Enduro RR X-PRO 2T 125 MY26

 

„Ride like a X-PRO” – wprowadzona w zeszłym roku, nowa, opracowana przez Beta koncepcja jazdy w stylu Enduro, odniosła sukces wśród motocyklistów na każdym poziomie zaawansowania. W modelu MY26 X-PRO staje się jeszcze bardziej atrakcyjny dzięki aktualizacjom, które naprawdę robią różnicę.

Zaawansowani użytkownicy docenili jego uniwersalny charakter, który czyni X-PRO idealnym towarzyszem zarówno na szybkie trasy, jak i na techniczne, wymagające single-tracki Hard Enduro, z możliwością łatwego dostosowania ustawień zawieszenia. Amatorzy z kolei chwalili łatwość prowadzenia i poczucie bezpieczeństwa, wiedząc, że modele X-PRO są zaprojektowane z myślą o trudnej jeździe, ale zapewniają komfort.

Dzięki zmianom w ramie wprowadzonym w modelu rocznikowym 2025, prowadzenie modeli X-PRO zostało jeszcze bardziej udoskonalone, z możliwością personalizacji ustawień zawieszenia i silnika. Sam silnik również został dopracowany, poprawiając sposób oddawania mocy – co ucieszy zarówno początkujących, jak i doświadczonych motocyklistów. A więc bez zbędnych ceregieli, poznajmy nowy RR X-PRO MY26.


Jak zawsze, gama obejmuje 8 różnych modeli, z których każdy ma swoją unikalną osobowość, odpowiadającą potrzebom bardzo zróżnicowanej grupy motocyklistów. Każdy model X-PRO wzbudza pewność siebie i zapewnia naprawdę satysfakcjonujące wrażenia z jazdy.


125CC

Najmniejszy model w gamie Beta, najlżejszy i najbardziej poręczny motocykl. W czystym, wyścigowym stylu, idealny zarówno dla młodych zawodników przechodzących z niższych klas, jak i bardziej doświadczonych riderów szukających frajdy z jazdy.

Aktualizacje:

  • Rama: zastosowanie ramy o powiększonym przekroju głównej belki (+1 cm) – pierwotnie zastosowanej w X PRO MY25 – powraca w MY26, zapewniając zbalansowany rozkład masy i stabilność. Większa rama zapewnia też odpowiednią elastyczność podczas pokonywania zakrętów – niezbędną zarówno na single-trackach, jak i w Hard Enduro.

  • Zawieszenie: nowe zawieszenie ZF wprowadzone w 2025 roku zapewnia komfort i pewność prowadzenia. Wysokość siedziska to nadal 930 mm (20 mm mniej niż w RR Race), dając pewne oparcie w każdej sytuacji – od spokojnych przejażdżek po ekstremalne warunki.

  • Widelec SHC (Single Hydraulic Chamber): zoptymalizowany pod kątem pracy hydrauliki i redukcji masy (ok. 250 g mniej). Prawa i lewa golenie odpowiadają za różne funkcje – prawa za sprężystość, lewa za hydraulikę. Przeprojektowany prowadnik sprężyny poprawia przepływ oleju i zapobiega wzrostowi ciśnienia przy dużej prędkości, zapewniając płynniejszą i bardziej przewidywalną reakcję zawieszenia.

  • Wahacz: średnica osi tylnego koła zwiększona o 2 mm (do 22 mm), co zwiększa sztywność i odporność na skręcanie – lepsza stabilność przy zginaniu koła lub w ostrych zakrętach.

  • Mocowania kierownicy: system Xtrig Flexfix z blokiem antywibracyjnym między kierownicą a mocowaniem dolnym. Możliwość zastosowania miększych wkładek dla indywidualnego dopasowania.

  • Przedni pasek holowniczy: nowy, dostosowany do trudnych warunków pasek holowniczy Beta z przodu – przydatny w ekstremalnych sytuacjach.

  • Przełącznik mapy silnika: przycisk umieszczony na kierownicy (tak jak w modelach MX) – sprawdzone i wygodne rozwiązanie.

  • Pompa hamulca Nissin: pochodząca z modelu 450 RX nowa przednia pompa hamulca – mniejsza, lżejsza i bardziej wydajna, z lepszym wyczuciem.

  • Chłodnice: dla utrzymania niezawodności nawet w ekstremalnych warunkach, zastosowano nowe, mocniejsze chłodnice – zapobiegające odkształceniom i spadkom przepływu cieczy chłodzącej. Potwierdzono też użycie zbiornika wyrównawczego 200 cm³ wewnątrz ramy.

  • Akumulator: w modelach 4T zastosowano nowy, lżejszy i bardziej wydajny akumulator, zapewniający pewne rozruchy w każdych warunkach.

  • Grafika: nowoczesny, sportowy styl – całkowicie czerwony design z czarnymi kontrastowymi grafikami.

  • Tylne światło: nowa tylna lampa LED – nowocześniejsza i wytrzymalsza niż w poprzednim modelu.


RR X-PRO 125 2T (dwusuw)

  • Silnik: nieustanny rozwój – model RR X-PRO MY26 ma nowy tłok i nową głowicę cylindrów, z przeprojektowaną komorą spalania, zwiększającą moment obrotowy i moc silnika 125 cm³. Dzięki temu jednostka jest bardziej reaktywna, mocniejsza i dynamiczna – idealna do jazdy na pełnym gazie.

  • Skrzynia biegów: nowe, wzmocnione przekładnie – solidne i doskonale skalibrowane – umożliwiają maksymalne wykorzystanie możliwości silnika, niezależnie od prędkości. (Zmiana dotyczy również modelu 200 2T).

 

Cena detaliczna brutto: 40 055 zł

Cena ma charakter informacyjny

   
RAMA STAL MOLIBDENOWA Z PODWÓJNĄ RAMĄ NOŚNĄ ROZDZIELONĄ NAD PORTEM WYDECHOWYM
ROZSTAW OSI 1477 mm
DŁUGOŚĆ 2167 mm
SZEROKOŚĆ 830 mm
WYSOKOŚĆ 1270 mm
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA 930 mm
PRZEŚWIT 325 mm
WYSOKOŚĆ STOPEK 410 mm
WAGA NA SUCHO 94,0kg (przód 45,0 kg; tył 49,0 kg)
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA 9,5 l.
REZERWA 2,3 l.
POJEMNOŚĆ SYSTEMU CHŁODZENIA 1,3 l.
PRZEDNIE ZAWIESZENIE HYDRAULICZNE LAGI USD ø 48 mm
TYLNE ZAWIESZENIE AMORTYZATOR MONOSHOCK Z PROGRESYWNĄ DŹWIGNIĄ SKOKOWĄ
SKOK AMORTYZATORA TYLNEGO 132 mm
SKOK KOŁA PRZEDNIEGO 295 mm
SKOK KOŁA TYLNEGO 290 mm
PRZEDNI HAMULEC TARCZA ø260 mm Z DWU-TŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM
TYLNY HAMULEC TARCZA ø240 mm Z JEDNO-TŁOCZKOWYM PŁYWAJĄCYM ZACISKIEM
PRZEDNIA FELGA 21 x 1,6 – 36 szprych
TYLNA FELGA 18 x 1,85 – 36 szprych
PRZEDNIA OPONA 90/90 – 21
TYLNA OPONA 120/90 -18

TYP SILNIKA

JEDNO-CYLINDROWY, 2-SUWOWY, CHŁODZONY CIECZĄ

ŚREDNICA

54 mm

SKOK

54,5 mm

POJEMNOŚĆ

124,8 cc

STOPIEŃ SPRĘŻANIA

15,2:1

ZAWÓRY WYDECHOWE

BPV system

ROZRUSZNIK

NOŻNY

ACG

AC Kokusan – CYFROWY CDI

ŚWIECA

NGK BR9ECMVX

SMAROWANIE

ZAWÓR MEMBRANOWY

SYSTEM PALIWA

MIESZANKA PALIWA Z OLEJEM

PRZEPUSTNICA

Keihin PWK 36

SPRZĘGŁO

ZANURZONE W KĄPIELI OLEJOWEJ WIELOTARCZOWE Z ODWROTNYM OTWIERANIEM

PRZEŁOŻENIE PIERWOTNE

Z.23/73

SKRZYNIA BIEGÓW

6-CIO BIEGOWA

PRZENIESIENIE NAPĘDU

ŁAŃCUCH

OLEJ SILNIKOWY

SAE 10W/40

SPALANIE L/100km

2,5

EMISJA SPALIN Co2 [g/km]

58

BETA DYSTRYBUCJA POLSKA Sp. z o.o.

Kontakt

info@betamotorpolska.pl

Marketing

marketing@betamotorpolska.pl