprostać wszystkim rodzajom terenu – od rekreacyjnej jazdy po codzienne dojazdy.

Wersje:

  • RR Enduro – Kolory: Czerwony / Biały

  • RR Enduro Sport – Kolory: Czerwony / Biały

  • RR Enduro Race – Kolor: Czerwony


GŁÓWNE CECHY

SILNIK

  • Jednocylindrowy, dwusuwowy silnik, 6-biegowa skrzynia, chłodzony cieczą, wyposażony w mieszalnik oleju (oprócz RR 50 Race).

  • Nowa skrzynia biegów z kutymi widełkami dla bardziej precyzyjnego sprzęgła i jeszcze bardziej reaktywnego oraz satysfakcjonującego stylu jazdy.

  • Nowy system odzysku par paliwa zgodny z normą Euro 5.

  • Nowe pudełko filtra. Integralna część konstrukcji motocykla, opracowana w celu zmniejszenia hałasu zgodnie z obowiązującymi przepisami. Jeszcze bardziej praktyczne dzięki systemowi szybkiego demontażu, ułatwiającemu konserwację – podobnie jak w motocyklach wyścigowych.

RAMY I ZAWIESZENIE

  • Nowa rama z poprawioną geometrią, dla lepszej zwrotności i zwiększonej zwinności.

  • Nowy design: czysto wyścigowy styl inspirowany większymi RR 2T/4T. Wszystko jest nowe: kształt zbiornika, plastiki (maska, osłony boczne), oraz siodło.

  • Tylny subframe z polimeru technicznego, który idealnie integruje komponenty elektryczne, pudełko filtra oraz stalowe wsporniki. Organiczny i nowoczesny design, skierowany do dorosłych.

  • Dłuższe wahacze dla zwiększonej stabilności jazdy i lepszej trakcji.

  • Amortyzatory Enduro zoptymalizowane pod kątem skoku.

  • Nowy wydech: kompaktowy, wyścigowy, godny prawdziwego motocykla.

  • Nowy system jednego klucza – jeden klucz do blokady kierownicy, zapłonu, zbiornika i siodła. Większa wygoda i bezpieczeństwo.

  • Nowe tylne światło LED, dla lepszej identyfikacji pojazdu.

  • Hamulce: przód Ø 260 mm, tył Ø 220 mm

  • Nowy zbiornik 6,5L.

  • Nowe mikroodlewane podnóżki, dla niespotykanej kontroli nad motocyklem.

  • Efektowne grafiki naklejek – unikalny styl, który nie pozostaje niezauważony.

RÓŻNICE W WERSJI STANDARDOWEJ

  • Wahacz aluminiowy.

  • Tylne zawieszenie z progresywnym dźwignieniem.

  • Widelec Ø 40 mm.

  • Obręcze aluminiowe.

  • Czerwona rama.

  • Przedni zacisk hamulcowy z podwójnym tłoczkiem.

  • Aluminiowa zębatka.

Cena detaliczna brutto: 20 028 zł

Cena ma charakter informacyjny

RAMA

RAMA STALOWA PODWÓJNA ŁUKOWA

ROZSTAW OSI

1428 mm

DŁUGOŚĆ

2090 mm

SZEROKOŚĆ 

798 mm

WYSOKOŚĆ

1195 mm

WYSOKOŚĆ SIEDZENIA

928 mm

PRZEŚWIT

330 mm

WYSOKOŚĆ STOPEK

390 mm

WAGA NA SUCHO 

85 kg

POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA

6,5 l.

REZERWA

1,5 l.

POJEMNOŚĆ SYSTEMU CHŁODZENIA

0,6 l

PRZEDNIE ZAWIESZENIE

HYDRAULICZNE LAGI Ø 40 MM

TYLNE ZAWIESZENIE

MONOSHOCK Z PROGRESYWNYM PRZEŁOŻENIEM

SKOK AMORTYZATORA 

121 mm

SKOK KOŁA PRZEDNIEGO

245 mm

SKOK KOŁA TYLNEGO 

245 mm

PRZEDNI HAMULEC

TARCZA FALISTA ø260 mm

TYLNY HAMULEC

TARCZA FALISTA ø220 mm

PRZEDNIA FELGA

21 x 1,6 – 36 SZPRYCH

TYLNA FELGA

18 x 1,85 – 36 SZPRYCH

PRZEDNIA OPONA

80/90 – 21

TYLNA OPONA

110/80 -18

 

 

TYP SILNIKA

JEDNO-CYLINDROWY, 2-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZĄ

ŚREDNICA

40,3 mm

SKOK

39 mm

POJEMNOŚĆ

49,7 cc

STOPIEŃ SPRĘŻANIA

12:01

ROZRUSZNIK

NOŻNY

ALTERNATOR

ELEKTRONICZNY AET 12V – 85W

ŚWIECA

NGK BR9ES

UKŁAD WLOTU

ZAWÓR MEMBRANOWY W OBUDOWIE SILNIKA

SMAROWANIE

MIESZANE POPMĄ MECHANICZNĄ

ZASILANIE PALIWEM

GAŹNIK

SPRZĘGŁO

ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE

PRZEŁOŻENIE PIERWOTNE

Z.20/71

SKRZYNIA BIEGÓW

6-CIO BIEGOWA

PRZENIESIENIE NAPĘDU

ŁAŃCUCH

OLEJ SILNIKOWY

SAE 20W/30

SPALANIE L/100km

2,41

EMISJA SPALIN Co2 [g/km]

57

 

 

BETA DYSTRYBUCJA POLSKA Sp. z o.o.

Kontakt

info@betamotorpolska.pl

Marketing

marketing@betamotorpolska.pl