Enduro RR 2T 125 MY 2023

Cytując tę słynną piosenkę z lat 90., nic nie podsumowuje lepiej najnowszego dodatku do rodziny Beta niż słowa „po prostu najlepsze, lepsze niż cała reszta…”. Podczas gdy świat na nowo odkrywa wartości niezbędną funkcjonalność, Betamotor nadal jeździ na fali imponujących zwycięstw w sportach motorowych. Rozpoczęcie edycji Mistrzostw Świata Enduro 2022 po raz kolejny jako mistrz. Konstruktor z Rignano sull’Arno prezentuje nowy MY23 RR. Motocykl, który przenosi wiele cech, które sprawiły, że jego poprzednik był niepokonany w zeszłym sezonie. Został zmieniony w wielu istotnych elementach w całej gamie.
Beta ściśle współpracowała z mistrzami Enduro, Bradem Freemanem i Stevem Holcombe, aby rozwijać pakiet nowych rozwiązań dotyczących zarówno układu napędowego, jak i ramy/zawieszenia dla MY 2023 RR 2T oraz modele 4T, aby skonsolidować i tak już wysoko cenione cechy poprzedniej generacji. Jak zawsze przewodnią filozofią inżynierów w Rignano sull’Arno było nie tylko zwiększenie osiągów motocykli tej marki, ale także uczynić te osiągi jeszcze bardziej dostępnymi. Więc zamiast dużych zmian, ten rok modelowy zyskał szereg ulepszeń mających na celu konsolidację wszystkich wybitnych cech każdego modelu. Uzupełnieniem grafiki jest nowa, całkowicie czerwona kolorystyka i nowe tworzywa sztuczne o bardziej liniowym, podstawowym i eleganckim wyglądzie niż wcześniej, zapewniając RR jeszcze bardziej minimalistyczny wygląd. Niektórzy mówią, że „mniej znaczy więcej”: Beta wierzy, że tylko najlepsi mogą wyprodukować motocykle bez dodatków, tylko z tym, czego naprawdę potrzebujesz. Niezależnie od tego, czy ścigasz się, czy wybierasz się na niedzielną przejażdżkę ze znajomymi.
Nasza oferta składa się z 8 różnych modeli, z których każdy ma własną osobowość, aby zaspokoić potrzeby bardzo zróżnicowanego spektrum jeźdźców. RR jest idealny dla każdego motocyklisty, ale to, co ma każdy model to umiejętność wzbudzania zaufania użytkownika i oferowania prawdziwie satysfakcjonujących wrażeń z jazdy.
 
BETA RR125 -najmniejszy motocykl z oferty Beta. Jest najlżejszy i najłatwiejszy w obsłudze. Choć w stylu wyścigowym, nadaje się dla każdego. Młodzi jeźdźcy zaczynający przygodę ze sportem z pewnością odnajdą się na RR125 zaś zawodnicy doświadczeni będą czerpali fun z jazdy kręcąc motocykl do najwyższych obrotów.

 

Nowości:

• Osłony chłodnic na zbiorniku: jedną ze zmian w stosunku do poprzedniej generacji, mającą wpływ na funkcjonalność ,to zmieniony kształt osłon chłodnic. Nowe osłony są węższe niż stosowane dotychczas, aby dać kierowcy jeszcze większą swobodę ruchów, zwłaszcza podczas pokonywania zakrętów w stylu motocrossowym z motocyklem mocno pochylonym w zakręcie z wyprostowaną wewnętrzną nogą do przodu. Bardziej ergonomicznie ukształtowane niż wcześniej, osłony pozwalają jeźdźcowi na wygodniejszą pozycję na kanapie oraz łatwiejsze trzymanie nogami motocykla dla jeszcze lepszej kontroli. Nowe, smuklejsze osłony przyczyniają się również do poprawionego, prostego wyglądu motocykla.

• Grafika: wszystkie modele mają teraz nową, całkowicie czerwoną kolorystykę. Styl grafiki jest teraz bardziej minimalistyczny niż dotychczas, z odważnymi, wyraźnie zdefiniowanymi formami i czystszymi, bardziej nowoczesnymi liniami, które podkreślają muskularny kształt motocykla i bezproblemowo połączą nowe osłony z innymi elementami.
 
• Koło zamachowe i wał korbowy: silnik dwusuwowy 125 ma lżejsze koło zamachowe oraz mniejszą średnicę. Oba te elementy zostały wprowadzone w celu zmniejszenia bezwładność elementów wewnętrznych silnika. Pod względem wydajności przekłada się to na szybszą reakcję przepustnicy, która umożliwia szybsze wkręcanie się elementów silnika i pozwala kierowcy na pełne wykorzystanie całej dostępnej mocy, mimo że ten model ma mniejszą moc niż jego większe rodzeństwo.
 
• Skrzynia korbowa: wał korbowy o mniejszej średnicy zajmuje mniej miejsca w skrzyni korbowej. Betamotor inżynierowie przeprojektowali skrzynię korbową, aby zrekompensować przestrzeń uwolnioną przez mniejszy wał korbowy, optymalizując wewnętrzną objętość samego elementu, aby zapewnić lepszy przepływ mieszanki paliwowo-powietrznej, która maksymalizuje wydajność przy zastosowaniu nowych komponentów.
 
• Zawór mocy: został ponownie skalibrowany, aby skutecznie zarządzać bardziej wybuchową wydajnością nowego silnika.
 
W roku modelowym 2023 dwusuwowy RR 125 otrzymał najbardziej znaczące i dalekosiężne modyfikacje całego zakresu 2 suwów. Dodano ulepszenia wprowadzone do małej jednostki napędowej 125cm dodatkowy blask, którego szukają młodsi motocykliści, wyciskając z motocykla każdy gram osiągów. Ten pakiet ulepszeń mających na celu poprawę osiągów motocykla i zmniejszenie bezwładności silnika sprawił ,że RR 125 która już wcześniej była zwinną maszyną na jeszcze szybszą i bardziej responsywną niż dotychczas. Potrafi radzić sobie w tych samych trudnych warunkach terenowych, w których dominuje jego większe rodzeństwo.
 
 

Cena detaliczna brutto: 45 828 zł

Cena ma charakter informacyjny

RAMA

STAL MOLIBDENOWA

ROZSTAW OSI

1477 MM

DŁUGOŚĆ

2167 MM

SZEROKOŚĆ

815 MM

WYSOKOŚĆ

1270 MM

WYSOKOŚĆ SIEDZENIA

930 MM

PRZEŚWIT

325 MM

WYSOKOŚĆ STOPEK

410 MM

WAGA NA SUCHO

94,0 KG (PRZÓD 45,0 KG; TYŁ 49,0 KG)

POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA

9,5 L

REZERWA

2,3 L

POJEMNOŚĆ SYSTEMU CHŁODZENIA

1,3 L

PRZEDNIE ZAWIESZENIE

HYDRAULICZNE LAGI USD Ø 48 MM

TYLNE ZAWIESZENIE

AMORTYZATOR TYPU MONOSHOCK

SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO

135 MM

SKOK KOŁA PRZEDNIEGO

295 MM

SKOK KOŁA TYLNEGO

290 MM

PRZEDNI HAMULEC

TARCZA Ø260 MM  Z DWU-TŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM

TYLNY HAMULEC

TARCZA Ø240 MM Z JEDNO-TŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM

PRZEDNIA FELGA

21 X 1,6 – 36 OTWORÓW

TYLNA FELGA

18 X 1,85 – 36 OTWORÓW

PRZEDNIA OPONA

90/90 – 21

TYLNA OPONA

120/90 – 18

TYP SILNIKA

JEDNO-CYLINDROWY, 2-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZĄ

ŚREDNICA

54 MM

SKOK

54,5 MM

POJEMNOŚĆ

124,8 CC

STOPIEŃ SPRĘŻANIA

15,2:1

ZAWÓR WYDECHOWY

BPV – BETA POWER VALVE

ROZRUSZNIK

NOŻNY

ZAPŁON

AC KOKUSAN CYFROWY CDI

ŚWIECA

NGK BR9ECMVX

SMAROWANIE

MIESZANKA PALIWA Z OLEJEM

GAŹNIK

KEIHIN PWK 36

SPRZĘGŁO

ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELO-TARCZOWE

PRZEŁOŻENIE PIERWOTNE

Z.23/73

SKRZYNIA BIEGÓW

6-CIO BIEGOWA

PRZENIESIENIE NAPĘDU

ŁAŃCUCH

OLEJ SILNIKOWY

SAE 10W/40

SPALANIE

3,3 L/100KM

EMISJA SPALIN

76,2 G/KM CO2

BETA DYSTRYBUCJA POLSKA Sp. z o.o.

Kontakt

info@betamotorpolska.pl

Marketing

marketing@betamotorpolska.pl