Enduro RR X-PRO 2T 200 MY26

 

„Ride like a X-PRO” – wprowadzona w zeszłym roku, nowa, opracowana przez Beta koncepcja jazdy w stylu Enduro, odniosła sukces wśród motocyklistów na każdym poziomie zaawansowania. W modelu MY26 X-PRO staje się jeszcze bardziej atrakcyjny dzięki aktualizacjom, które naprawdę robią różnicę.

Zaawansowani użytkownicy docenili jego uniwersalny charakter, który czyni X-PRO idealnym towarzyszem zarówno na szybkie trasy, jak i na techniczne, wymagające single-tracki Hard Enduro, z możliwością łatwego dostosowania ustawień zawieszenia. Amatorzy z kolei chwalili łatwość prowadzenia i poczucie bezpieczeństwa, wiedząc, że modele X-PRO są zaprojektowane z myślą o trudnej jeździe, ale zapewniają komfort.

Dzięki zmianom w ramie wprowadzonym w modelu rocznikowym 2025, prowadzenie modeli X-PRO zostało jeszcze bardziej udoskonalone, z możliwością personalizacji ustawień zawieszenia i silnika. Sam silnik również został dopracowany, poprawiając sposób oddawania mocy – co ucieszy zarówno początkujących, jak i doświadczonych motocyklistów. A więc bez zbędnych ceregieli, poznajmy nowy RR X-PRO MY26.


Jak zawsze, gama obejmuje 8 różnych modeli, z których każdy ma swoją unikalną osobowość, odpowiadającą potrzebom bardzo zróżnicowanej grupy motocyklistów. Każdy model X-PRO wzbudza pewność siebie i zapewnia naprawdę satysfakcjonujące wrażenia z jazdy.


200CC

Silnik, a także rama i zawieszenie pochodzą z jego młodszego brata, co zapewnia wyjątkowo niską wagę i doskonałe prowadzenie, ale przy znacząco zwiększonej mocy i momencie obrotowym. Dzięki wtryskowi oleju i elektrycznemu rozrusznikowi jest to motocykl w pełni dedykowany wszystkim miłośnikom Enduro.

Aktualizacje:

  • Rama: zastosowanie ramy o powiększonym przekroju głównej belki (+1 cm) – pierwotnie zastosowanej w X PRO MY25 – powraca w MY26, zapewniając zbalansowany rozkład masy i stabilność. Większa rama zapewnia też odpowiednią elastyczność podczas pokonywania zakrętów – niezbędną zarówno na single-trackach, jak i w Hard Enduro.

  • Zawieszenie: nowe zawieszenie ZF wprowadzone w 2025 roku zapewnia komfort i pewność prowadzenia. Wysokość siedziska to nadal 930 mm (20 mm mniej niż w RR Race), dając pewne oparcie w każdej sytuacji – od spokojnych przejażdżek po ekstremalne warunki.

  • Widelec SHC (Single Hydraulic Chamber): zoptymalizowany pod kątem pracy hydrauliki i redukcji masy (ok. 250 g mniej). Prawa i lewa golenie odpowiadają za różne funkcje – prawa za sprężystość, lewa za hydraulikę. Przeprojektowany prowadnik sprężyny poprawia przepływ oleju i zapobiega wzrostowi ciśnienia przy dużej prędkości, zapewniając płynniejszą i bardziej przewidywalną reakcję zawieszenia.

  • Wahacz: średnica osi tylnego koła zwiększona o 2 mm (do 22 mm), co zwiększa sztywność i odporność na skręcanie – lepsza stabilność przy zginaniu koła lub w ostrych zakrętach.

  • Mocowania kierownicy: system Xtrig Flexfix z blokiem antywibracyjnym między kierownicą a mocowaniem dolnym. Możliwość zastosowania miększych wkładek dla indywidualnego dopasowania.

  • Przedni pasek holowniczy: nowy, dostosowany do trudnych warunków pasek holowniczy Beta z przodu – przydatny w ekstremalnych sytuacjach.

  • Przełącznik mapy silnika: przycisk umieszczony na kierownicy (tak jak w modelach MX) – sprawdzone i wygodne rozwiązanie.

  • Pompa hamulca Nissin: pochodząca z modelu 450 RX nowa przednia pompa hamulca – mniejsza, lżejsza i bardziej wydajna, z lepszym wyczuciem.

  • Chłodnice: dla utrzymania niezawodności nawet w ekstremalnych warunkach, zastosowano nowe, mocniejsze chłodnice – zapobiegające odkształceniom i spadkom przepływu cieczy chłodzącej. Potwierdzono też użycie zbiornika wyrównawczego 200 cm³ wewnątrz ramy.

  • Akumulator: w modelach 4T zastosowano nowy, lżejszy i bardziej wydajny akumulator, zapewniający pewne rozruchy w każdych warunkach.

  • Grafika: nowoczesny, sportowy styl – całkowicie czerwony design z czarnymi kontrastowymi grafikami.

  • Tylne światło: nowa tylna lampa LED – nowocześniejsza i wytrzymalsza niż w poprzednim modelu.

 

Cena detaliczna brutto: 41 843 zł

Cena ma charakter informacyjny

RAMASTAL MOLIBDENOWA Z PODWÓJNĄ RAMĄ NOŚNĄ ROZDZIELONĄ NAD PORTEM WYDECHOWYM
ROZSTAW OSI 1477 mm
DŁUGOŚĆ 2167 mm
SZEROKOŚĆ830 mm
WYSOKOŚĆ1270 mm
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA 930 mm
PRZEŚWIT325 mm
WYSOKOŚĆ STOPEK 410 mm
WAGA NA SUCHO 97,0kg (przód 47,0 kg; tył 50,0 kg)
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA 9,5 l.
REZERWA2,3 l.
POJEMNOŚĆ SYSTEMU CHŁODZENIA1,3 l.
PRZEDNIE ZAWIESZENIE HYDRAULICZNE LAGI USD ø 48 mm 
TYLNE ZAWIESZENIE AMORTYZATOR MONOSHOCK Z PROGRESYWNĄ DŹWIGNIĄ SKOKOWĄ
SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO132 mm
SKOK KOŁA PRZEDNIEGO295 mm
SKOK KOŁA TYLNEGO 290 mm
PRZEDNI HAMULECTARCZA ø260 mm Z DWU-TŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM
TYLNY HAMULEC TARCZA ø240 mm Z JEDNO-TŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM
PRZEDNIA FELGA21 x 1,6 – 36 szprych
TYLNA FELGA 18 x 1,85 – 36 szprych
PRZEDNIA OPONA90/90 – 21
TYLNA OPONA140/80 -18
TYP SILNIKAJEDNO-CYLINDROWY, 2-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZĄ
ŚREDNICA62 mm
SKOK63 mm
POJEMNOŚĆ190.2 cc
STOPIEŃ SPRĘŻANIA13,65:1
ZAWÓRY WYDECHOWEBPV system
ROZRUSZNIKROZRUSZNIK ELEKTRYCZNY
ACGAC Kokusan – CYFROWY CDI
ŚWIECANGK BR8ECM
SMAROWANIEZAWÓR MEMBRANOWY
SYSTEM PALIWAMIESZANKA PALIWA Z OLEJEM Z ELEKTRYCZNĄ POMPĄ
PRZEPUSTNICAKeihin PWK 36
SPRZĘGŁOZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELOTARCZOWE Z ODWROTNYM OTWIERANIEM
PRZEŁOŻENIE PIERWOTNEZ.23/73
SKRZYNIA BIEGÓW6-CIO BIEGOWA
PRZENIESIENIE NAPĘDUŁAŃCUCH
OLEJ SILNIKOWYSAE 10W/40
SPALANIE L/100km2,95
EMISJA SPALIN Co2 [g/km]59

BETA DYSTRYBUCJA POLSKA Sp. z o.o.

Kontakt

info@betamotorpolska.pl

Marketing

marketing@betamotorpolska.pl