RR 2T 50 SPORT MY25
Beta wierzy w nową generację motocyklistów, przekształcając marzenia młodych ludzi w stylowe dwukołowe rzeczywistości na pokolenia, i jest teraz gotowa, by zaprezentować nowy restyling całej gamy 50cc, Enduro i Motard.
Nowoczesny, geometryczny i odważny design charakteryzuje modele 50cc na rok 2025. Styl ten jest szczególnie ceniony przez młodych motocyklistów, którzy szukają wyjątkowego motocykla o atrakcyjnym wyglądzie, a jednocześnie prostego i eleganckiego, który sprawdzi się zarówno podczas dojazdów do szkoły, jak i na pierwszej torowej przygodzie.
Nowe modele RR 50 My 2025 są gotowe do szybkiego przemieszczania się ze wsi do miasta, spełniając wszelkie potrzeby dzięki szerokiej gamie dostępnych wersji.
RR 50 ENDURO My 2025
Zainspirowany starszymi „siostrami” startującymi w Mistrzostwach Świata WEC zarówno pod względem technicznym, jak i estetycznym, RR 50 Enduro został stworzony, by sprostać wszystkim rodzajom terenu – od rekreacyjnej jazdy po codzienne dojazdy.
Wersje:
RR Enduro – Kolory: Czerwony / Biały
RR Enduro Sport – Kolory: Czerwony / Biały
RR Enduro Race – Kolor: Czerwony
GŁÓWNE CECHY
SILNIK
Jednocylindrowy, dwusuwowy silnik, 6-biegowa skrzynia, chłodzony cieczą, wyposażony w mieszalnik oleju (oprócz RR 50 Race).
Nowa skrzynia biegów z kutymi widełkami dla bardziej precyzyjnego sprzęgła i jeszcze bardziej reaktywnego oraz satysfakcjonującego stylu jazdy.
Nowy system odzysku par paliwa zgodny z normą Euro 5.
Nowe pudełko filtra. Integralna część konstrukcji motocykla, opracowana w celu zmniejszenia hałasu zgodnie z obowiązującymi przepisami. Jeszcze bardziej praktyczne dzięki systemowi szybkiego demontażu, ułatwiającemu konserwację – podobnie jak w motocyklach wyścigowych.
RAMY I ZAWIESZENIE
Nowa rama z poprawioną geometrią, dla lepszej zwrotności i zwiększonej zwinności.
Nowy design: czysto wyścigowy styl inspirowany większymi RR 2T/4T. Wszystko jest nowe: kształt zbiornika, plastiki (maska, osłony boczne), oraz siodło.
Tylny subframe z polimeru technicznego, który idealnie integruje komponenty elektryczne, pudełko filtra oraz stalowe wsporniki. Organiczny i nowoczesny design, skierowany do dorosłych.
Dłuższe wahacze dla zwiększonej stabilności jazdy i lepszej trakcji.
Amortyzatory Enduro zoptymalizowane pod kątem skoku.
Nowy wydech: kompaktowy, wyścigowy, godny prawdziwego motocykla.
Nowy system jednego klucza – jeden klucz do blokady kierownicy, zapłonu, zbiornika i siodła. Większa wygoda i bezpieczeństwo.
Nowe tylne światło LED, dla lepszej identyfikacji pojazdu.
Hamulce: przód Ø 260 mm, tył Ø 220 mm
Nowy zbiornik 6,5L.
Nowe mikroodlewane podnóżki, dla niespotykanej kontroli nad motocyklem.
Efektowne grafiki naklejek – unikalny styl, który nie pozostaje niezauważony.
RÓŻNICE W WERSJI STANDARDOWEJ
Wahacz aluminiowy.
Tylne zawieszenie z progresywnym dźwignieniem.
Widelec Ø 40 mm.
Obręcze aluminiowe.
Czerwona rama.
Przedni zacisk hamulcowy z podwójnym tłoczkiem.
Aluminiowa zębatka.
Cena detaliczna brutto: 20 028 zł
Cena ma charakter informacyjny
RAMA | RAMA STALOWA PODWÓJNA ŁUKOWA |
ROZSTAW OSI | 1428 mm |
DŁUGOŚĆ | 2090 mm |
SZEROKOŚĆ | 798 mm |
WYSOKOŚĆ | 1195 mm |
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA | 928 mm |
PRZEŚWIT | 330 mm |
WYSOKOŚĆ STOPEK | 390 mm |
WAGA NA SUCHO | 85 kg |
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA | 6,5 l. |
REZERWA | 1,5 l. |
POJEMNOŚĆ SYSTEMU CHŁODZENIA | 0,6 l |
PRZEDNIE ZAWIESZENIE | HYDRAULICZNE LAGI Ø 40 MM |
TYLNE ZAWIESZENIE | MONOSHOCK Z PROGRESYWNYM PRZEŁOŻENIEM |
SKOK AMORTYZATORA | 121 mm |
SKOK KOŁA PRZEDNIEGO | 245 mm |
SKOK KOŁA TYLNEGO | 245 mm |
PRZEDNI HAMULEC | TARCZA FALISTA ø260 mm |
TYLNY HAMULEC | TARCZA FALISTA ø220 mm |
PRZEDNIA FELGA | 21 x 1,6 – 36 SZPRYCH |
TYLNA FELGA | 18 x 1,85 – 36 SZPRYCH |
PRZEDNIA OPONA | 80/90 – 21 |
TYLNA OPONA | 110/80 -18 |
TYP SILNIKA | JEDNO-CYLINDROWY, 2-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZĄ |
ŚREDNICA | 40,3 mm |
SKOK | 39 mm |
POJEMNOŚĆ | 49,7 cc |
STOPIEŃ SPRĘŻANIA | 12:01 |
ROZRUSZNIK | NOŻNY |
ALTERNATOR | ELEKTRONICZNY AET 12V – 85W |
ŚWIECA | NGK BR9ES |
UKŁAD WLOTU | ZAWÓR MEMBRANOWY W OBUDOWIE SILNIKA |
SMAROWANIE | MIESZANE POPMĄ MECHANICZNĄ |
ZASILANIE PALIWEM | GAŹNIK |
SPRZĘGŁO | ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE |
PRZEŁOŻENIE PIERWOTNE | Z.20/71 |
SKRZYNIA BIEGÓW | 6-CIO BIEGOWA |
PRZENIESIENIE NAPĘDU | ŁAŃCUCH |
OLEJ SILNIKOWY | SAE 20W/30 |
SPALANIE L/100km | 2,41 |
EMISJA SPALIN Co2 [g/km] | 57 |

